نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
۴ |
۴
محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ در ۱۲ بازی گذشته در تیم ملی ایران از ۳۱ بازیکن در ترکیب تیمش بهره برده که در این بین ۴ بازیکن در تمام مسابقات به میدان رفتند.

تیم ملی فوتبال کشورمان، پنجشنبه گذشته در پنجمین مسابقه‌اش در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک میزبانش را شکست دهد  تا روند شکست ناپذیری سرمربی کروات تیم ملی ادامه پیدا کند.

از ۱۲ بازی که دراگان اسکوچیچ روی نیمکت ایران بوده، سه بازی دوستانه و ۹ بازی در قالب مسابقات رسمی و در چارچوب مقدماتی جام جهانی برگزار شده است. اما آنالیز و بررسی ترکیب تیم ملی با هدایت اسکوچیچ نشان می‌دهد، نشان می‌دهد او از ۳۱ بازیکن مختلف در جریان دیدارهای تیم ملی بهره برده است. از این تعداد، فقط ۲۲ بازیکن توانستند نظر اسکوچیچ را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی جلب کنند.

از بین این بازیکنان محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی محبوب‌ترین بازیکنان اسکوچیچ هستند که در هر ۱۲ بازی به صورت ثابت به میدان رفته اند. پس از آنها هم علی قلی زاده در همه مسابقات حاضر بوده ولی در ۱۰ بازی فیکس بوده و ۲ بازی هم به عنوان جانشین وارد میدان شده است. مهدی طارمی هم که این اردو را به دلیل دعوت نشدن از دست داد، در ۱۰ بازی به میدان رفته و ۲ بازی را هم از دست داده است و صادق محرمی و وحید امیری هم شرایطی مشابه او دارند ولی اگر مقابل سوریه بازی کنند که احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد، از طارمی عبور خواهند کرد.

سعید عزت اللهی هم ۱۰ بازی انجام داده که شش بازی را فیکس به میدان رفته و در چهار بازی هم به عنوان تعویضی راهی میدان شده است. سردار آزمون و علیرضا بیرانوند در ۹ بازی تیم ملی را در ترکیب اصلی همراهی کرده اند و علیرضا جهانبخش که در بازی با سوریه محروم است، در هشت بازی حضور داشته است.

محبوب‌ترین بازیکن تعویضی اسکوچیچ ۹ بازیکن هستند که در صدر آنها کریم‌انصاری‌فرد کاپیتان دوم تیم ملی قرار دارد که هرگز در ترکیب اصلی ایران به میدان نرفته‌ اما در هشت بازی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده است. بازیکنانی هم که تا به حال فقط در یک بازی بازی کرده اند و به عنوان جانشین به میدان رفته اند، صالح حردانی، سید مجید حسینی، ابوالفضل جلالی و امید ابراهیمی هستند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار تیم ملی ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    کنعانی زادگان بازی با کامبوج در ترکیب نبود پس آمارتون اشتباهه
  • لنگی سوز ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    خدایی بعضی لنگیا درحدتیم ملی نیستن مثل سرلک
  • منطق اث‌دق‌لالی ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    والله چیزی که پرواضحه تیم‌ملی نتایج فوق‌العاده‌ ای گرفته واز ۱۲بازی۱۱برد ویک مساوی اورده! این حاشیه‌ جدید دست‌پخت جدید کیسه‌هاست وتوسط پاشازاده استارت زده شد. خوبه کیسه‌ها مرد باشن وبگن که درد بی‌درمان مون که سوزش ناشی از موفقیت‌های برانکوئه حال که تیم ملی توسط اسکوچیچ ک اکثریت قریب به‌اتفاق‌ ستاره‌های تیمش توسط برانکوئه کبیر پرورش یافته‌اند و علی‌الخصوص که با ناکامیه ویلموتس بهانه عقده‌گشایی‌مون جور شده بود لکن اسکو جرمش این است که با۱۱برد و۱تساوی(با ستاره‌های برانکو)باعث شده شدت سوزش‌مان که با فرو ریختن دکل کی‌روش،تشدید شده بود با موفقیت‌های اسکو وتیم‌ملی(که مهر تاییدی بر شایستگیه برانکو است) به طرز فزاینده‌ای برشدت این سوزش افزوده شود وازینروست که ما کیسه‌های مفلوک رو به بهانه‌گیری وهوچی‌گری آورده وجفنگ می‌بافیم. مکتب_کیسه_جمیع_صفات_رذیله _است
  • اشکان ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    بدون تعصب وقتی کل تاریخ فوتبال ایران رو نگاه کنید بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان در تیم ملی از پرسپولیس بودن چه اون قدیم و چه الان، از دایی، کریمی، باقری، مهدوی کیا ، طارمی، امیری، و... بگیرین تا پروین، بهزادی، محمدخانی ،درخشان، میناوند و...اندک بازیکنانی مثل حجازی و روشن از استقلال تونستن به تیم ملی کمک کنن و بازیکنانی مثل نکونام هم که ذاتا از مکتب پاس بودن. اکثر بازیکنای جوان وقتی میرن استقلال دچار افت محسوسی میشن و برعکس هر بازیکنی به پرسپولیس میره یا از سنین پایه در این باشگاهه به شدت اوج میگیره تاریخ لژیونرها هم گواهی بر همین ادعاست. البته محاله هوادارای استقلال قبول کنن ولی خب اینا واقعیات تاریخ فوتبال ملی ایرانه و اگه کمی مطالعه کنن و دانششون رو بالا ببره و بدون تعصب نگاه کنن به این واقعیات میرسن. چه دوست داشته باشن چه نداشته باشن، تا الان که این جوری بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی