خطیبی: دفاع ما برای اهالی فوتبال باید قابل احترام باشد/ رقبا مقابل ما کم می‌آورند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، دروازه‌بان این تیم در مصاف با مس رفسنجان کم‌کارترین بازیکن اراکی‌ها بوده است.

رسول خطیبی پس از تساوی صفر-صفر آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به آنهایی که ورزشگاه شهید زینلی را در شهر سرچشمه مهیا کرده‌اند، دست مریزاد می‌گویم. من دو سه بار در این ورزشگاه بازی کردم و شرایط در اینجا خیلی سخت است. به همه بازیکنان که بازی زیبایی به نمایش گذاشتند، آفرین می‌گویم و به نظرم دروازه‌بان ما، کم‌کارترین بازیکن‌مان بود.

وی با بیان اینکه شاگردانش سه یا چهار فرصت گلزنی خوب داشتند که آنها را از دست دادند، خاطرنشان کرد: اینقدر خوب بازی کردیم که من تنها دو بار کنار خط آمدم و به سایر مربیان گفتم با بازیکنان آلومینیوم کاری نداشته باشید؛ خودشان موارد را مو به مو اجرا می‌کنند و از بازی تیم لذت می‌برم. با اینکه ایراد داریم و باید این ایرادات را برطرف کنیم، اما باید بابت این بازی در زمین حریف و این هوا و ارتفاع، به بازیکنان آلومینیوم آفرین گفت که بدون اشتباه بودند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به بسته ماندن دروازه این تیم در چهار دیدار نخست لیگ بیست‌ویکم گفت: از همه مهمتر به تیمم و خط دفاعی آلومینیوم تبریک می‌گویم. شکل دفاعی ما اینقدر خوب کار می‌کند که تاکنون تنها تیمی هستیم که گلی نخورده‌ایم و موقعیت آنچنانی به رقبا نداده‌ایم. این اتفاق برای من قابل احترام است و برای اهالی فوتبال باید قابل احترام باشد.

خطیبی درباره بازی در سرچشمه که ارتفاع بالایی دارد، تصریح کرد: شرایط بازی برای رقبا سخت است، اما ما اینقدر خوب تمرین کردیم و برنامه‌ریزی خوبی در بدنسازی داشتیم که رقبا در همه دیدارها، از دقیقه 70 به بعد مقابل ما کم می‌آورند. حتی تیمی چون مس رفسنجان که در این ارتفاع تمرین می‌کند. با این حال ما کم نیاوردیم و با احترام به مس رفسنجان، فکر می‌کنم خیلی بهتر از حریف بوده‌ایم.

وی در مورد قضاوت محمدحسین ترابیان در این مسابقه بیان کرد: قرار شد درباره داوری صحبت نکنم، اما داوری خوب بود و یکی از بهترین قضاوت‌ها را داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی