نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اولی هوینس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ از اینکه باشگاه‌های ثروتمند منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن فقط پول خرج می‌کنند انتقاد کرده است.

اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن‌مونیخ، حمله تندی به دو باشگاه منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن داشته و گفته آن‌ها با وجود ولخرجی‌های فراوان در هر فصل نقل و انتقالاتی هنوز نتوانسته‌اند یک قهرمانی در اروپا به دست بیاورند.

هوینس خوشحالی خود از برد بایرن‌مونیخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ را ابراز کرد و از پیغامی که این برد از سوی تیم بایرن به باشگاه فرانسوی داشت حرف زد.

او در این مورد گفت: «تا اینجا این دو باشگاه (پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی) هیچ جامی را نبرده‌اند، منظورم در لیگ قهرمانان اروپا است. هیچ چیز. آن‌ها باز هم به ما خواهند باخت. شاید همیشه نه ولی بیشتر اوقات به ما خواهند باخت. این باید هدف ما باشد. زمانی که آن‌ها را شکست می‌دهیم من خیلی خوشحال می‌شوم. در آن زمان می‌توانیم به آن‌ها بگوییم: پول مزخرف شما کافی نیست.»

هوینس سپس به انتقاد از سیاست‌های پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات پرداخت و از تفاوت شیوه مدیریت خودش در بایرن‌مونیخ و ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حرف زد: «نمی‌دانم او اصلاً از فوتبال خوشش می‌آید یا نه. تفاوت بین او و من؟ من سخت کار می‌کردم تا پول خودم را در بیاورم و او پول را به صورت هدیه دریافت می‌کند و خرج می‌کند. پول فراوان همیشه در اختیار او قرار می‌گیرد و او نیازی ندارد که برای آن تلاشی انجام دهد. وقتی بازیکنی را می‌خواهد به سراغ امیر کشورش می‌رود. چیزی در حال حاضر در پاری‌سن‌ژرمن رخ می‌دهد این است که آن‌ها برای یک سال برنامه‌ریزی می‌کنند. این روش کاری من نیست. من همه چیزها از نگاه اقتصادی می‌بینم. من همه پولم را یک جا خرج نمی‌کنم که یک یا دو سال به من تبریک بگویند و تعریف و تمجید کنند و بعد از من سیل بدهی ها به سمت باشگاه روانه شود.»

او از این گفته که برنامه‌هایی که برای باشگاه در نظر می‌گرفته همیشه با نگاه به آینده بوده چیزی که در باشگاه های ثروتمند فعلی دیده نمی‌شود: «ما وقتی تصمیمی می‌گیریم، باید مطمئن شویم که برای سه یا چهار فصل اینده امنیت داریم و اینکه قرار نیست همه چیز ناگهان منفجر شود و از بین برود.»

هوینس در سال ۲۰۱۹ از سمت ریاست باشگاه بایرن‌مونیخ کنار رفت. او حدود ۴۹ سال در سمت‌های مختلف از بازیکن گرفته تا مدیریت، در باشگاه باواریایی فعالیت می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    با ورود عربهای ثروتمند به دنیای فوتبال حرفه ای بزودی باید به دنیای رقابت سالم و پاک در فوتبال خداحافظی کرد سال دیگه نیوکاسل هم به این جمع اضافه میشه، در آینده نزدیک با اعمال نفوذ بیشتر در یوفا لیگ باشگاهی اروپا رو هم به نابودی باشگاههای آسیا می‌کنن . با طرح مسخره برگزاری جام جهانی در هر دو سال، فیفا رو حریص کردن برای پول بیشتر ! پول، پول و پول تنها چیزیه که میفهمند و کاری به ارزشها و زیبایی فوتبال ندارن
  • ع م ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    فوتبال داره میفته به دست یه عده منفعت طلب و این اصلاً جالب نیست.
  • مجید ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    مزه اش خیلی تلخه مگرنه، درست مثل خود بایرن که در بوندسلیگا ستاره های تیمهای دیگه را یکی پس از دیگری شکار میکند چطور اونجا حرفی نمی‌زنی ولی اینجا که زور مالی بایرن به منسیتی نمی‌رسه کتاب داستان را زیر رو میکنی!
  • م ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    بله باور ندارید ازپیروزی چی ها بپرسید :)) امروز خبر آمده دوباره مهدی جهانگیری و همراه اول واسه تیم حکومتی گلریزون راه انداختن! تیمی که خیرینش مفسد کلان اقتصادی، طرفدار برتر سالش وزیر و رییس جمهور باشه حتما تیم مردمی هست برای همین تو هر فراخوان 1-3 نفر شرکت میکنن :))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی