ادیسون ویلان و کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ادیسون ویلان دختربچه‌ای که پیراهن کریستیانو رونالدو را پس از پایان دیدار پرتغال و جمهوری‌ایرلند در دوبلین گرفت و خبرساز شد، فاش کرد برای این کارش همراه پدرش نقشه کشیده‌اند.

«اَدیسون ویلان» طرفدار شش‌آتیشه کریستیانو رونالدو کل روز تعطیلش را به‌خاطر بدست آوردن پیراهن ستاره فوتبالی‌اش جشن گرفت، حتی شب را هم با آن پیراهن خوابید.

این کوچولوی ۱۱ ساله پس از دیدار پنج‌شنبه شب ایرلند و پرتغال در مرحله انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آویوا در دوبلین، از روی موانع کنار زمین به داخل زمین پرید. رونالدو متوجه شد که ادیسون به سمتش می‌دود و بلافاصله به مأموران امنیتی اشاره کرد که کاری با این دختر کوچک نداشته باشند و پیراهنش را درآورد تا به دخترک اهدا کند.

ادیسون که مهاجم تیم زیر ۱۳ ساله‌های باشگاه شلبورن است در مورد ملاقاتش با رونالدو می‌گوید: «رؤیایم به واقعیت تبدیل شد.» پدرش «پیتر» به نسخه ایرلندی نشریه «سان» گفت که برای دیدار دخترش با رونالدو برنامه‌ریزی کرده بود.

نقشه پدر و دختر

پیتر می‌گوید: «ادیسون در روز تعطیلی مدرسه این شادی بزرگش را جشن گرفت. امروز به خانه پرستارش در ایست‌وال رفت تا جشن بگیرد. او به معنی واقعی کلمه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسد. برنامه ما به خوبی پیش رفت. ما پوستری با نام رونالدو درست کردیم و در آن نوشتیم که پیراهنت را می‌خواهیم، اما فکر نمی‌کنم رونالدو آن پوستر را دیده باشد. بخش دوم نقشه این بود که ادیسون وارد زمین بشود. ما در ردیف دوم نزدیک پرچم کرنر نشسته بودیم و جایمان عالی بود، و وارد شدن به زمین هم کار سختی نبود.»

پیتر ادامه می‌دهد: «نقشه ما دو بخش داشت. بخش اول طراحی پوستر بود. روز پنجشنبه قبل از بازی پشت میز نشستیم و روی پوستر نام رونالدو را نوشتیم و از او خواستیم اگر می‌شود پیراهنش را به ما بدهد. فکر نمی‌کنم پوسترمان را دیده باشد بنابراین ادیسون مجبور بود خودش وارد عمل شود و به داخل زمین برود. او زبر و زرنگ است و به راحتی توانست این کار را انجام دهد.»

وقتی سوت پایان به صدا درآمد و بازی با نتیجه ۰-۰ تمام شد، دوربین‌های تلویزیونی تصویر این دختر کوچولو را که به داخل زمین می‌دوید و مأموران امنیتی پشت سرش می‌دویدند را ضبط کردند. ادیسون شجاع و زرنگ نزدیک رونالدو شد و نامش را صدا کرد تا توجه او را به خود جلب کند. 

ادیسون ویلان

ادیسون ویلان

تبدیل رؤیا به واقعیت

ادیسون با یادآوری آن لحظات می‌گوید: «رونالدو صدای من را شنید به سمت من برگشت و به مأموران گفت کاری به من نداشته باشند و به سمتم آمد. من می‌لرزیدم و گریه می‌کردم. از او پرسیدم می‌توانم پیراهنت را داشته باشم؟ من خیلی خیلی طرفدار تو هستم. او گفت البته. وقتی پدرم رونالدو را در حال درآوردن پیراهنش می‌دید از هیجان شوکه شده بود. من با خودم می‌گفتم خدای من، رؤیایم دارد واقعی می‌شود.»

ادیسون و خانواده‌اش از این می‌ترسیدند که به خاطر ورود به زمین ۳۰۰۰ یورو جریمه شوند اما مقامات اعلام کردند که آن‌ها را جریمه نمی‌کنند. ادیسون در این مورد می‌گوید: «این خبر خیلی خوبی بود. همه به ما می‌گفتند که مجبوریم جریمه پرداخت کنیم. اما خوشبختانه لازم نیست نگران این مورد باشیم. من این پیراهن را به دنیا نمی‌فروشم. یک میلیون سال هم بگذرد آن را نمی‌فروشم. آن را قاب می‌کنم و به دیوارم آویزان می‌کنم. هیچوقت آن را از مقابل چشم‌هایم دور نمی‌کنم.»

این دختر نوجوان کل روز را مشغول مصاحبه‌های مختلف بود، و قرار بود در برنامه Late Late Show حاضر شود. پدرش پیتر می‌گوید: «تلفن لحظه‌ای هم از زنگ زدن متوقف نمی‌شود. ادیسون دیگر یک سلبریتی شده است!»

فوتبالیست بااستعداد

پیتر که در بندر دوبلین کار می‌کند، مربی فوتبال ادیسون در تیم شلبورن هم است و در مورد اینکه دختر ۱۱ ساله‌اش چگونه در خط حمله تیم زیر ۱۳ ساله‌ها می‌درخشد صحبت می‌کند. او می‌گوید دخترش شب‌ها با پیراهن رونالدو می‌خوابد و لحظه‌ای آن را از مقابل چشم‌هایش دور نمی‌کند و از شادی در آسمان است. پیتر در این باره بیان کرد: «ادیسون خیلی سریع است و در تیم شلبورن عالی بازی می‌کند. او در هفته گذشته برای تیم زیر ۱۴ ساله‌ها بازی کرد و گل زیبایی به ثمر رساند. در باشگاهش خیلی معروف است. شلبورن از او خواست پیراهن را با خود به ورزشگاه بیاورد و به نمایش بگذارد. او سزاوار توجه است، چون بسیار سختکوش است.»

ادیسون ویلان

جایی که باید باشد

پیتر در ادامه گفت: «ادیسون جایی‌ست که باید باشد. امروز صبح که می‌خواستم به سر کارم بروم نگاهی به اتاقش انداختم و دیدم در حالی‌که پیراهن رونالدو را کنار بالشتش گذاشته خوابیده است. او عاشق رونالدوست. رونالدو الگوی اوست. از اینکه پیراهن اسطوره‌اش را بدست آورده سر از پا نمی‌شناسد. ادیسون در واقع طرفدار منچستریونایتد نیست. ما طرفدار آرسنال هستیم اما او فقط عاشق رونالدو است.»

هجوم ادیسون به داخل زمین در سراسر جهان خبرساز شد. پیتر اعلام کرد که این اولین باری نیست که ادیسون به روی چمن ورزشگاه آویوا می‌رود: «این اولین بار نبود. ادیسون در یکی از تبلیغات در کنار روی کین و برایان اودریسکول در ورزشگاه آویوا حضور داشت و روی کین در پایان تبلیغات توپی را به دخترک می‌دهد. کفش‌هایش را امضا می‌کند، کیفش را امضا می‌کند. بعد از آگهی همه مشغول پیتزا خوردن بودیم که روی کین آمد و توپ را به ادیسون داد. ما هنوز هم آن توپ را در خانه نگه داشته‌ایم. این توپ از افتخارات خانه ماست و حالا هم ادیسون پیراهن رونالدو را به خانه آورده است.»

خانواده ویلان قبلاً به خاطر خواهر بزرگ‌تر ادیسون به نام «مگان» که اولین تک‌آهنگ خود را با گروهش «ملادِیز» بیرون داده بود، در سرتیتر خبرها قرار گرفته بودند. این گروه دخترانه در برنامه «جست‌وجوی لیتل میکس» در سال ۲۰۲۰ حضور داشتند و دوم شدند. پیتر می‌گوید: «مگان و گروهش سال گذشته به فینال رسیدند و اولین آهنگ خود را همین هفته منتشر کردند. مگان ۲۰ ساله است و آهنگش به نام «I H8 U» به بازار آمده و اوضاع برای این دو خواهر خیلی خوب پیش می‌رود. من یک خواننده و یک فوتبالیست نوپا دارم و به هردوی آن‌ها خیلی افتخار می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صفی الله هاشم پور ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    کریس رونالدوی بزرگ یعنی این جنتلمن .
  • هوادار سابق ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    یکی دو بار قصد داشتم با بعضی بازیکنان استقلال سلفی بگیرم خیلی مودبانه درخواست دادم نه موقعیت بدی بود و نه زمان بدی ولی هر کدوم همچین رفتار زشتی داشتن که تازه همون موقع ها فهمیدم که نه. این اون باشگاهی نیس که من باید طرفدار بازیکنانش باشم
  • کامران زارعی ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    درود هوادار ۶آتیشه کریس من هم هوادار ۴آتیشه کریس هستم،صرفا بخاطر علاقه ای که به عدد ۴دارم.
  • MAMALI ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    رونالدو و امثال این انسان های مشهور با هدیه کردن یک پیراهن میتونن دنیا رو به طرفدارانشون بدن و این یعنی خدا دوستشون دراه که در این شرایط ( خوشحال کردن مردم ) قرارشون داره و در این بین رونالدو نشون داده که واقعا به انسان ها احترام میزاره
  • Tarali ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    یک پدر نمونه
    • تشنه حق و حقیقت ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      دمت گرم ..اون چیزی و دیدی که هیچکس ندید ..رونالدو که رونالدوست و انصافا کار بزرگی هم انجام نداده ..یه پیراهن تازه پولش هم بده که نمیده میشه ۵۰ اویرو..بعدش اینقدر که برا دختر خانم خوب شد ۶۶۶۶۶۶ برابرش (صرفا برا ۶۶۶).برا کریس خوب شد که باز اومد سرتیتر و فلان .ولی این پدر چقدر کارش درست بوده که با دختر ۱۱ ساله اینقدر هماهنگ باشه ..واقعا پدر نمونه گل گفتی
  • عشقم نیماااار ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    رونالدو هم یکی از مهربان ترین و بهترین فوتبالیست جهان است ولی من نیمار رو دوست دارم رونالدو ۴۰% نیمار 100%
  • Amir ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    حالا بازیکنای ما یاد بگیرن..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی