عکس| نگاه معنادار مایلی کهن به پیرمرد برزیلی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه تا آستانه حذف از جام جهانی پیش رفت و ما پس از شکست مقابل قطر راهی رقابت‌های پلی‌آف شدیم.

پس از اینکه تیم ملی در دوحه به قطر باخت محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملی از کار برکنار شد و والدیر ویرا پیرمرد برزیلی هدایت ملی پوشان را در پلی آف بر عهده گرفت.

تیم ملی ابتدا به مالزی رفت و مقابل ژاپن بازی کرد. ملی پوشان مقابل چشم بادامی ها شکست خوردند و راهی دومین بازی پلی‌آف مقابل استرالیا شدند. درباره حماسه ای که مقابل استرالیا در دو بازی رفت و برگشت خلق کردیم به قدر کافی نوشته شده اما ویرای برزیلی طوری روانشناسانه روی افکار بازیکنان کار کرد که تیم ملی متحول شد و توانستیم در نهایت راهی جام جهانی فرانسه شویم.

این عکس مربوط به همان زمان است که محمد مایلی‌کهن را در حال خوش و بش با والدیر ویرا نشان می دهد و پیرمرد برزیلی نیز با خنده به مایلی کهن نگاه می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حق ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    در آنموقع حق مایلی کهن، مسلم و بی بروبرگرد، پایمال شد. مایلی کهن یک رنسانس در فوتبال ما ایجاد کرده بود. بازیکنانی که الان برای شما اسطوره اند و فکر می کنید به لطف آنها، تیم میبرده، قبل مایلی بودند، اما نه کسی به آنها بها می داد و نه جایگاهی در تیم ملی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی