نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
انگلیس به پرواز قطر نزدیک شد/ توقف ایتالیا در خانه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که انگلیس موفق شد آلبانی را گلباران کند، ایتالیا مقابل سوئیس متوقف شد تا کار صعودش به‌عنوان صدرنشین به بازی آخر بکشد.

در ادامه دیدارهای هفته نهم دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا جمعه شب ایتالیا در گروه C میزبان سوئیس بود و با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

در این مسابقه ویدمار در دقیقه ۱۱ دروازه قهرمان یورو ۲۰۲۰ را گشود، اما دی‌لورنتسو در دقیقه ۳۶ گل تساوی بازی را به ثمر رساند. آتزوری در دقیقه ۹۰ هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که جورجینیو آن را هدر داد.

ایرلند شمالی در دیگر دیدار این گروه با تنها گل ساتکوس در دقیقه ۱۸ (گل به‌خودی) بر لیتوانی غلبه کرد. ایتالیا و سوئیس که در آخرین دیدار خود به ترتیب مقابل ایرلند شمالی و بلغارستان صف‌آرایی می‌کنند، با ۱۵ امتیاز و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های اول و دوم جدول گروه C را به خود اختصاص داده‌اند.

انگلیس مسافر قطر شد/ توقف ایتالیا در خانه


در گروه I انگلیس با پیروزی ۵-۰، شکست سنگینی بر آلبانی تحمیل کرد. هری مگوایر در دقیقه ۹، هری کین در دقایق ۱۸، ۳۳ و ۲+۴۵ و جردن هندرسون در دقیقه ۲۸ برای سه‌شیر گلزنی کردند. انگلیس با ۲۳ امتیاز و اختلافی سه امتیازی نسبت به لهستانِ رده دومی، در صورت کسب یک تساوی در دیدار روز دوشنبه مقابل سن‌مارینو مسافر جام جهانی می‌شود.

لهستان هم جمعه شب با نتیجه ۴-۱ مقابل آندورا پیروز شد. لواندوفسکی در دقایق ۵ و ۷۳، کامیل جوزیاک در دقیقه ۱۱ و  میلیک در دقیقه ۲+۴۵ گل‌های شاگردان سوسا را به ثمر رساندند و  والس در دقیقه ۴۵، یکی از این گل‌ها را جبران کرد. در این گروه مجارستان نیز با نتیجه ۴ بر صفر برابر سن‌مارینو به برتری رسید. لهستان با ۲۰ امتیاز پایین‌تر از انگلیس و در رده دوم جدول گروه I قرار دارد.

انگلیس مسافر قطر شد/ توقف ایتالیا در خانه


در گروه F دانمارک با نتیجه ۳-۱ از سد جزایر فارو گذشت و رکورد صد درصد پیروزی خود را تداوم بخشید. اسکاتلند هم با نتیجه ۲-۰ بر مولداوی غلبه کرد و اتریش با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل اسرائیل پیروز شد. در این گروه پس از دانمارکِ صعود کرده، اسکاتلند با ۲۰ امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول قطعی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی