ماجرای درگیری دو ملی پوش ایران با توپ جمع‌کن‌های لبنان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن تیم ملی نسبت به رفتار چند توپ جمع کن معترض بودند.

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی سخت و البته دراماتیک، بعد از اینکه با یک گل مقابل لبنان عقب افتاد؛ موفق شد با دو گل سردار آزمون و احمد نوراللهی در وقت‌های اضافه میزبانش را شکست دهد و همچنان صدرنشین گروهش بماند.

بعد از اینکه به طرز عجیبی دروازه ما در نیمه اول باز شد؛ شاگردان اسکوچیچ تلاش زیادی کردند تا خیلی زود به بازی برگردند ولی تا قبل از وقت‌های اضافه این اتفاق رخ نداد. لبنانی‌ها که به لحاظ فوتبالی حریف ما نمی‌شدند سعی می‌کردند؛ با اتلاف وقت، زمان بازی را بکشند ولی در نهایت به هدفشان نرسیدند.

در این راه حتی توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه هم نهایت همکاری را با میزبان می‌کردند و موقعی که علیرضا بیرانوند و یا سایر بازیکنان ما قصد داشتند بازی را سریع به جریان بیندازند؛ توپ را با تاخیر زیاد به بازیکنان تیم ملی می‌رساندند. اتفاقی که بالاخره صدای دو بازیکن ما را درآورد و این دو بازیکن به شدت نسبت به رفتارهای این توپ‌جمع‌کن‌ها اعتراض کردند.

به غیر از بیرانوند که چند بار از توپ جمع کن پشت دروازه خواست سریع‌تر توپ را به او بدهد شجاع خلیل‌زاده، دیگر بازیکنی بود که با یکی از توپ‌جمع‌کن‌ها درگیری لفظی پیدا کرد. قبل از گل سردار آزمون، بیرانوند قصد داشت سریع کار را از کنار دروازه شروع کند ولی توپ‌جمع‌کن با تاخیر زیاد توپ را به علیرضا داد. در همین لحظه شجاع که نزدیک‌ترین بازیکن به این صحنه بود سریع وارد ماجرا شد و به شدت به توپ‌جمع‌کن پشت دروازه تیم ملی اعتراض کرد که چرا توپ را سریع نمی‌دهی.

بعد از اعتراض شجاع، توپ جمع کن فورا توپ را به بیرانوند داد تا تیم ما کار را زودتر شروع کند و اتفاقا بعد از لحاظاتی به گل هم رسیدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیخ سلمان بحرینی قالتاق فوتبال ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    طبیعی است همه تیم‌های ورزشی عربی خصوصا فوتبالی کثیف بازی می‌کنند کثیف و ناجوانمردانه .شیخ سلمان هستم از بحرین عاشق ناجوانمردی و فوتبال کثیف و رشوه ای
  • علی ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    دست ما نمک نداره
  • ع م ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    کاملاً موافقم. هم تعدادشون کم بود هم به موقع توپو نمیدادن. دیگه بازی با این تیم ها اینطوریه. کاش به تیم ملی یک سرمشق بدن از روش بنویسن و هیچوقت یادشون نره. در برابر تیم های عربی با تمام توان بازی کنید و هیچوقت عقب نیفتید وگرنه ناگزیریم علاوه بر جبران گل خورده با وقت کشی و همراهی عوامل اطراف زمین و داور با رقیب هم بجنگیم که در اون صورت از پیروزی دور میشیم.
  • سورنا ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    از بس که بهشون کمک میکنیم هار شدن
  • رضا ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    ولش کن ، فقط اندوه لبنان کشت ما را
  • امیر ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    حامد لک و میخواستن تا ادمشون کنه..خخ
  • مسعود ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    محبت که از حدبگذرد .... ازماست که برماست وطن مافقط ایران هستش نه جای دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی