نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
من هم جای طارمی بودم جواب اسکوچیچ را می‌دادم/ بازیکنانی که مهدی را جلو انداختند مرد باشند!/ بادی که در غبغب می‌اندازید به لطف طارمی‌هاست
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

ستاره پیشین تیم ملی ایران با بیان اینکه سرمربی تیم ملی اشتباه کرد گفت: توئیت مهدی طارمی در جواب مصاحبه دراگان اسکوچیچ آن قدر چیزی خاصی نبوده که او خط بخورد.

مهدی یکتا؛ خداداد عزیزی خط زدن مهدی طارمی آن هم به خاطر یک توئیت را اشتباه مسلم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می‌داند و از ستاره پورتو حمایت می‌کند.

حماسه ساز ملبورن در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی این صحبت‌ها را مطرح کرده و نقطه نظرات خود را بیان می‌کند.

لابد می‌دانید مهدی طارمی از تیم ملی خط خورده است. می‌خواستیم نقطه نظر شما را بدانیم؟

به نظرم اشتباه محض دراگان اسکوچیچ یا کسانی است که به او مشاوره غلط داده اند! سرمربی تیم ملی اشتباه بزرگی کرد.

چرا چنین عقیده‌ای دارید؟

ببینید دراگان اسکوچیچ مصاحبه ای انجام داد و بازیکنان ایرانی را تاکتیک ناپذیر خواند. مهدی طارمی هم جواب ساده به او داد. نباید رسانه‌ها و دیگران این قدر ماجرا را بزرگ می‌کردند. دو آدم بالغ در یک خانواده عقاید خود را ابراز کرده اند. من متوجه نمی‌شوم که چرا باید مهدی طارمی خط بخورد؟!

شاید برخی‌ها بپرسند اگر کونسیسائو یا کارلوس کی‌روش چنین حرفی می‌زدند باز هم جواب سرمربی خود را می‌داد؟

الان به خودت هم می‌گویم که اگر من هم جای مهدی طارمی بودم جواب اسکوچیچ را می‌دادم و حتی مستقیم به خودش هم می‌گفتم. اگر بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر نیستند پس چگونه تیم ملی ما الان صدرنشین گروه خودش است؟ چطور ما سومین دوره متوالی است که به جام جهانی صعود کرده و درحال حاضر بیشترین شانس را برای صعود داریم؟ اصلا چرا خود اسکوچیچ حاضر شده سرمربی یک مشت بازیکنی باشد که تاکتیک‌پذیر نیستند؟! به جرأت می‌گویم در آسیا تاکتیک‌پذیرترین بازیکنان ایرانی هستند. من می‌خواهم یک مثالی بزنم که شاهد هم دارم.

بفرمایید؟

چند سال پیش برای عقد قرارداد با یک تیم تاجیکستانی به این کشور رفته بودم. سررقم قرارداد به توافق نرسیدیم و مالک آن باشگاه یک مرتبه به زبان فارسی گفت که شما ایرانی‌ها همگی دروغگو هستید! من به شدت عصبانی شدم و جواب دادم که شما بی خود می‌کنید! گفتم افتخارات من یکی در فوتبال فقط بیشتر از کل تاریخ فوتبال تاجیکستان است. جام جهانی رفته اید؟ توپ طلا دارید یا چه افتخاری دارید که این حرف زشت را در مورد ایرانی‌ها می‌زنید؟ قضیه مهدی طارمی و اسکوچیچ البته خیلی جدی نیست و من یک مثال زدم. ما باید یاد بگیریم که در عین اختلاف سلیقه کنار هم زندگی کنیم.

چرا اصلا باید کار به اینجا بکشد؟

من نمی‌دانم! شاید باز می‌گویم شاید یکسری همبازی مهدی طارمی یا افراد حسود زبل بازی درآورده و او را جلو انداخته و حالا قایم شده اند. من یک چیزهایی شنیدم و امیدوارم صحت نداشته باشد اما اگر یکی دو بازیکن ملی پوش مهدی طارمی را از سر حسادت یا مشکل با اسکوچیچ و هر چیز دیگری وسط انداخته اند مرد باشند و همین الان بیایند حرف بزنند. در فوتبال هیچ چیزی پشت پرده نمی‌ماند و زیرآب زنی و آب زیرکاه بازی رو می‌شود. همچنین بزدل‌هایی که خودشان را زبل می‌دانند دستشان رو می‌شود.

به نظر شما غیبت مهدی طارمی در دو بازی آینده تیم ایران برابر لبنان و سوریه به تیم ایران لطمه نمی‌زند؟

مهدی طارمی در حال حاضر چه آقایان خوششان بیاید یا نیاید برند فوتبال ایران در آسیا و دنیاست. او ستاره بی رقیب فوتبال ما در ۱۰ سال گذشته بوده است و نباید او را از تیم ملی یک کشور گرفت. دعوت نکردن مهدی طارمی مثل این است که آرژانتینی‌ها مسی را دعوت نکنند یا اینکه فرانسه امباپه را خط بزند یا در آسیا کره جنوبی سون ستاره تاتنهام را نادیده بگیرد. این تصمیم مسخره و خنده دار است که یک بازیکن را به خاطر ابراز عقیده ساده خط بزنیم.

این ماجرا یک مقدار شبیه داستان قدیمی‌شما با بلاژِویچ است که در آستانه بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ خداداد عزیزی ستاره فوتبال ایران خط خورد. این طور نیست؟

قضیه من و بلاژِویچ چیزی نبود که بزرگش کردند. در واقع من بی تقصیر بودم و قبل از اینکه همدیگر را ملاقات کنیم به او گفته بودند تیم ملی ایران یک شماره ۱۱ دارد که یاغی است! حالا من ماجرا را از زبان صفایی فراهانی رئیس وقت فدراسیون تعریف می‌کنم.

من هم جای طارمی بودم جواب اسکوچیچ را می‌دادم/ بازیکنانی که مهدی را جلو انداختند مرد باشند!/ بادی که در غبغب می‌اندازید به لطف طارمی‌هاست

بفرمایید؟

وقتی مهندس فائقی و کتیرایی من را برای صلح و آشتی نزد صفایی فراهانی برده بودند، رئیس وقت فدراسیون فوتبال برایم تعریف کرد که میروسلاو بلاژِویچ در برخورد اول گفته بود «شنیدم در تیم ملی بازیکنی دارید با شماره ۱۱ که یاغی است و سر هر مسئله ای اعتراض می‌کند و...» صفایی فراهانی در جواب گفته بود که یاغی نیست اما اخلاق‌های خاصی دارد و شاید اگر بگویند ساعت یک ناهار می‌خورید و بیاید ببیند غذا سرد است اعتراض کند یا اینکه هتل اقامت ملی پوشان خوب نباشد ایراد بگیرد اما یاغی نیست. با این وجود بلاژِویچ بدون دلیل و اینکه با خودم صحبت کند علیه من موضع گرفت.

و داستان بخشیدن پیراهن شماره ۱۱ شما به رحمان رضایی هم پیش آمد و...

اصلا بحث من و بلاژ به پیراهن ربطی نداشت. به او خط داده بودند و علیه من از همان اول جبهه گرفت که بعد نوشتند بلاژ ساک خداداد را بیرون پرت کرد یا فلان و بهمان که درست نبود. آن روز در بازی دوستانه با تیم صنعت ما ۲۶ ملی پوش بودیم ولی ۲۵ پیراهن آورده بودند که فقط به من پیراهن و لباس نرسید! من هم پرسیدم چرا به من لباس ندادید؟ اگر به سابقه باشد که جزو سه، چهار بازیکن با سابقه تیم هستم. اگر به اسم و رسم هم باشد که جزو ۵ یا ۱۰ نفر محسوب می‌شوم؟ زشت است که به همه لباس دادید غیر از من! ماجرا همین بود و من هم نزد سرمربی وقت تیم ملی رفتم و محترمانه گفتم اجازه بدهید همراه شما در اردوی اتریش نباشم چون احساس می‌کنم با من روراست نیستید و بی دلیل علیه من جبهه گرفته اید. بنابراین می‌روم تا حاشیه جدیدی ایجاد نشود.

بسیاری از کارشناسان معتقد بودند اگر خداداد عزیزی در آن تیم بود ما به جام جهانی صعود می‌کردیم؟

شاید ولی نظر خودم هم همین است. من در اوج پختگی و آمادگی بودم و دیدید یک سال بعد با پاس قهرمان ایران شدم. شاید با یک پاس گل یا گل می‌توانستم شرایط را عوض کنم اما اجازه ندادند. حالا می‌خواهند همان بلا را سر طارمی و تیم ملی بیاورند. من متوجه نمی‌شوم که چرا در فوتبال ایران این قدر حسود و چشم تنگ وجود دارد؟ چرا باید تیم ملی و یک ملت را به خاطر عقاید فرسوده و کهنه و افکار منجمد شده از نعمت داشتن تیم ملی محروم کنیم؟ افکاری که نمی‌خواهند کسی نظرش را بگوید و حتی حرف بزند. من شنیدم که گفته اند طارمی جواب تلفن مربیان تیم ملی را نداده است. به فرض هم اگر این خبر درست باشد باز نباید مربیان تیم ملی یا اسکوچیچ ناراحت می‌شدند. اگر مشکلی هم بوده باید طارمی را دعوت می‌کردند تا به تهران بیاید بعد مرد و مردانه رو در رو و فیس تو فیس با او حرف می‌زدند. مگر طارمی تلفنی دعوت شده و بازی کرده که حالا تلفنی توجیه شود یا خط بخورد؟

حالا پیشنهاد شما چیست؟

خطاب من به عزیزی خادم رئیس فدراسیون و آنهایی است که باد در غبغب می‌اندازند و بعد از بردهای تیم ملی جلوی دوربین می‌روند. اگر امثال مهدی طارمی‌ها نباشند شما هم نیستید. تمام افتخار شما و بادی که در غبغب می‌اندازید به لطف طارمی‌هاست. باید او را دعوت کنیم تا تیم ملی به آرامش برسد و موفق شود. از اینکه مهدی طارمی محبوب شده حسود نباشیم و او را تخریب نکنیم چون باز هم تکرار می‌کنم مهاجم اول پورتو شناسنامه و برند فعلی فوتبال ایران در دنیاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    این عبارت کوپا امجدیه حاصل حسادت بی حد و فشار روحی روانی شدید پرسپولیسی های حکومتی نسبت به استقلال ایران یا همون تاج کبیره. برای دونستن هواداران عرض کنم استقلال ایران در سال 1970 در بین 8 تیم برتر قاره آسیا تونست به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنه در حالی که همون سال جام جهانی بین 16 تیم برگزار شد و برزیل قهرمان جهان شد. پس قهرمانی برزیل هم مورد قبول پرسپولیسی ها نیست. در سال 1990 هم استقلال در بین 21 تیم برتر قاره آسیا تونست دومین مقام قهرمانی آسیا رو بدست بیاره. همون سال جام جهانی بین 24 تیم برگزار شد و آلمان قهرمان جام جهانی شد پس قهرمانی آلمان هم مورد قبول پرسپولیسی ها نیست. چطور ممکنه وقتی جام جهانی 1970 بین 16 تا تیم برگزار شده و جام جهانی 1990 بین 21 تیم برگزار شده پرسپولیسی ها مدعی هستن که رقابت های قهرمانی آسیا باید بین 32 تیم در اون موقع برگزار می شده.
    • شمسعلی ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      سایت فیفا ملاک و مرجع هست، این سایت مسابقات جام جهانی و مسابقات قدیم باشگاه اروپا رو بدلیل اینکه قانون مدون و مشخصی داشته و داره و عناوین قهرمانی تیمها وباشگاه‌ها رو محسوب کرده بدلیل داشتن همین قوانین مشخص و شفاف در قدیم و جدید اما در مورد باشگاههای آسیا این مسابقات تنها از سال ۲۰۰۳ که قانون مدون و رسمی پیدا کرد و در واقع حرفه ای شد حساب شده به همین دلیل سایت فیفا تنها فینالیست‌های ایرانی باشگاههای آسیا رو ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس دونسته و اسمی از استقلال نیاورده چون عنوانهایی که داشته مربوط به قبل از سال ۲۰۰۳ هست.استدلال فیفا شفاف نبودن قوانین مالی و اسپانسری، عدم شرکت کشورها و باشگاه های صاحب نام آسیا در بعضی سالهاست و به همین دلایل این مسابقات رو معتبر و رسمی نمیدونه.کنفدراسیون آسیا سعی کرد این قضیه رو حل کنه ولی نتونست مدارک و شواهد کافی به فیفا ارائه کنه و تنها خود AFC مسابقات قبل از ۲۰۰۳ باشگاه های آسیا رو قبول داره و فیفا قبول نکرد.جام جهانی که برگزار کننده خود فیفا بوده و اصلا ربطی به باشگاه آسیا قبل از ۲۰۰۳ نداره،جام باشگاه‌های اروپا هم یوفا مستنداتی رو که داشت ارائه کرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      لطفا از مهدی طارمی بپرسید وقتی پرسپولیس حکومتی توسط الهلال عربستان لوله شد چه حسی داشت. به نظرش ممکنه خیریتی توش بوده
    • مهران ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      از اسکوچیچ تقاضا می کنیم بزرگی کنه و مهدی طارمی رو ببخشه. طارمی هم باید تعهد کتبی بده دیگه بزرگتر از دهنش حرف نزنه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      شمسعلی برو مراسم AFC رو ببین که هر سال قهرمان سال های 1970 و 1990 رو استقلال درج می کنه. همه دنیا قهرمانی های استقلال در آسیا رو قبول دارن. شما لنگیا از سوزشتونه که قبول ندارید که اونم اصلا مهم نیست. بهتره دلتون به همین جام های جعلی و مهندسی شده ای که در داخل بهتون میدن خوش باشه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اسکوچیچ واقعا مربی بزرگیه از همین الان داره جلوی بازیکن سالاری رو می گیره. دو بازی که مهدی طارمی بیرون باشه خودش میاد از اسکوچیچ بابت بی ادبیش عذرخواهی می کنه. باید تمامی ارکان فدراسیون پشت اسکوچیچ باشن چون اسکوچیچ حرف درستی زد که بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر نیستن و به مهدی طارمی اشاره ای نکرد بلکه به صورت کلی گفت که حرف درستیه و همه هم می دونن. ایرانیا بیشتر تکنیکی هستن مثل برزیلیا.
    • هانی ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      چقدر کوته فکری اخه! الان چه جای کری خوندنه؟ می گی از مهدی بپرسین چه حالی داشت از شکست پرسپولیس؟ بی معرفت وقتی همین مهدی برای تیم ملی گل زده چند بار ته دلت خوشحال شدی؟ خدایی تا حالا از گلهاش به وجد نیومدی اونقدر ک از خوشحالی به هوا بپری؟ دستکم اگه نمی خوایی در کنار مهدی باشی به حرمت همون لحظات شاد روبروش نایست بی مرام!!
    • شمسعلی ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      همون طوری که گفتم AFC مسابقات خودش رو قبول داره و عنوان میشه استقلال قهرمان این مسابقات بوده ولی یه ولی بزرگ وجود داره اینها همه زیرمجموعه ای از فیفا محسوب میشن و منطق حکم می‌کنه که اصل بر مجموعه بزرگتر باشه که فیفا هست و مجموع کوچکتر اونم AFC که همیشه مشکلات ساختاری بخصوص در قدیم داشتن در برابر فیفا به حساب نمیان . فیفا همون طوری که گفتم ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس رو تنها فینالیست‌های ایرانی لیگ قهرمانان آسیا قلمداد کرده و اسمی از استقلال نیاورده. این همه کشورهایی که میگی احتمالاً همون چهار کشوری هستن که در اون مسابقات چهار جانبه شرکت کردن و باید هم قبول داشته باشن چرا که برای تیم عجیب و غریبی مثل هاپوئل که اوایل همه فکر میکردن نام یک سفینه روسیه هست، این عنوان نایب قهرمانی در مسابقات چهار جانبه آسیا می‌تونه بزرگترین افتخار تاریخ باشگاهی باشه که الان حتی معلوم نیس هنوز وجود داره یا نه اما در تاریخ باشگاه های آسیا هیچ حسی در باشگاههای آسیا حس منصوریان و هواداران استقلال نیس که تیمشون شش گل از العین خورده و دقیقه هشتاد مربی داره دستور تاکتیکی صادر می‌کنه خخخخ
    • م ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      سلام از بازیکنان پیش کسوتان مربیان قدیمی فوتبال باشگاه‌های شهرستانها تهران و همه ایران برای ارتقای فوتبال باشگاهی ملی حتما باید استفاده و از ستارها و عزیزان فوتبال کشورم باید قدردانی و تجلیل و کمال بهره رو از وجودش برده شه و به حرف عمل و خواستش عمل شه که بسیارم میتونه کارساز باشه و به هر دلیل بهترینها رو از دس ندن که بسیارن میتونن مفید باشن که هستن
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی در برترین تورنمنت آسیا سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست.
    • حسین ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      من نمیدونم چرا این کیسه کشا خودشون با فدراسیون فوتبال آسیا AFC هم مقایسه می کنن آخه ..... شما بیشتر از تاریخ فوتبال آسیا خبر دارید یا AFCواقعا که رو حرف ای اف سی هم حرف می زنن حتما ای اف سی هم دست لنگیاس نه ؟!
    • شیشتایی آسیا ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      پس چرا این تیم سوم برتر آسیا رده چهاردهم آسیاس ؟؟؟؟؟ پس چرا این تیم برتر آسیا سی ساله رنگ فینال آسیا رو ندیده ؟؟؟؟؟ میدونی چرا ؟ چون دوران تورنمنت چهارجانبه دیگه تموم شده ....شما فقط یه بار برسین به نیمه نهایی آسیا ما بهتون میگیم قهرمان آسیا..‌.‌. اون دوتا قهرمانی تورنمنت چهارجانبه فقط به درد خودتون میخوره ؛ اگه به درد AFC می‌خورد الان رده چهاردهم آسیا نبودین ....
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      استقلال سال 1999 در رقابت با تیم های شرق و غرب آسیا به فینال آسیا رسید و با نتیجه 2 بر یک به یک تیم ژاپنی باخت و نایب قهرمان شد. گل استقلال توسط سیرورس دین محمدی زده شده. اون موقع رسیدن به فینال سخت تر بود چون باید با تیم های شرق هم بازی می کردیم. پس 30 سال نیست. این چند ساله هم استقلال رو تضعیف کردن وگرنه تیم سال 2018 شفر با حضور تیام، جبارف و امید ابراهیمی به راحتی قهرمان آسیا می شد. اونی که من گفتم قضیش فرق داره. پارسال هم بارسلونا تیم اول اروپا بود بر اساس امتیازی که در لیگ و بازی های اروپایی گرفته بود ولی در کل، پرافتخارترین تیم فوتبال تاریخ اروپا رئال مادرید با 13 قهرمانی در اروپاست.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      تاج سال 1347 با نتیجه 8 بر صفر پرسپولیس رو شکست داد که فیلمی ازش موجود نیست چون معدومش کردن. اما پرسپولیس از محمدان بنگلادش هم باخت که سرمربیش مرحوم ناصر حجازی بود. پرسپولیس از فتح تهران هم 6 تا خورد. از قشقایی 5 تا خورد. پرسپولیس با اینکه یکی از بهترین تیم های خودش رو داشت از الهلال هم 6 تا خورد و آخرین بار هم که دیدیم چطوری مفتضحانه با 3 گل توسط الهلال دره کوبیده شد. البته یادتون نره 5 شهریور 1399 استقلال با 6 گل پرسپولیس رو در مقابل چشم 60 میلیون بیننده تلویزیونی 6 تایی کرد که فیلمش موجوده.
    • ارتش سرخ زلزله (بدون خشاب ) ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      با لنگی جماعت هیچوقت منطقی علمی و محاسباتی صحبت نکنید آمار و ارقام و اسناد به درد هر کسی نمیخورد اگر قرار بود با سخن و منطق آدمها آگاه سربه راه و مطیع شوند شمشیر بوجود نمی آمد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • جهان ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      این برای اخرین باربرای ذهن کوچک ولجوج استقلالیها شما دوبار که قهرمان شدید بنا به تصمیم فدراسیون اعزام شدید با چندتیم درجه چندم بازی کردید که بهترینش یک تیم چینی بود که الان منحل شده انوقتها عربستان ژاپن کره و...درمسابقات شرکت نمیکردند وبازیها درزمینهای درحدخاکی ومحلی باحضور چند تیم بسیار ضعیف بود برخلاف جام باشگاههای اروپا درضمن همان سال ۹۰ که شما بهش مینازید پرسپولیس بنا به تصمیم فدراسیون رفت جام درجام اسیا وبا شکست الهلال که تازه درمسابقات شناخته شده بود قهرمان شد و۳بارپشت هم نیمه نهایی ودوبارفینالیست شداما درشکل جدید که مسابقات پراهمیت شد استقلال هیچ افتخاری نداره پرسپولیس بنا برامار بیشترین امتیاز گل زده کمترین گل خورده وبهترین راندمان تیمهای ایرانی دراسیا راداره درچندسال اخیر هم ۳بارنیمه نهایی رفته ودوباردوم شده وقبلش هم ۳بارسوم ودوبارچهارم شده درضمن با ۱۳ قهرمانی درلیگ نسبت به ۸قهرمانی استقلال همه چی رو تمام کرده پس اینقدر خیالبافی نکنید
  • قربانی ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    نظر بی اخلاق ترین بازیکن دوران فوتبال چه راه کسایی دارد
    • mohammad ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اقا خداداد شما انگار هنوز بعد از 6 سال دوری از تیم ملی بعد جام ملت های اسیا2000 که هم شما رو نابود کرد و هم یک دوره تیم ملی جام جهانی رو از دست داد درس عبرتتون نشده .عزیز شما خودت مربی شدی به جای اینکه به شاگردات یاد بدی احترام گذاشتن رو داری با حمایت از یک کار زشت اون رو ترویج میدی . مربی اگه اشتباهم کرده بازیکن حق نداره جواب مربی رو بده باید یاد بگیریم اخلاق و احترام از همه چیز مهمتره
    • کانتونا ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      هنوز که هنوزه خداداد بی احترامی رو ترویج میده تو زمان بلازویچ به خاطر همین کارها کنارش گذاشتند همیشه میگه احترام به بزرگتر بلازویچ سن بابابزرگشو داشت دعوا با حسن کعبی رو فراموش نکرده کعبی که ازش کوچکتر بود
    • ناشناس ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      محمد خودت میدونی که بین تمام بازیکنان خوب دنیا بعضی وقتهااختلاف می افتدولی باشگاهها از رسانه ای شدنش جلوگیری میکنندچون به سودباشگاهشان نیست ولی متأسفانه رسانه های ما خوراکشون همین دست اتفاقات هست
    • بانی ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      هرکانال وسوراخی راباز کنی خداداد رامیبینی درزمان بازی هم ادم ناراحتی بودی ونان همان گل به استدالیا راسالهاست داری میخوری کلا بی ادب هستی کمی از دایی یاد بگیر جنتلمن پرافتخار ومحبوب که مثل شما چاپلوسی مدیران تلوزیون رونمیکنه درزمان بازیت هم با تمام مربیهات درگیربودی از جلال طالبی ومایلی مجید جلالی برانکو بلازویچ و....
    • کوروش ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      دیوانه چودیوانه ببیند خوشش آید، خدادادوقتی مربی شد تحمل یک اخم بازیکنش رو هم نداشت،حالا بجای حمایت از مربی از طارمی دفاع میکنه،طارمی عالیه اما همونطور که جلوی مربی پورتو مثل موشه،باید به مربی تیم ملی احترام بزاره،همین خداداد وقتی پررو بازی درآورد ،علی پروین که مربی بود راحت گذاشتش کنار
  • غضنفر ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    واقعا باید تاسف خورد برای فرهنگی که یه ستاره ی پیشکسوت بجای اینکه از رفتارهای سخیف و بی اخلاقی یک بازیکن اعلام انزجار کنه مدام در حال ماله کشیدن و دفاع از رفتارهای بازیکنی هست که در سابقه ی فوتبالیش منهای بازی‌های خوبش، پر بوده از این قبیل رفتارهای بی خردانه که همه بهش اذعان دارند، جامعه ای که در اخلاق سقوط میکنه پیشکسوت فوتبالش باید هم به این رفتارها دامن بزنه، خوبه خودشم میگه انداختنش جلو! (دست پرورده های کیروش که مدام ازش بابت برد گینه بیسائو و تساوی با زلاند نو و جزایر مالت پول توجیبی می‌گرفتند باند مافیایی وحشتناکی ساختند که حالا حالاها باید منتظر بمونیم تا نسل عوض بشه و برای تیم ملی این قدر قصه درست نکنند!)
    • حمید علوی ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      غضنفرجان مسئله اینه که خود این جناب خداداد، در پررویی ‌‌‌و‌ پرده دری، در تاریخ فوتبال ایران بی رقیب بوذه و با اختلاف مقام اول رو دارن. بقول آقای جلال طالبی، زبون خداداد تا شصت پاش میرسه. کتک کاری با خب نگار و تماشاچی و .. هم که از سوابق درخشان ایشون هست. از ایشون انتظاری نیست که نظر درست و منطقی بده. معلومه که کسی مثل خداداد از طارمی ‌امثال طارمی دفاع میکنه.
    • سامان ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      سلام دلیلش روشن است بازیکنان ایرانی مثل ایشان ظرفیت لازم را ندارند تا از انها تعریف و تمجید شد یاد شان می رود که چه وظیفیه ای دارند چه حرفهایی را باید بزند وچه حرفهایی را نزند
    • طوفان ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      متاسفانه خود ما مردم اینو کردیم خداداد عزیزی و حماسه ساز و غزال ،که حالا با توهماتش روی مخ مردم باشه ...و از این بدبخت تر این روزنامه ای که باهاش مصاحبه می‌کنه تا اینجور بی منطق و به دور از عقلانیت تمام فوتبال یه کشوررو بخاطر یه بازیکن معمولی (که مطمئن باشید سال بعد دوباره میشه همون بازیکن بی انظباط و بی کیفیت چندسال پیش) زیر سوال ببره و بازیکن های دیگه رو هم. تحریک بی بی انظباطی و عصیان کنه ...متاسفم برا اینا که شدن اسطوره ...در حالی که خودش عمر مربیگریش در هیچ تیم معمولی هم به پنج هفته کشیده نشده ...اسکوچیچ اگه میخاد از خودش اثر ماندگار بزاره باید طارمی رو دیگه هرگز دعوت نکنه ...همه می‌دونن که از طارمی بهتر و با استعداد تر و توانمندتر داریم ...یا حق
  • محسن ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد تکی تک افرین
  • سینا ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    واقعا خداداد عزیزی، استاد اخلاق، اگر اظهار فضلی غیر از این میکرد، مایه تعجب بود، طارمی در کنار قابلیت‌های فنی، متاسفانه ظرفیت بسیار پایینی داره و چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی احساس بزرگتر از تیم بودن بهش دست میداد
    • پارسا ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      دقیقا آفرین بر اسکوچیچ
  • امید ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    فقط فقط ادعا داره دوران فوتبالش فقط یه گل به استرالیا زد اخلاق که نداره مربی گری هم هرجارفت4تا6تاخورد
    • بهزاد زارع ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      طارمی چرا نمی تونه در لیگ مرتقال کوچکترین اظهار نظری بکنه؟ چون حتی،در لیگ های دسته چندم اروپایی نظم و انضباط حرفه ای است و اگر بازیکنی پا را از گلیمش درازتر کنه قلمش میکنن خداداد عزیزی کرچه از لحاظ فنی عالی بود اما چون اخلاق حرفه ای،نداشت هیچ وقت نتوانست بحقش برسد .
  • محمد ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    بانظرآقای عزیزی موافقم،اسکوچیچ بااظهارنظربی جاتیم رابه حاشیه بردوهیچکس نمی توانست به اندازه خودمخربیش به اووتیم ملی ضربه ای بزندکه بادورشدن یکی ازآنها تیم قوام دوباره بگیرد
  • علی ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دوره بازیکن سالاری به پایان رسیده بهترین کار ممکن اسکوچیچ انجام داده طارمی باید ادب شود .
  • علی ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دوره بازیکن سالاری به پایان رسیده بهترین کار ممکن اسکوچیچ انجام داده طارمی باید ادب شود .
    • علی ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      کاملآ درسته. آخه خبرنگار رفته با بی انضباط ترین بازیکن ملی پوش سال‌های دور مصاحبه کرده که یه کلمه حرف فنی ومنطقی بلد نیست وضعفهاش رابا حمله به فدراسیون وتیم ومربی و... مخفی میکنه.
  • فرشاد جوانمرد ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام خدادا عزیزی دقیقا درست میگه وقتی نام مهدی طارمی که الان در اوج هستش به زبان میاد بدن افراد هر تیمی رو به لرزه در میاره چون مهدی رو نمیشه به راحتی مهار کرد حداقل برای مهر طارمی 2 نفر از یک تیم نیاز داره که این یک امتیاز خیلی بزرگی برای سایر بازیکنان تیم ملی هستش
  • . ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دمت گرم چه دفاعی کرد از طارمی
  • ناشناس ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    حرفهای خوبی آقای عزیزی میزنه. ولی گوش شنوایی در فدراسیون هست؟
  • علی ستوده ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    کلا کاری به درست یا غلط بودن حرفاش ندارم ولی من موندم این مثالش چه ربطی به این قضیه داشت با این حرفش که حسود خیلی داریم موافقم من خودم نقاش ساختمونم و پنج شیش نفر برام کار میکنن روزی نیست که این نفرا زیرآب همدیگرو جای من نزنن. منم هرچی میگم کار خودتونو بکنین فایده نداره ، جرأت هم نمیکنم یک نفرشونو سرکارگر بزارم چون بعدش باهاش دشمن میشن
  • حسنی ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    طارمی داشت آرامش تیم رو به هم میزد . تیم ملی ما بعد از سالها داره بازی روان و خوبی انجام میده و نتیجه هم میگیره . ضمنا طارمی در جام جهانی قبلی و بازیهای فعلی فرصتهای زیادی رو از دست داده .و باید خط میخورد
    • منصور بختیاری ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      شاید بسکتبال نگاه کردید بجای فوتبال ،مرد مومن طارمی در حال حاضر برند آسیا و در دنیا شناخته شده است چه کسی به خاطر گفتن نظرش آنهم درست وبه موقع باید از تیم ملی خط بخوره مگه تیم ملی ارث پدر بعصیهاست قطعا تیم ملی ضرر خواهد کرد آنوقت اسگوچیج می‌ماند و مردم ....
  • رصا ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    کیسه عروس اعراب شده ..
  • فارس ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دلیرآفریم خداداد درود بر غیرتت همیشه ملت ما از زالو ها آسیب دیده است
  • حمیدعلوی ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    حرف خداداد حرف نداره واقعا دمت گرم
  • علی ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    واقعا متاسفیم برای امثال آقای خداداد عزیزی خب نشون میده تو هم جای طارمی بودی اینکارو میکردی چون فرهنگ نداری مگه اسکوچیچ چی گفته؟گفته از نظر تاکتیکی نقطه ضعف دارند ولی تو موارد دیگه خیلی استعداد دارن مگه غیره اینه آخه مگه سرمایه گذاری کرده ایم تو این سال ها همیشه متکی به استعداد هامون بودیم آقای طارمی الان که رفتی اروپا آیا سطح تاکتیک پذیریت بهتر نشده آیا نسبت به زمانی که تو ایران بودی حرفه ای باشید،حرف اول و آخر رو تو تیم سرمربی میزنه
    • سیاوش ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      خوب مگه طارمی چی گفته که اسکوچیچ پا شده موضع گرفته اگر دقت کنید بسیاری از گل های حساس ایران سر همکاری طارمی و آزمون بوده و حالا باید ببینیم آیا از این امتحان سخت بر میاید یا نه
    • ناشناس ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اخه تو خط حمله مگه جز طارمی با ازمون کسی هم هستن که گل بزنن نکنه انتظار داری بیرانوند گل بزنه کار اسکوچیچ واقعت درست بود طارمی جرعت داره علیه سرمربی پرتو حرف بزنه بچه پرو
  • هموطن ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد جان تاریخ را ببین هرکس کار بلد بوده سرش زیر آب رفته
  • نادر ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    احسن به خداداد عزیزی ثابت کرد که ورزشکار تمام اعیار است. و متاسف از این اتقاقها در سطح ورزش مخصوصا فوتبال که اقتدار یک کشور است.
  • صامت ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداددقیقا به خاطرهمین تفکرات بی ارزشش بودکه ئرفوتبال هیچی نشد.درحالی که میتونست یه ستاره بین المللی بشه.تفکریک فوتبالیست بسیارمهم ترافدرت .مهارت فوتبالی اوست
  • صدرا ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    با احترام خب دقیقا فرق ستاره هایی مثل علی کریمی و خداداد با امثال علی دایی و مهدوی کیا و... تو همین موارد ساده است نمیخوان یاد بگیرن فقط میخوان یاد بدن و حرف خودشونو بزنن. اسکوچیچ به طور خلاصه گفته ستاره های ایرانی خیلی مهارت دارن و حتی گفته میتونن تو تیم های خوب اروپایی بازی کنن و ارزوش بازی با ایران مقابل تیم ملی کشورشه آقای طارمی شما و اکثر بازیکنان تیم ملی بدون هیچ امکاناتی خودتونو کشیدید بالا و به موفقیت رسیدید و این قابل تقدیره ولی خودتون هم قبول دارید که بازیکن های ما نسبت به اروپایی ها کمتر تاکتیک پذیرند و بیشتر بر اساس استعدادمونه حرف اسکو ناراحتی نداره .حرفه ای باش و انقدر تو هر مسئله ای واکنش نشون نده تا ازین که هستی بالاتر بری به عنوان یک هموطن ناشناس که از موفقیتت کیف میکنم بهت میگم.حیفه مثل امثال خداداد استعداد هات بخاطر حواشی پوچ بشه
  • امیر ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خوب کاری کردخطش زد
    • ایران ایرانی ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      هرکس باید جایگاهش بشناسد,بازیکن بایدبازی کندتابع مربی باشد,این یک قانون درتمام کشورها وتیمهای حرفه ای است,درایران یک هنرپیشه یک فوتبالیست وووتاشناخته شدخودش راگم میکند جایگاهش فراموش میکنداقای خدادادمسی ودیگران چون حضرت عالی وچندبازیکن خودخواه بلافا صله جایگاه خودرافراموش نمیکنندتابع مربی هستندلذامربی تیمهای حرفه ای غربی اروپایی ,بازیکنا نی که دایم درکارمربی دخالت میکنند,درکاری که به انهاارتباط ندارددخالت میکنندچه مسی باشدچه بالاترازمسی ,خط میزنند,مسی اموخته درکارمربی دخالت نکندمسی رابابازیکنان ابران مقایسه نکنید تنهاشخصی که کمترازدیگران دردوران بازیگری بامربی درگیرشدباقری ودایی بودند,بازیکن بایدپولش بگیردبازی کنددرامورغیردخالت نکند,امادراینموردکه درتاجیکستان گفتندایرانیهادروغ گویندمتاسفانه دروغ وچوخان درایران عراق وچندکشوربیدادمیکنددرمورداکثریت این شخص واقعیت عنوان کردند,اما درموردهمه این حق راندارندچون خانواده بنده ازدروغگومتنفریم وبلافاصله شخص دروغگوراطردواز خوددورمیکنبم دروغ راهرگزنمیبخشبم اماگاهاازفحاشی میگذریم شخص یک لحظه عصبانیت انی گر فته بعدعذرخواهی میکند,دروغگوکثیف ورذل هست
  • پرسپولیسی دوآتیشه ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    جناب خداداد. خیلیها برند فوتبال یک کشور بودند و بخاطر توهین یاحتی اختلاف سلیقه با مربی خط خوردند و آب هم از آب تکان نخورد. جناب عزیزی چرا وقتی کیروش چپ و راست خط میزد هیچکدوم شما آقایان شهامت اظهار نظر نداشتید؟ احتمالا به این خاطر که خود را دراندازه‌های مخالفت با کیروش نمی‌دیدید. اسکوچیچ بهترین تصمیم را گرفت حتی اگر برکنارش کنید
  • کارتون ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آقای عزیزی یه کمی به حرفهای که زده ای تمرکز کن بعد کجای دنیا بازیکن به مربی خط میده قشنگ معلومه طارمی دنبال حاشیه است چون جنبه بزرگ شدن و نداره همه ورزشکارا باید دایی را الگوی خود قرار بدن والسلام.
  • امین ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    استاد اخلاق غیراز این بیانات از شما بعید بود
  • جاود ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    عجب این خودش استاد حاشیه بی اخلاقی است، جای بسی تاسف است که بیایم امثال اینهارا اسطوره بسازیم
  • محمد ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد برای اینکه گذشته ی اخلاقی خودشو توجیه کنه از طارمی دفاع میکنه
  • jalali ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام خوب است آقای عزیزی تجربه حضور در سطح ملی را دارد و از تجربه ای نقل کرده البته از دید خودش که بازیکن می بایست بازی کند و تحلیل و تفسیر آموزش فوتبال را به سرمربی و آنالیزور بسپارد، چطور این فوتبالی ها بزرگوار حاضر به قبول یک سری واقعیت های عینی در فوتبالمان نیستند. حضور برانکو و کالدرون در پرسپولیس قهرمانی های پیاپی برای این تیم داشت به محض خروج این دو و ته مانده های دانش آنان پرسپولیس به شرایط امروز رسید. آیا فوتبال امروز استقلال را متوجه چه کسی می دانیم، فرهاد مجیدی یا آقای پین، آقای اسکوچیچ بی راه نگفته است و وظیفه طارمی هم جواب دادن به این موضوع نبوده است. همه می دانیم در فوتبال امروز بازیکن اجازه تحلیل یا تفسیر صحبت های کادر فنی را ندارد. آقای عزیزی را همه می شناسیم، این که خبر ورزشی به سراغ ایشان رفته را واقعا نمی دانم.
  • مظفری ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    نظر سر مربی محترم است. بغیر از این باشد سنگ روی سنگ نمیماند. اگر خود شما سر مربی بودید و کسی این حرف شما را میزد چه میکردی یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران. اگر سکوت کنی کسی نمیگه لالی
  • مسعود کامنت ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    در زمان خدادا عزیزی که وضع بدتر از الان بود . اگه اختلاف و دو دستگی نبود یه قهرمانی آسیا و یه صعود دیگه به جام جهانیو داشتیم. این موضوع هیچ ربطی هم به بلاژ نداشت و بی ظرفیت بودن بازیکنا و بی توجهی و نداشتن نگاه ملی به تیم ملی باعثش بود. به نظرم خداداد عزیزی اشتباه می کنه و عجیبه بعد از این همه سال همچنان همون عقیده رو داره. ایشون بازیکن دوست داشتنی و عزیزی هست اما نگاه به تیم ملی باید در رفع حاشیه ها و سرباز وطن بودن باشه غیر از این خیانت به خود بازیکن و کشورش هست
  • بهراد ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    این بابا خودش استاد حاشیه در تیم ملی بوده که تا ۳۵ سالگی ۳۵بازی ملی هم براش ثبت نشده بود بعد میاد اظهار فضل میکنه و از طارمی حمایت میکنه،آقای خداداد تو در حال حاضر خودت مربی هستی اگر کسی با تو در حتی تیم ستاره ساز!!!که الان سرمربیش هستی،همچین کاری بکنه که زمین و زمان را به هم میدوزی و طرف را بدبخت میکنی
    • پاچاگا ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      الان می فهمم مربیان قبلی تیم ملی،از دست و زبان این آقا چی کشیدن
  • کیوان ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    امان از سوزش و حسادت الاستقلالی جماعت
  • الی ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    تک تک حرف هات حقه،حالا میبینیم بدون طارمی بازم میتونین پیروز از زمین بیرون بیاین...
    • شیافپولیس ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اولا تا دلت بخواد مهاجم خوب داریم صیاد منش مغانلو ال کثیر شهبازاده انصاری فر وغیره بعدشم گیریم ببازیم اصلا جام جهانی هم نریم تیمی که به یک بازیکن متکی باشه بهتر جام جهانی نره تیم ملی سرباز میخواد طارمی باید واسه تیم ملی سر بده هر چی داره از تیم ملی هست اگه تیم ملی نبود الان پرتو هم نبود بازیکن سالاری بلای هر تیمه مربی باید شخصیت داشته باشه هر کی بالاتر از طارمی هم بود باید کنار بذارش
    • ناشناس ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اینا بدون طارمی ب هیچ جا نمی‌رسن،حالا ببینید
  • ایرانی ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد بازیکن بزرگی بوده اما احساسی برخورد میکنه حالا با مهدی تماس بگیره جواب تلفنش را نداد نظرش عوض میشه
  • علی ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آخه یه بازیکن بی ادب که پرسپولیسم به بادداد گفت حتما یه مصلحتی بوده الانم فوق العاده بی ادب مونده به چه درد فوتبال ملی میخوره اول انضباط و ادب بعد فوتبال
  • هادی ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    این بابا یه گل زده تا هفت نسلش از فوتبال ایران طلبکاره. بی ادب ترین پیشکسوت فوتبال
  • امیری ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    هواداران کیسه چشم دیدن طارمی ندارن که تو اروپا، تو تیم پورتو داره خدایی می‌کنه هوادارن کیسه ینی وطن فروش شما فکر فرهاد دلال باشین که رفت قائدی فروخت برای پول همه ی دنیا خبر دارن که پرسپولیس آبروی فوتبال ایران هس مطمئن باشید بازی فوتبال ایران اگر بخواهند سنگ بندازن جلو طارمی سردار آزمون هم از تیم ملی خواد جدا شد تیم ملی داره رو بازیکنان پرسپولیس می چرخه از دفاع بگیر تا مهاجم
  • رزمنده‌ قدیمی ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    یه بی اخلاق خداداد عزیزی از یه بچه پرو طارمی طرفدارانی کرد آفرین؟ یارو جواب تلفن هاشمیان وباقری را نداده این به چه معنی هست
  • حسین ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    الکی میگی..بابا پنچلی
  • ناشناس ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آفرین بر خداداد کاملا حرفت درسته. موافقم با هات.
  • قرمزته ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    وقتی اقای عزیزی از کار طارمی دفاع میکنه دیگه نباید شک کرد به کار اشتباه طارمی... واقعا اگه اسکوچیچ اینکارو نمیکرد براش اقتداری میموند؟
  • امید ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    طارمی در مقابل مسیو و رونالپو هیچییی نیست این خداداد داره طارمی و مسیو مقایسه می‌کنه واقعا خنده داره من فاتح تیمیو که لنگ یه بازیکن باشه میخونم تیم اگر تیم باشه بدون طارمیم برنده میشه طارمی یه پورتو داره بازی می‌کنه فکر می‌کنه دنیا رو فتح کرده والا مسیو رونالدو اینقدر خودشون نمیگیرن طارمی باید بدونه اگر سرمربی هرچی گفت باید بگه چشم خلاص
  • محمد ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    من تعجب میکنم بعضی ها به فرهادخان میگن دلال مجیدی اینقدرپول داره کل جد واباد پرسپولیسی روبخره به جستجو کن چقدر سرمایه داره کل پیشکسوت های پرسپولیس پولشو روهم بذاره به گردپای فرهادخان نمیرسه بعدبیاد بخاطر چندمیلیارد خودشو خراب کنه؟؟؟دلال اون یحیی گلممدتون هست برو ببین ۴سال پیش چی داشته الآن چی داره؟
    • سعید ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      هیچ وقت مجیدی رو با پیشکسوتهای پرسپولیس مقایسه نکن چون‌هیچ پیشکسوتی راضی به ضرر تیمش نمیشه تا نتیجه نگیره و ارتش مجازی بر علیه مربی تیمش را بندازه که خودش بیاد جاش و بگیره
  • کاظم ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    من نیز جزء آن دسته هستم که فکر می کنند تصمیم اسکوچیچ بر حسب ظواهر فعلی و صرفنظر از پشت پردههای پنهان اشتباه بود(ما واقع امر را نمی دانیم شاید حقیقت چیز دیگری است)متاسفانه فکر می کردم اسکوچیچ مربی بزرگی است.اما الان با بازی مقابل کره و این تصمیم حقیرانه می بینم اسکوچیچ هم (نه از لحاظ فنی بلکه از حیث مدیریتی) در حد مایلی کهن و دایی و قلعه نویی و شاهرخی می باشد.برای طرفداران حقیقی تیم ملی نه اسکوچیچ مهمتر است نه طارمی.بلکه مهمترین تیم ملی است.هر رفتار و عملی که منجر به تضعیف تیم ملی توسط هر فردی اعم از مربی یا بازیکن یا رسانه یا کارشناس شود از نظر حامیان واقعی تیم ملی مذموم است.مجازات با جرم تناسب ندارد.ایکاش اسکوچیچ مدبرانه تصمیم می گرفت و بازهم برای حل مشکل به نفع تیم و موفقیت خودش صبورانه و بردبارانه عمل می نمود.اما آقای عزیزی شما هم در زمان بازیکنی هم در زمان مربیگری رفتارهای ناپسندی را از خود بروز دادید.شاید الان هم پیش خودتان پشیمان باشید.حالا هم که الحمدلله تریبون همیشگی در اختیار دارید شاید بهتر است به اشتباهات تان اعتراف و عذرخواهی کنید.
  • میثم ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد همیشه به آدم های موفق حسادت میکرد یک زمانی با علی دایی دشمنی میکرد و از پیشرفت دایی ناراحت بود الآنم به جای اینکه تیم را آرام کنه دنبال اینه که آتیش بیار معرکه باشه هم جلوی پیشرفت طارمی گرفته میشه هم اسکوچیچ کله میشه هم تیم ملی ضرر می‌کنه تا آب گل آلود بشه و خداداد برای چهارتا برنامه تلویزیونی دعوت بشه به عنوان کارشناس شاید یک مدیر باشگاهی دوباره تیم بده به ایشان
  • محمد ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اقای خداد درست میگه نباید به تیم بی احترامی کرد وقتی از تاکتیک تیمی میاد جلو یعنی تمام مربیان تا حالا هیچکاری نکردن وبلد نیستن با یه مشت ادم کند ذهن این اقا طرفه باید اجازه نداد دیگه توهین کنند۱۱
  • ناشناس ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    ما نباید برای اینکه بازی کنی خوب بازی می کنه از اخلاق و رفتارش صرف نظر کنیم در هر حال احترام مربی واجبه و هر دو طرف نباید در مواقعی که عصبی هستند تصمیم بگیرند
  • مهدی ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    این خداداد همون ی بارم بدرد خورد دیگه هیچی ازش ندیدیم ولی در کل دعوت نکردن طارمی اشتباه بود اما فکر می‌کنم طارمی خودشم تمایل نداشته بیاد کهگفته این باشه من نیستم
  • Matin ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    من نمیدونم خیل ها چرا این مربی ها از طارمی دفاع می کنند. چون به مربی بی ادعایی چون اسکو حسودی می کنند. مربی ایرانی یعنی حسود و گرنه وضع فوتبال پایه مان درست بود اگه تاکیک حالیمون می شد که مثل ژاپن تو بهترین لیگ ها بازی میکردیم.
  • مهدی ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد فقط خودش هم داره به ماجرا دامن می زنه میگه کار خوبی کرده جواب مربی داده اصلا چه لزومی داره جواب بده در حالی اکثرا قبول دارند ایرانی های تاکتیک پذیر نیستند و اسکوچیچ هم از توانمندی بازیکنان ایرانی تعریف کرده و گفته باید برای تاکتیک پذیری زیاد کار کنیم
  • حسن ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اگه تیم ملی نتیجه نگیره بعد از بازی لبنان اسکوچیچ دیگه سرمربی لیگ دو رو هم بهش نمیدن،
  • تینا ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    من نظر دارم طارمی نباشه دیگه نمی تونم یک بدو سردار با مهدی را ببینم و تیم خیلی کم در حمله ضعیف میشل و امکان داره به جام جهانی سود نکنیم خدا کنه که مهدی بر گرده و ما دو بازی برنده شویم
  • برادران مجيدي مايه ننگ فوتبال ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    مردم چشمشان به حوادث است الان همانايي که ميگنن حق با اسکوچيچ است اگر در اين دو بازي نتيجه نگيرد دنيا رو سرش خراب ميکنند درضمن تيم ملي باشگاه نيست که مربي عقده ايبازي در بياورد اينجا صحبت مصلحت يک کشور است مگر درموارد حاد مثل برخورد فيزيکي مربي حق اخراج دارد
    • ناشناس ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      هربازیکنی بخواد از حرف های مربی سرپیچی کنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه هرکس کارخود رو می کنه
  • برادران مجيدي مايه ننگ فوتبال ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    مردم چشمشان به حوادث است الان همانايي که ميگنن حق با اسکوچيچ است اگر در اين دو بازي نتيجه نگيرد دنيا رو سرش خراب ميکنند درضمن تيم ملي باشگاه نيست که مربي عقده ايبازي در بياورد اينجا صحبت مصلحت يک کشور است مگر درموارد حاد مثل برخورد فيزيکي مربي حق اخراج دارد
  • علیرضا ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    کسانی درمربیگری موفق میشوندکه سابقه اخلاقی خوبی هم دربازیگری داشته باشندجداازبارفنی،امابازیکن بایدتابع باشدوکارخودش راانجام دهد،اگرطارمی مخالف مربی بودچراباامثال خلیل زاده وکنعانی و،،،برای مربی شدن اودرتیم ملی هرروزمصاحبه میکردندمامروزهم مزدشان رابافیکس بودن گرفتندالبته طارمی لیاقتش راداردامابقیه نه،
  • فری ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    بازیکن سالاری اگر شروع بشه، دیگه پایانی نداره... خداداد صلاحیت نظر دادن درباره این موضوع رو نداره، چون خودش همیشه منشأ حاشیه ست، آتیش بیار معرکه ست... حسادت میکنه و زیر همه چیز کبریت میکشه...
  • اکبر ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آقای خدادا یه بار به یه بازیکن لگد زد و اومد تو تلوزیون گفت باز هم او بازیکن رو خواهد زد حالا بنظر شما ایشون صلاحیت نظر دادن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دختر پرسپولیسی ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    به نظر من خط زدن طارمی کار اشتباهی بود اینکه ایکوچیچ میگه بازیکنای ایرانی تاکتیک پذیر نیستن حرف چرت هست اگه بازیکنای ایرانی تاکتیک پذیر نیستن پس چجوری مثلا همین طارمی تو پورتو داره میدرخشه دلیلش چیزی جز وجود سرمربی خوب پورتو هست که بازیکنهاشو سازماندهی میکنه بهترین بازیکنا هم وقتی سرمربی خوب بالا سرشون نباشه نمیتونن هیچ کاری کنن دقیقا مثل تیم ملی ما
    • طوفان ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      دوست عزیز لیگ پرتقال ( منهای پورتو )و اوکراین و بلژیک و روسیه و آذربایجان و لوکزامبورگ و کرواسی ،اگه از لیگ خودمون کمتر نباشه قطعا خیلی هم بالاتر نیست ..بازی در این لیگ نشانه تاکتیک پذیری بالا نیست .جهانبخش که به مراتب با استعداد تر و قوی تر و بهتر از طارمی هستش ،توی لیگ انگلیس یه فصل دوام نیاورد اونم چندتا بازی چند دقیقه ..کریم باقری عزیز و آندو هم کاری نتونستن کنن..چون غیر از تاکتیک پذیر نبودن ،از نظر بدنی هم در سطح پایینی قرار داشتن ..تک ستاره های هم که درخشیدن مثل مهدوی‌کیا و نکونام در تیم های کوچکتر و البته فقط روی استعداد و‌تلاش و زندگی فوتبالی سالم موفق شدن ..پس لطفا بی منطق نباشیم .‌طارمی الان ادب بشه و دعوت بشه بهتره تا دوسال دیگه کلا از فوتبال حذف بشه ...بزرگتر از طارمی از این ملی ایران و‌ایمدهای بزرگ دنیا کنارگذاشته شدن ..آخرین نمونه اش هم کنار گذاشتن بنزما برای جام جهانی
  • ورزشی ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد بهتر از همه میداند که حسودان خارج از تیم،طارمی را جلو انداختن نه بازیکنان.اتفاقا بازیکنان تیم فعلی ،همه مرد هستند و یکدل و گوش به فرمان سرمربی توانا،ولی حسودانی که منافعی از تیم ندارند،یا حسودانی که توان فنی ندارند و نمیتوانند یک تیم باشگاهی بگیرند،یا حسودانی که بخاطر نداشتن اخلاق و سواد،نمیتوانند یک تیم باشگاهی دسته دو بگیرند،مدام در فکر ایجاد اختلاف بین بازیکنان و سرمربی هستند.اسکوچیچ ۱۱ بازی کرده و ۱۰ برد داشته.حسودان میگویند،اسکوچیچ در ۱۱ بازی ،علاوه بر کسب ۱۰ برد و یک مساوی،باید تیم دوچرخه سواری را هم قهرمان کند.و گرنه ایراد کار اسکوچیچ کجاست؟؟؟ اسکوچیچ تمام امتیازات ممکن را گرفته و با غول کره جنوبی هم مساوی گرفته.کره جنوبی طبق آمار چهارم جام جهانی شده.ژاپن به عمان باخت.آیا در ژاپن هم حسودانی وجود دارد،که سرمربی ژاپن را تخریب کند.خیر،چون پیشکسوتان فوتبال ژاپن،خیلی خیلی حالیشون هست و میفهمند که نباید روحیه تیم را پایین بیارند.خداداد با تیم ملی به خیلی از کشورهای عربی باخته و در بازیهای آسیایی لبنان در دور مقدماتی حذف شدند.الان در تیم ملی فورواردهای درجه یک زیادی داریم
  • فرهاد ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آقایون موافق خط خوردن اگه بعدا تیم ملی جام جهانی نرفت نظراتون عوض نمیشه وپس بکشید
  • شاهرخ ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    الان وقت حمایت قاطع از تیم ملی و اسکوچیچ هست ، بازیکن سالاری باید ریشه کن شود حتی به قیمت حذف تیم ملی از جام جهانی .... بازیکن پررو هر کی که میخواد باشه باید حذف بشه تیم ملی قبلا چوب حمایت از بازیکن سالاری امثال خداداد و غیره را خورده است . الان باید با اسکوچیچ قرارداد بلند مدت بسته شود با اختیارات کامل و حمایت قاطع از سرمربی تیم ملی ..
  • km ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    احترام بیشکسوت و بزرگتر واجبه اونم مثل خداد عزیزی با ان افتخارات فوتبالی ولی جناب خداداد اگه قرار باشه هربازیکن تیمی بااجازه خودش جواب کنایه امیز و شخصی به سرمربی یا مدیریت بدهد و بعدم برای امدن به تیم ناز کند باید برای همچین تیمی فاتحه خواند .حتی اگه تیم با امثال طارمی نتیجهم بگیره مطمِنا یه جای دیگه ای که شاید خیلی بدتراز الان باشه مشکل خاهد خورد بازیکن باید نظم و حدود خودش را رعایت کند و خودشو زیر برچم بدونه نه بالای برچم .خود شماهم یقینن از بعضی رفتارهای زمان جوانیتان در فوتبال شرمنده شدید بس جوانان را ترغیب به بی نظمی و خدای نکرده یاغی گری نکنید که دودش به چشم همه ازجمله خودتان خاهد رفت
  • مسعود ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    این اقا یه گل به استرالیا زد و یک عمر نونشو خورد. نه اخلاق درست حسابی داره نه مربی خیلی شاخیه نه بازیکن خیلی بزرگی. این مصاحبه هم دهمین مصاحبه ش در دفاع از رفتار نادرست طارمی هست
  • ک ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    بهترین بازیکن تیم ملی طارمی هستش و کنار گزاشتن او اشتباهه
  • علی ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    کیسه کشها باید از دست طارمی ناراحت شوید چون کم گل بهتون نمیزد
  • ایمان ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    یادتون باشه رحمتی هم دراوج بود ولی کیروش زدش کنار انضباط درتیم خیلی مهم است اغای خداداد بزارید مربی کارش انجام بده طارمی بی اخلاق وقتی تیم خراب میکنه اصلا نباید مهم باشه تا آدم بشه خودش بزرگ نبینه
  • مصطفی ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    تا موقعی که امثال خداداد معلم اخلاق بازیکنهای ما باشند وضع فوتبال ما همینه. ادب و اخلاق که هیچ آیا منافع ملی حکم نمیکنه که این بازیکن جواب مربیشو نده که جایگاه بالاتری داره؟ تیم ملی ایران بزرگ جای این ناز کردنها و بچه بازیها نیست
  • پیمان ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    به خاطر همین اخلاق مضخرفش بود که خداداد هر جا میرفت از ترکیب بیرون میموند.
  • حسن ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    تورا بخدا اقای خداداد دست از این فوتبال بردارید بگذارید بچه ها کار خودشان را بکنند شما دنبال حرف وحدیث هستید بخدا در جریان کوروش هم اینکارها را میکردی جوسازی بیخود کلمات گلمبه سولمبه مثل دلال و فوتبال ما را نابود کرد غیره وغیره درست شما هم برای تیم ملی افتخار آفریدی خوب از امکانات بیت المال استفاده کردید مفت نکردی که پول گرفتی از فوتبال وامکانات این کشور لژیونر شدی بزار ملت وبقیه کارشون بکنند
    • ورزش ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      عزیزم اگه ۱۰ ستل دیگه طارمی سرمربی تیم ملی بشه،حسودان بر علیه او هجوم خواهند برد و همین افدادی که الان از او حمایت میکنند،بر علیه او خواهند شورید.
  • محمد ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    کریم باقری و وحید هاشمیان جزء بهترین های فوتبال ایران بلحاظ اخلاقی هستند . اگه در کنار اسکوچیچ به این نتیجه رسیدند که طارمی نباید دعوت بشه بهترین کار ، دعوت نشدن طارمی هست.
  • علی ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    معذرت میخوام آقای خداداد، طارمی بی جنبه باید خط میخورد چون حاشیه ساز بود و ضمنا شخصیت شما در حد تیم ملی نیست . البته منکر استعداد ذاتی شما در بازیگری ( نه مربیگری) نیستم
  • قاسم ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد عزیزی درست میگه کسی که زیر بار زور نره سعی میکنن دورش بیندازن.مهدی طارمی هیچ نیازی به تیم ملی نداره اتفاقا این تیم ملیه که باید التماسش بکنه وگرنه نتیجه بی نتیجه
  • محسن ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام واقعا این تمام ظرفیت ما برای حل مناقشات و جلوگیری از استعدادسوزی است؟ چرا یکسره خودمان را با کسانی مقایسه می کنیم که در غرب این مناقشات را با حذف یک نفر حل می کنند؟ آیا فرهنگ ما راه حل بهتری برای اینگونه مسائل ندارد؟ آیا مرام و معرفت پهلوانی هم اقدام به حذف طارمی می کند؟ چرا فدراسیون طارمی را تنها گذاشت؟
  • هموطن ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    حیف واژه پیشکسوت که برای امثال تو استفاده میشه.
  • رضا عباسی ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام استاد خداداد کاملا درست میگه ما الان هرچی داریم از تلاش و همت بازکنان تیم ملی هست وگرنه این مربی اصلا درحد تیم ملی که هیچ شهرداری بندر عباس هم نیست
  • علیرضا ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دمت گرم خدادادمرحباگل گفتی بی پرده وصریح آفرین طارمی حتی اسمی ازاسکوچیچ نبرده این تصمیم کارسرمربی نیس خیلی بعیده بیشتری دام هس برای برکناری اسکوچیچ
  • عمو سیبیلو ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آخه بگو بچه جان همین اخلاق نداشتی که هیچ جا قبولت نمیکنن بازیکن که دوتا گل زده خودشو گم کنه باید زد تو دهنش انداختنش بیرون اینهمه بازیکن بهتر داریم جاش بزارن
  • ا ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    متاسفم‌که‌برند‌فوتبال‌ما‌میدونی‌طارمی‌رو.اقای‌خداداد‌مث‌اینکه‌حالت‌خوب‌نیس.کی‌تا‌حالا‌یه‌ادم‌بی‌ادب‌و‌بی‌سواد‌و‌کم‌جنبه‌میشه‌برند؟‌در‌همه‌مسایل‌اخلاق‌و‌احترام‌به‌پیش‌کسوت‌حرف‌اولو‌میزنه.اگه‌صدها‌بهتر‌از‌مسی‌رونالدو‌باشی‌اخلاق‌و‌ادب‌نداشته‌باشی‌دو‌زار‌بدرد‌نمیخوره‌از‌زمانی‌که‌توی‌پرسپولیس‌بود‌عقده‌خود‌بزرگ‌بینی‌داشت.حالا‌هم‌که‌یه‌سر‌مربی‌خوب‌بی‌حاشیه‌داریم‌بدستور‌کیروش‌براش‌حاشیه‌درس‌‌میکنه.نمیدونم‌شاید‌خیریتی‌درش‌باشه.اقای‌خداداد‌بجای‌اینکه‌بگی‌باند‌بازی‌نباید‌در‌تیم‌باشه‌از‌ادم‌معلومالحال‌حمایت‌میکنی.یادش‌رفته‌کی‌بوده‌و‌از‌کجا‌امده..
  • ناشناس ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دوستان اونایی که اینجا برعلیه مهدی طاارمی حرف میزنند استقلالی هستند حرفای اونا پوچ هست چون تو استقلال بازیکن باکیفیتی وجود نداره که مثل مهدی طارمی باشه چون حسودن حتی دوست دارن تیم ملی ببازه ولی مهدی طارمی نباشه خوشحال بشن متاسفم براتون واقعا تیم ملی کشور براتون مهم نیست
  • رحیم ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد عزیزی خودش از حاشیه سازترین بازیکنان ایران بود نان به نرخ روز میخوره، حالا که ادعای پیشکسوتی و مربیگیری هم داره بجای حمایت از مربی از بازیکنان خاطی که با دو تا گل باد کرده و ادعای بزرگی می کنه پرداخته . بجای که همه را آرامش دعوت کنه و به منافع ملی توجه کنه خودش حاشیه علیه سرمربی درست می کنه ، دقیقا رفتار خودش با کیروش را در حال تکرار کردن است. خود رسانه ها برای جلب توحه و نکوهش بازیکن به کش دارشدن ماجرا دامن زدند و اگر رسانه ها بازیکن سالاری را نکوهش میکردند هیچ بازیکنی حق نداشت که در برابر سرمربی و نظراتش قد علم کنه ...
  • ناشناس ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    متاسفانه مربیان خارجی انگار از دماغ فیل افتادند. اینقدر مغرور هستند که بخاطر غرور خودشان نظرات به حق دیگران را نمیپسندند. و میخواهند تیم ملی یک کشور را به نابودی بکشند . این مربی اگر نتیجه نگیرد . دیگه ایران نیاد چون مردم تامل ناگامی تیم ملی را بخاطر غرور سرمربی ندارند . ورئیس فدراسیون باید بافکار عممومی جوابگو باشد
  • سامیار ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    درود بر خداداد عزیز.بزرگای فوتبال زیادن اما اونایی ک مرد می مونن و بزرگ مثل خداداد کم هستن.خداداد هر چی یه مرد باید داشته باشه داره.شجاعت غیرت و البته رک گویی.خیلی از کاسه لیسها چشم دیدنش رو نداشتن و ندارن اما همیشه حرف حق زده.تیم بدون مهدی یعنی ارژانتین بدون مسی.اما اسکوچیچ نباشه یه مربی دیگه.شما نمی تونی یه بازیکن طراز اول رو از تیم حذف کنی چون جایگزینی برای مهدی نیست اما مربی هست .این تیم رو یه مربی وطنی هم می تونه ببره جام جهانی .نه مجیدی چیزی از ایشون کم داره نه یحیی خان .نه منصوریان نه خداداد نه دایی نه فیروز کریمی هیچکدوم از این آقا دانششون کمتر ک نیست بیشتر هم هست.به نظرم طارمی باید آقایی کنه و به بزرگی خودش اسکوچیچ رو ببخشه.و اسکوچیچ هم تعهد بده به اندازه دهنش حرف بزنه.راستی دعوای قرمز و آبی این وسط چی میگه؟ این تیم اسمش تیم ملیه.در نهایت مهدی طارمی ،امیری و قائدی و ... فارغ از قرمز و آبی و بقیه رنگها متعلق به ایران هستن.در ضمن لطفا اینقدر خود کم بین و چشم تنگ نباشیم و پشت هموطنمون رو مقابل یه اجنبی خالی نکنیم.دمتگرم بازم خداداد عزیزی محبوب.
  • ملی ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    لطفاً یک سوال دیگه از خداداد عزیزی بکنید، بگید اگر اسمش نوشته شده بود و نمیومد تو مصاحبه چی میگفتی
  • بیزن ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اقای عزیزی حرف شما وحی منزل نیست خوبه شما به استرالیا گل زدید نه به رئال مادرید وگر میگفتید من آنم که رستم بود پهلوان واقعا اگه مایلی کهن به جای اسکوچیچ بود جرات میکردی اینجوری قضاوت کنی؟
  • یکانی ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام اقای عزیزی شما گفنه ایدمن جای طارمی بودم جواب می دادم اول حرمت بزرگی کجا رفته دوم این کار باعث بازیکن سلاری میشودحتی اگر کناه سر مربی باشد اگر این کار را کیروش می کرد چی سر مربی تیم ملی ادم بزرگی است و نام تیم ملی ایران را یدک میکشد اقای طارمی یادت باشد هر چه داری از تیم ملت ایران داری که نامش تیم ملی است بهتر به اقبال خودت پشت نکنی چون از دل ملت رفتنی خواهی شد
  • فرهاد ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد خودش توهرتیمی بوده حاشیه ساری کرده باین خاطر ازحاشیه خوشش میاد. ولی تین نره جام جهانی بهتراز بازیکن سالاریه. افریت اسکوچیج
    • نادی ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      خداداد ادم ناراحتی هست وکلا مخالف جریان منطق وعقلانی هست توزمان بازیش هم بااینکه استعدادناب بود اما ناارام بی ادب عصبی ودرگیر بازمین وزمان بود وبا همه مربیانش دعوا ودرگیری داشت برای همین علی رغم اینهمه استعداد ۵۰ بازی ملی و۱۰ گل داشت اما دایی بااینکه ازنظراستعدادذاتی فوتبال پایین تربود اما به خاطر بی حاشه بودن پشتکار وعقلانیت کاملا برتر وموفق تراز خدادادبود ۱۵۰ بازز ملی و۱۱۰ گل ملی ونزدیک ۳۵۰ گل دردوران بازیش زد دربهترین تیم اروپا بازی کرد درلیگ قهرمانان با وجود تبعیض ناسیونالیستی المانها درخشش داشت وبه جز گلزنی درجام جهانی به همه افتخارات ممکن رسید اما خدادتنها افتخارش گل به استرالیاست
  • علیرضا ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اگر مهدی جای رونالدو و مسی و ممدصلاح بود که خدا را بندگی نمیکرد درسته خوب بازی میکنه اما دلیل نمیشه جلو رو مربی بایسته و حاظر جوابی کنه رونالدو و مسی و صلاح و این همه فوق ستاره جلو رو مربی هاشون وای نمیستن به حرفشون احترام میدارن این هیچی نشده تعیین تکلیف میکنه یا من یا مربی؟ فکر میکنه کیه این همونه که دروازه های خالی را میزد بیرون این خداداد هم حرف اضافه میزنه
  • حسینی ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    25 ساله فوتبال ملی رو تماشا میکنم هیچ وقت تیم ملی اینقدر روان بازی نکرده . یادتون رفته بحرین برامون شده بود غول حتی با کیروش ؟ مگه در خانه 3 بر صفر نزدیمش کمی هم انصاف داشته باشید
  • ورزشی ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    طرف میگه ما شانس زیادی برای صعود داریم،ولی یادش رفته که با ویلموتس و همین طارمی،حذف شده بودیم.و اسکوچیچ تیم را نجات داد.نمیدانم وقتی به عراق و بحرین باختیم،افرادی که الان زبان باز کردن،و از اسکوچیچ ایراد میگیرن،اون موقع داخل سوراخ موش،مخفی بودن یا جای دیگه.به کسانیکه قبل از بازیهای تیم ملی ،از سوراخ موش بیرون میان،و چرت وپرت مینویسند،میگم که این مسخره بازیها را کنار بذارید تا تیم کار خودش رو بکند.اگر حسودان چرت و پرت ننوبسند،و کاری به کار سرمربی موفق نداشته باشند،تیم نتبجه خواهد گرفت.فقط بس کنید این مسخره بازیها رو.الان در کشورهای عربی کوچک هم،کسی تیم ملی خودش رو تخریب نمیکنه.از اونها درس بگیرید.نمیگم از آلمان و فرانسه،چون هنوز برای حسودا زوده،لااقل از امارات و کویت درس بگیرید.که هیچ وقت دو روز قبل از بازی به سرمربب حمله نمیکنند.
  • قادر ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دست اسکوچیچ درد نکند. طارمی اصلا هم برند نیست. به درد تیم ملی هم نمی خورد. بیخود بزرگش کرده اند. اولین اصل برای بازیکن بزرگ بودن مودب بودن هست. شما کریم باقری را با طارمی مقایسه بکنید عیار دستتان می آید. در ضمن واقعا بازیکنان ایرانی در تاکتیک پذیری ضعیف هستند فقط با منیت و هنر های شخصی بازی می کنند.
  • آروین ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    حرفای خداد درسته ولی نمیدونم چرا احساس میکنم میخواد الان حرف درست بزنه ! ولی موقع انتخابات نوع نگرش و منطق ایشون فرق میکرد ..غزال تیزپا خیلی عوض شده یهو .
    • ورزشی ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اشتباها منفی گذاشتم.کدوم غزال هرچی میکشیم از غزال میکشیم.بابا ول کنید این چیزها رو .اگه پای دروازه بان استرالیا سر نمیخورد اون توپ گل نمیشد.الان غزال،غزال نمیکردن
  • فقط پرچم ایران ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    چرا هرجا حاشیه باشه سر و کله این پیدا میشه. خداییش این باید هم همینو بگه. اگه نمیگفت باید شک میکردیم
  • بهروز جعفری ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    ایران 4لبنان 0
  • AA ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    بازیکن یک سرباز است و در سلسله مراتب باید حرمت وانضباظ را رعایت کند و ادله خودش را با فدراسیون حل کند واگر فدراسیون بهر شکلی حل نکرد مختاری که با تیم ملی خداحافظی کنی مستقل باش مستقل فکر کن
  • بهمن ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام،،،اقاهرچی بوده گذشته خدادا هم اندازه خودش برا تیم ملی زحمت کشیده،،الان باید یه بزرگتر بیاد این قضیه روفیصله بده بلاخره طارمی جزو ی از تیم ملیه یعنی یک نفر پیدا نمیشه این قضیه رو حل کنه بخدا اگه تیم نتیجه نگیره همه ضرر میکنن،،طارمی مگه برا مربی بازی میکنه که بهش بر خورده اون به خاطر مردم هم که شده باید کوتاه بیاد،مربی دو روز دیگه میره کشورش اون ماییم که باید در حسرت جام جهانی بمونیم،،چون در نبود یه بازیکن روحیه تیم میاد پایین
  • محمد علی پویان فر ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    من خود اسکوچیچ را در سطحی نمیبینم که مربی بازیکنانی چون طارمی و سردار و ..... باشد و کاملا حرفای خدادداد عزیزی را تایید میکنم طارمی به مربی یا کسی دیگر توهین نکرده ، بی احترامی نکرده بلکه در قبال توهین اسکوچیچ اظهار نظر کرده و حق هم داره اظهار نظر بکنه در ضمن طارمی سرمایه ملی است و هیچ شخصی نمیتواند این سرمایه بزرگ را در این برهه از زمان که تیم ملی به او نیاز دارد از ملت بگیرد پس بهتر است که با ورود رئیس فدراسیون و بزرگان فوتبال ایران به تیم ملی دعوت بشود . اسکوچیچ بداند اگر فردا خدای ناکرده تیم ملی نتیجه نگیرد مردم بد جوری جواب او را خواهند داد کهجای فرار نخواهد داشت
  • کیوان ابراهیمی ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    بهترین کار اقای اسکوچیچ انجام دادن خداداد یا امسال ایشون خیلی ناراحت هستند که اقای اسکوچیچ نتیجه گرفتن قبلا این مشکل را با اقای کیروش داشتند بازیکن وظیفه نداره برای مربی خودش تعین تکلیف کنه این اقا گفته بقیه بازیکنان مهدی را تنها نزارن دوست داره اقای اسکوچیچ هم مثل ویلموتس بشن بعد بشینن هم از فدراسیون ایراد بگیرن هم از اقای اسکوچیچ این اقا یادش رفته که مربی های ایرانی امتحان خودشون تو تیم ملی دادن خودشم می دونه دوتا تیم بدبخت کرد فرستاد لیگ یک سپید رود سیاهجامگان
  • نریمانی ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    به نظر من طارمی خیلی محدبانه دفاع کرده از ایران و فوتبال ایران. چرا نباید دعوت بشه این بی عرضگی فدراسیون هست
  • سیدجابرجاودان ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    طارمی حرف بدی نزد ودفاع از شخصیت ایرانی در برابر این مربی تازه به دوران رسیده کرد.....درود بر شرف وغیرتت داداش مهدی
  • Yaser ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دمت گرم خداداد
  • کوشا ساسانیان ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام اسکوچیج خیلی هم کار خوبی کرد . طارمی بیخود کرد به مربی بی احترامی کرد . واقعا فکر کرده کیه ؟ الآن هر نتیجه خوبی که گرفته میشه به خاطر سرمربیه. و گرنه زمان ویلتموس هم اینا بودن دیگه .گند زدن رفت. احترام مربی از همه چیز مهم تره و هر بازیکنی که به مربی بی احترامی کنه باید خط بخوره . تو همه جا هم همینه . با احترام
  • ناشناس ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دوران بازیکن سالاری تمام شدهرکسی میخواد باشه مربی تشخیص داده نباشه
  • ایرانی ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دمت گرم آنارشیست
  • Mahsa ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خداداد درست میگه طارمی از فوتبال ما دفاع کرده چرا انقدر علیه ش جبهه می گیرین
  • ایرانی ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    اقای خداد عزیزی خیلی فوتبالیست خوبی بودن اما متاسفانه خودشون هم رسم و احترام به مربی رو نمیدونستن و البته جواب این داب ندونستن رو توی آلمان گرفتن ، اما متاسفانه هنوز درس عبرت نشده براشون ، بنظرم بهتره ایشون در رابطه با این مطالب ک مربوط به اخلاق میشه و ترویج بی اخلاقی میشه نظر ندهند اگه هم نظر دادن خبرنگار ها منتشر نکنن . با تشکر
  • شاهین ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    فوتبال ایران از رفتارهای مشابه از جانب خداداد عزیزی هم، ضربه‌هایی خورده‌ست
  • سعید ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    درود برخداداد همه گفتنی‌ها را گفت خدای ناکرده غیبت طارمی باعث شد تیم موفق نشه آیا قابل جبران هست امیدوارم طوری بشه همه حرفهای ناپخته ای که زدید پس بگیرید ولی متاسفانه جبرانش جند سال فرصت میخواهد فقط متاسفم برای کسانی که حسادت وجودشان را پر کرده وتوجه اشتباهاتشان نیستند ؟؟؟؟؟؟
  • آریوبرزن ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    درود برطرف خداداد عزیزی عزل دیرپای ایرانی وحماسه ساز ملبورن ۴مرد توی فوتبال ایران دیدم یکی علی دایی یکی خداداد یکی علی کریمی و دیگری وریارغفوری که مثل مرد بدون ترس وپاچه خواری حرفشونه میزنن. اگر تیم ملی نتیجه نگیره اسکوچیج را دیگه لیگ دسته دو مالدیو هم نمیخواد.به داشتن بازیکنی مثل طارمی بایستی افتخار بکنه. توی این کشور هیچی سر جای خودش نیست شاید دعوت نکردن از طارمی هم دلیل دیگری داره .....باید ازش عذرخواهی کنن ونا دیر نشده دعوتش کنن این حاشیه ها برای تیم ملی مهلک هستند.
  • حسین رجبی ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    آقا این مافیا لنگی یه چیزی زده چقدر حرف میزنه فرق توپ و تخم مرغ هم نمیدونه یکی نیست بگه بابا آدم حسابی مهدی طارمی از ایرانیا دفاع کرد در مقابل حرف استوری مثل استقلالیا یا همون کیسه کشا نیست پشت سر پرسپولیسا قائم بشن به خاطر اینکه بازی کنن
  • فرزاد ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    اقای عزیزی شما میگویید دیگر بازیکنا هم بیایند در کنار طارمی و همان کار طارمی را انجام دهند؟ ایا به نتیجه این کار فکر کرده اید ؟ ایا نیت شما تشنج و به هم ریختن تیم ملی نیست ان هم در شرایطی که تیم ملی از ان وضع فجیع به این وضع خوب رسیده با همان بازیکنا
  • احمد ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    بی تربیت ترین مربیان ایرانی خداداد عزیزی و علی پروین بودن
  • احمد ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    وای وای چقدر استقلالیهای حسود هستند و از خداداد انتقاد میکنن ، واقعا حسادت تا چقدر بابا طارمی اینجا دیگه ملی حساب میشه ، طارمی از استعداد ایرانی دفاع کرده ، حرف اسکوجیچ توهین به ایران و ایرانی بوده ، یعنی ایرانی ها زبون نفهمند
  • ابوالفضل ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    انشالله طارمی همه تو تیم میشه
  • رضا ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    من یه استقلالی دو آتیشه هستم و تو عمرم فقط از دونفر بدم میاد که اونم با دلیل و منطق..اولی آقای قلعه نویی هست که اصلا انگار آبی نیست و همیشه مغرور و حرفهایی میزنه که در شعن تاج کبیر نیست..و دوم آقای عزیزی که فکر کنم تمام افتخارش همون گلی بود که به استرالیا زد.آقای عزیزی زیاد جوگیر نشید خیلی ها گل صعود به جام جهانی رو زدن مثل آق یحیای گل..کلا این دونفر رو که عرض کردم همیشه ساز مخالف میزنن تا به همه بقولونن که ما خاص هستیم بله خاص هستید ولی نه از اون خاص های خوب...به نظرم آقای اسکوچیچ بهترین کار رو کردن تا تنبیه خوبی براش بشه و دیگه خودشو زیاد تحویل نگیره...والسلام
  • ناشناس ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    این خداداد از اول حاشیه بود هنوزم حاشیست . اینقدر طارمی بزرگ جلوه میده که برای سرمربی دردسر درست شه . فشارها رو مربی بیاد به خاطر بازیکن . بشه بازیکن سالاری اونوقت .
  • بهنام ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    به نظر من اسکوچیچ نباید در مورد فوتبال ایران اینجوری نظر می داد. اگه فوتبال ایران نبود کی اسکوچیچ رو میشناخت. طارمی برخلاف بازیکنای حسود دیگه چوب سادگیش رو خورد و از زیر سوال رفتن فوتبال و فوتبالیستهای ایرانی دفاع کرد. دمش گزم. روزی دست این حسودا و نون به نرخ روز خورا رو میشه. مثل حاج صفی که خدا رسواش کرد
  • مسعود ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    اقای خداداد توباید سرمربی بارسلونا ویاتیم ملی برزیل ویاارژانتین می شدی واقعا بااین افکارت حق توراخوردند
  • مصطفی ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    سلام به دوستان عزیز آقای خدادا عزیزی ما هیچ زمان شادی که در بازی با استرالیا در دل ما ایجاد کردید را فراموش نمی کنیم و از شما بسیار سپاس گذاریم. اما چند سوال مهم: آیا اگر آقای کارلوس کیرش فقید دست به همچین کاری می زدند بازهم شما اعتراض می کردید؟ آیا مبلغ قرارداد مربی نشان گر کیفیت کار اوست و یا عملکرد در زمین؟ و در آخر آقای عزیزی عزیز دلیل جاماندن در جام جهانی ۲۰۰۲ و حذف از مرحله گروهی ۲۰۰۶ همین بازیکن سالاری نبود؟ قطعا حق با شماست ولی افرادی از پاک دلی آقای طارمی سواستفاده کردند و آقای طارمی فریب خورده هستند. ولی انشالله در بازی های بعدی سوتفاهم رفع خواهد شد. این قسمتی بود که آقای طارمی عزیز برای رشد در فوتبال حرفه ای باید تجربه می کرد.
  • محسن ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا جای تاسف داره ک مثل امثال آقای عزیزی ک تو فوتبال این مملکت برا خودشون صاحب اسم و رسم شدن و ب همه چی رسیدن ..حالا ب جای اینکه پشت تیم ملی و مربی کشورشون دربیان دارن جو رو متشنج میکنن ک تیم نتیجه نگیره و ب حاشیه بره تا امثال اینا سوژه داشته باشن ..همین آقای عزیزی یکی از پر حاشیه ترین و بی اخلاقترین آدمای فوتبالی هس شما ب نتایج تیمهایی ک ایشون رفته نگا کنین و حاشیه ها و جایگاه اون تیم رو ببینین و بعد قضاوت کنین ...خجالت داره اینهمه قرض ورزی با فوتبال ی مملکت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی