تصویر عجیب مدیر پرسپولیس در هنگام جدال با گل‌گهر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس به شکلی عجیب شاهد نمایش تیمش برابر حریف سیرجانی است.

مجید صدری که روزهای سختی را روی صندلی مدیریت پرسپولیس دنبال می‌کند و پیش روی خود دارد، تصویری جالب از محل استقرارش برای تماشای دیدار این تیم برابر گل گهر سیرجان از خود به جا گذاشته است. 

در شرایطی که اصحاب رسانه در انتظار رویت سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در جایگاه ویژه استادیوم آزادی هستند، این تصویر را کیاوش عزیزی خبرنگار ورزش سه در استادیوم آزادی شکار کرده است. تصویری که نشان می‌دهد صدری به دور از هیاهو و به شکلی که کاملا مشخص است استرس نتیجه این دیدار را با توجه به شکست هفته گذشته تیمش را دنبال می‌کند، به تماشا نشسته است. 

سرپرست پرسپولیس که به واسطه محرومیت نقل و انتقالاتی در انتظار مشخص شدن وضعیت مالی این باشگاه است و فشار زیادی را بابت مطالبات بازیکنان کنونی متحمل شده، امیدوار است با کسب نتیجه توسط تیمش در این جدال حداقل از بابت روحی بتوانند کار را مطابق انتظار هواداران پیش ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    خدا ازت نگذره تیم بردی حاشیه!!!!!!!!!! 80میلیارد قرض گرفت تا قرض تیم را بدهد . خوب این را همه بلد هستند. استقلال از کجا گرفت داد . انها که پاداش اسیایی نداشتند. تیم را ول کن بذار باد بیاد!!!!!!!!! با سجادی ساخت پاخت کرده تا تیم را نابود کند.. این اگه نرود . سجادی به فکر تغیرات در پرسپولیس نیست . چون 80میلیارد پول قرضی اورده. سجادی هم گفته بمان...
  • گومیس ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    سوراخ موش برای غارتگران فوتبال ایران در پنج سال گذشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی