نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
احساساتی شدن ژاوی در مراسم معارفه‌اش به‌عنوان سرمربی بارسلونا/ می‌خواهم گریه کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی در مراسم معارفه‌اش به‌عنوان سرمربی بارسلونا از این گفت که سختی شرایط تیم را درک می‌کند اما با انگیزه و جاه‌طلبی به تیم محبوبش برگشته است.

ژاوی ارناندس در مراسم معارفه خود به هواداران بارسلونا که در جو پراحساسی در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد از ایده ها و اهداف خود در مسئولیت جدیدش حرف زد.

در ابتدا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا صحبت کرد: «ژاوی خوش آمدی. بازگشتت به خانه خودت را خوش‌آمد می‌گویم. امروز روز بسیار پراحساسی برای باشگاه ما است. زنده‌باد بارسا، زنده باد کاتالونیا.»

سپس نوبت ژاوی بود که صحبت کند: «ممنونم از همه شما. واقعا دارد گریه‌ام می‌گیرد. از این باشگاه و این هواداران همیشه ممنونم. می خواهم یک چیز را به شما بگویم: ما بهترین تیم در جهان هستیم.»

این صحبت ژاوی با تشویق فراوان و واکنش‌های هواداران بارسلونا روبه‌رو شد. او سپس ادامه داد: «برای من یک لحظه احساسی است و فقط می‌توانم بگویم زنده‌باد بارسلونا، زنده‌باد کاتالونیا. بارسلونا نمی‌تواند بازنده باشد، ما می‌خواهیم همه چیز را ببریم.»

مربی جدید بارسلونا سپس در مورد برنامه‌های خود حرف زد: «از فردا استارت خواهیم زد. به خانه خودم برگشته‌ام. در شرایط سختی قرار داریم اما انگیزه و جاه‌طلبی زیادی داریم. از اعتمادی که باشگاه به من داشته ممنونم. می‌خواهم به بازیکان تیم مثبت‌نگری و انگیزه را تزریق کنم و از آنها هم می‌خواهم که جاه طلب باشند. ما باید به دنبال بهترین درجات باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی