نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مهدی تارتار
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برخلاف بازی با استقلال، برابر سپاهان اتفاقات فوتبالی به سود ما رقم خورد تا ۳ امتیاز بسیار شیرین را کسب کنیم.

مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت: به دلیل اینکه امروز تیمم را نشسته هدایت می‌کردم از تمام بینندگان تلویزیونی این بازی عذرخواهی می‌کنم. دیسک کمر من آسیب دیده و فردا باید عمل جراحی انجام دهم.

وی افزود: به هر ۲ تیم به خاطر فوتبال خوبی که ارائه کردند تبریک می‌گویم. سپاهان در نیمه اول خوب بازی کرد و به یک پنالتی هم رسید که البته دروازه‌بان ما با مهار پنالتی تیم را حفظ کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم کمی بهتر شدیم و به گل رسیدیم. سپاهان پس از ۱۰ نفره شدن رو به بازی احساسی آورد و می‌توانستیم در ضدحملات به گل‌های بیشتری هم برسیم. زیبایی فوتبال به همین است و اگر سپاهان در نیمه اول به گل می‌رسید جریان بازی می‌توانست کاملاً تغییر کند و آنها برنده بازی باشند. باید منطقی باشیم و درست است که سپاهان را شکست دادیم اما برخلاف بازی با استقلال، امروز اتفاقات فوتبالی به سود ما رقم خورد تا ۳ امتیاز بسیار شیرین را کسب کنیم. پس از سال‌ها توانستیم تیم قدرتمند سپاهان را شکست دهیم و هواداران ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

تارتار با بیان اینکه با این شکست چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌شود، گفت: شهر اصفهان باید به این ۲ تیم افتخار کند چون هم سپاهان و هم ذوب‌آهن امسال تیم‌های خوبی هستند.

وی درباره مدت دوری خود از تمرینات تیمش پس از عمل جراحی دیسک کمر بیان کرد: خوشبختانه علم پیشرفت کرده و احتمالاً ۳ روز در کنار تیم نباشم و تیم در این مدت به ریکاوری و تمرینات بدنی می‌پردازد و برای تمرینات تاکتیکی به تیم اضافه می‌شوم. سرپا خواهم بودم و وضعیت‌ام به شکلی نیست که بستری شوم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره استراتژی تیمش برای نیمه دوم تصریح کرد: ایرادات سپاهان را در نیمه اول دیدیم و در بین ۲ نیمه با تعویض‌هایی که انجام دادیم در ضدحملات سریع موفق بودیم که البته در استفاده از موقعیت‌ها کم‌دقت بودیم که از دست مهاجمان تیم عصبانی شدم و یکی از تعویض‌ها نیز به همین دلیل بود، چون ممکن بود یک توپ وارد دروازه ما شود و تمام زحمات ما به باد برود.

تارتار درباره تفاوت دربی اصفهان با سایر دربی‌ها اضافه کرد: تجربه بازی کردن در دربی اصفهان را دارم و بازیکن سپاهان بودم که یک پنالتی را از دست دادم و این تیم شکست خورد و الان در قامت سرمربی ذوب‌آهن از این بابت خوشحالم، اما آن زمان از شکست سپاهان ناراحت شدم. هر جا باشم به پیراهن تیمم تعصب دارم. زیبایی دربی اصفهان به این است که حساسیت آن کمی از دربی تهران کمتر است و بازیکنان می‌توانند در بازی ریسک کنند و بهتر بازی کنند. در دربی تهران هم بازی کرده‌ام و زمانی که با استقلال بازی داشتیم رنگ چشمان علی پروین تغییر می‌کرد. البته این حساسیت زیاد اشتباه است.

وی درباره از دست دادن توپ توسط بازیکنانش اظهار داشت: ۹۰ درصد تیم تغییر کرده و برای هماهنگی به زمان زیادی نیاز داریم. خداوند خیلی به ما عنایت داشته که در این ۳ بازی امتیازهای لازم را کسب کرده‌ایم اما تیم خیلی کار دارد. اشتباهات تیم در نیمه اول نباید پنهان بماند و می‌توانیم بازیکنانی که اشتباه داشتند را از نظر فنی و مالی جریمه کنیم و پاداش برد هم سر جای خودش است. زمان زیادی برای رسیدن به ترکیب دلخواه تیم نیاز داریم و نیاز داریم بازیکنان را بهتر بشناسیم و آنها هم با یکدیگر هماهنگ شوند. از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم اما اصل کار را بازیکنان در زمین انجام می‌دهند و به خاطر بازی خوب بازیکنان در نیمه دوم از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تغییرات زیاد تیمش خاطرنشان کرد: تغییرات تیم ضروری بود. حدود ۱۴ است در لیگ مربیگری می‌کنم و ذوب‌آهن نیاز به تغییرات اساسی و تغییر تفکرات بازیکنان داشت چون این تیم ۲ سال شرایط خوبی نداشت. خوشبختانه تاکنون نسبتاً خوب بوده‌ایم اما کارمان سخت است و هواداران باید صبور باشند. این برد را به هواداران اصیل ذوب‌آهن که همواره یار و یاور ما بوده‌اند تقدیم می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی