نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عالیشاه می‌توانست بازی کند اما .../ چرا گل محمدی به کاپیتانش بازی نداد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنانی که در دیدار با گل گهر سیرجان فرصت بازی پیدا نکرد امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس بود.

این درحالی بود که پیش از این مسابقه عنوان می‌شد سیامک نعمتی به طور قطع بازی با گل گهر را به دلیل مصدومیت از دست داده اما امید عالیشاه به بازی با تیم سیرجانی خواهد رسید.

کاپیتان دوم پرسپولیس با تلاش پزشکان به این بازی رسید، همراه همبازیانش به اردو رفت و روی نیمکت هم نشست تا با دستور یحیی گل محمدی وارد زمین شود اما در نهایت بدون یک دقیقه بازی ورزشگاه را ترک کرد. امید عالیشاه یکی از بازیکنان کلیدی و با تجربه پرسپولیس محسوب می‌شود که این تیم در غیاب او در اراک بازی را به آلومینیوم و شاگردان رسول خطیبی واگذار کرده بود.

شاید تصور عمومی بر این بود که یحیی گل محمدی حداقل به عنوان بازیکن تعویضی هافبک دریبل زن و تکنیکی خودش را به زمین بفرستد اما سرمربی پرسپولیس ریسک نکرد. از آنجایی که مصدومیت جدید امید عالیشاه از ناحیه زانوست بنابراین ریسک بازی دادن به این هافبک با تجربه بالا بود و این احتمال وجود داشت آسیب دیدگی اش تشدید شود. بنابراین یحیی گل محمدی با وجود نیاز مبرم به امید عالیشاه آن هم در بازی سنگین مقابل گل گهر سیرجان تصمیم گرفت این بازیکن را برای دیدارهای بعدی حفظ کند.

امید عالیشاه هم این فرصت را دارد که در زمان تعطیلی لیگ به خاطر دو بازی متوالی تیم ملی ایران (مقابل لبنان و سوریه) به زانوی مصدوم خودش رسیده و برای دیدار هفته پنجم پرسپولیس برابر مس رفسنجان خودش را آماده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی