نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
وقتی رونالدو و سولشائر مسخره شدند/ اولدترافورد، تئاتر کابوس‌ها!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

منچستریونایتد یک شکست تحقیرآمیز دیگر را در خانه خود متحمل شد تا خشم و ناراحتی هواداران این تیم بیشتر شود.

هواداران منچستریونایتد و پیشکسوتان این تیم به شدت از بازیکنان یونایتد و همچنین سرمربی تیم، اوله‌گنار سولشائر، بابت شکست مقابل منچسترسیتی عصبانی هستند.

یونایتد در حالی ۲-۰ در اولدترافورد به سیتی باخت که بازی خانگی قبلی این تیم مقابل لیورپول هم با شکست تحقیرآمیز ۵-۰ به پایان رسیده بود. کمتر از دو هفته بعد از یکی از بدترین شکست‌های تاریخ باشگاه، منچستریونایتد به سختی نمایشی بهتر از قبل ارائه کرد و این بار مقابل تیم همشهری خود نتیجه را واگذار کرد. این بار منچستریونایتد دقیقه ۷ و با گل به خودی اریک بایی گل اول را پذیرفت، دو دقیقه دیرتر از گل اولی که مقابل لیورپول خوردند.

حاکمیت مطلق منچسترسیتی در نیمه اول با یک گل دیگر که توسط برناردو سیلوا به ثمر رسید، نتیجه داد، گلی که باعث خشم هواداران یونایتد از جمله تایسون فیوری بوکسور سرشناس انگلیسی که در ورزشگاه حضور داشت، شد و آن‌ها تیم خود را هو کردند.

آخرین شانس

نیمه دوم هم جریان بازی تغییری نکرد و منچستریونایتد فقط خوش شانس بود که گل‌های بیشتری نخورد. این روند باعث شد عده زیادی از طرفداران این تیم قبل از پایان بازی ورزشگاه را با ناراحتی ترک کنند.

یکی از تماشاگران بیرون ورزشگاه به اسکای اسپورتس از لزوم تغییر سرمربی منچستریونایتد گفت: «این آخرین شانس یونایتد بریا آوردن یک فرد جدید و دادن زمان به او است تا بتواند اوضاع را درست کند چون فعلاً مسابقه‌ای نداریم. عوض نکردن مربی یک کار نامعقول است. به سولشائر خیلی بیش از حد لازم، فرصت داده شده است.»

بی حسی

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد که به عنوان کارشناس تلویزیونی صحبت می‌کرد گفت: «بازی ۲-۰ شد اما در ذهن هواداران منچستریونایتد و از نظر احساسی که آن‌ها نسبت به این بازی داشتند انگار همان شکست ۵-۰ تکرار شده است.» نویل که خودش در ورزشگاه اولدترافورد حضور داشت در ادامه گفت: «خشم زیادی در پایان بازی با لیورپول وجود داشت اما با بازی امروز انگار طرفداران منچستریونایتد، بی‌حس و کرخت شده‌اند.»

برد بدموقع 

عده‌ای دیگر از هواداران شیاطین سرخ معتقد بودند برد هفته گذشته یونایتد در زمین تاتن‌هام که منجر به اخراج نونو سانتو مربی تاتنهام و آمدن آنتونیو کونته به این تیم شد، فقط شانس یونایتد بابت آوردن مربی بزرگی مثل کونته را از این تیم گرفت و در عوض توجیهی شد برای ماندن بیشتر سولشائر روی نیمکت این تیم.

هزینه‌های نجومی

حالا نگاه‌های انتقادآمیز به هزینه‌های هنگفتی که بابت جمع کردن این تیم منچستریونایتد انجام شده، جلب شده است. این باشگاه حدود ۲۷۰ میلیون دلار فقط برای مدافعان فعلی خود هزینه کرده و حالا ۱۴ بازی است که رنگ کلین‌شیت را به خود ندیده است. این طولانی‌ترین روند باشگاه در ۶۱ سال اخیر بابت گل خوردن در بازی‌های متوالی است.

تمسخر

مهمترین خرید تابستان امسال منچستریونایتد، کریستیانو روناللدو، هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، نجات دهنده تیم شد و با گلی که در ثانیه ‌های پایانی بازی با آتالانتا زد، یونایتد را از شکست نجات داد. آن بازی ۲-۲ تمام شد و یونایتد مقابل حریف ایتالیایی خود هم نمایشی کاملاً دفاعی و البته متزلزل را ارائه کرد.

رونالدو اما مقابل منچستریونایتد در زمین کاملاً محو بود و به جز یک شوت در نیمه اول به سمت دروازه و یک اخطار که در نیمه دوم گرفت، کمتر اسم او شنیده شد. هواداران منچسترسیتی هم که از برد تیم‌شان خوشحال بودند تا می‌توانستند با شعارهای خود علیه رونالدو او را زیر سؤال برده و مسخره می‌کرند، شعارهایی مثل: «تو افتضاحی پیرمرد». آن‌ها البته از اینکه رونالدو در آستانه پیوستن به منچسترسیتی ناگهان تصمیم گرفت به یونایتد برود هم از او عصبانی هستند.

 طرفداران سیتی برای سولشائر سرمربی یونایتد هم یک پیام و بهتر است بگوییم یک درخواست ویژه داشتند: «۵ سال دیگر بمان لطفا!»

چهار تیمی که بیش از منچستریونایتد گل خورده‌اند همگی بین شش تیم پایین جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند از جمله نیوکاسل و نوریچ که تیم‌های فعر جدول هستند. حالا ورزشگاه اولدترافورد به جای آنکه طبق لقبی که دارد تئاتر رویاها باشد، تبدیل شده به تئاتر کابوس‌های یونایتدی ‌ها.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی