نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
باشگاه هوادار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال هوادار گفت: از آنجا که مسئولان باشگاه به مسائل اخلاقی خیلی اهمیت می‌دهند، تصمیم گرفتیم جوانان تیم را به ازدواج ترغیب کنیم.

علی طهماسبی در مورد شرایط تیم هوادار اظهار داشت: پس از صعود به لیگ برتر، نظر سرمربی‌ این بود که استخوان بندی تیم را حفظ کنیم. به همین خاطر حدود پنجاه درصد بازیکنان پارسال را حفظ و تیم را تقویت کردیم تا بتوانیم پا به پای تیم‌های دیگر حرکت کنیم.

سرپرست هوادار در خصوص سه شکست اول این تیم، گفت: با سخت‌ترین قرعه ممکن مواجه بودیم. وقتی به لیگ برتر صعود می‌کنید، تیم‌های دیگر به این چشم که به راحتی می‌توان امتیاز گرفت، شما را نگاه می‌کنند و این یک بار منفی دارد. در ابتدای راه باید از لحاظ روحی روانی بازیکنان را آماده کنید تا به نتیجه خوبی برسید. ما در سه هفته اول به گواه کارشناسان علیرغم شکست، بهترین بازی را انجام دادیم.

وی در مورد پرداخت حقوق بازیکنان عنوان کرد: از آنجا که مسئولان باشگاه به مسائل اخلاقی خیلی اهمیت می‌دهند، تصمیم گرفتیم جوانان تیم را به ازدواج ترغیب کنیم. طی توافقات قرار شد باشگاه در قسط اول ۳۰درصد پرداخت کند. بعد از صحبت‌هایی که صورت گرفت با توجه به هزینه‌های بالای زندگی در تهران، برای اینکه بازیکنان متاهل آرامش بیشتری داشته باشند، تصیم بر این شد که نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشیم. به همین خاطر قسط اول برای متاهلین بیشتر پرداخت شد. ۳۰درصد بازیکنان ما متاهل بودند و آنطور که من مطلع شدم ۲۰درصد دیگر هم رفتند در صف انتظار قرار گرفتند تا زودتر متاهل شوند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی