عکس| بازی لبنان - ایران به یاد رضا عنتر!/ اسکوچیچ مثل کی‌روش غافلگیر نشود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی دو تیم لبنان و ایران در شرایطی به میزبانی شهر صیدا برگزار می‌شود که این دو تیم تاکنون ۱۰ بار با هم دیدار کرده‌اند و سهم ایران ۸ برد و سهم لبنان یک برد بوده و یک بازی نیز به تساوی کشیده شده است.

اولین و آخرین باخت ایران مقابل لبنان مربوط به سال ۱۳۹۱ و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است که تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی روش در ورزشگاه کمیل شمعون بیروت غافلگیر شد و رضا عنتر مهاجم با یک ضربه سر تماشایی دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرد و یک شکست ناباورانه به شاگردان کی‌روش تحمیل کرد.

همان زمان حرف و حدیث پیرامون رضا عنتر زیاد بود مهاجمی که اصلیتی سیرالئونی داشت و در تیم های بزرگی همچون هامبورگ، فرایبورگ و کلن آلمان بازی کرده بود و طی ۶ سال حضور در بوندس لیگا ۳۶ بار توانسته بود گلزنی کند.

البته ما در بازی برگشت توانستیم چهار گل به لبنان بزنیم اما گلی که رضا عنتر به ایران زد باعث شد اتفاقات زیادی در تیم ملی رخ دهد. خداحافظی سید مهدی رحمتی از تیم ملی نیز از جمله پس لرزه های آن بازی خاص در بیروت بود.

تیم ملی در بازی با لبنان باید مراقب رضا عنترهای حریف باشد تا مثل آن باخت کذایی غافلگیر نشود و در راه رسیدن به جام جهانی قطر دروازه اش مقابل میزبان گشوده نشود.

این عکس مربوط به لحظه گلزنی رضا عنتر به تیم ملی ایران است. مهاجم لبنان اینطور به هوا پرید و در مقابل چشمان جواد نکونام و هادی عقیلی توپ را به تور دروازه مهدی رحمتی چسباند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهکار ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    چیشد؟ رضا شاهرودی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی