حنیف عمران‌زاده
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق تیم استقلال اعتقاد دارد، بعد از دوران تاریک حضور مارک ویلموتس در تیم ملی، این تیم با هدایت دراگان اسکوچیچ به خوبی جمع شده است.

حنیف عمران‌زاده شرایط تیم ملی ایران را پس از دیدار با لبنان بررسی کرد. بخش هایی از مصاحبه عمران زاده را در زیر می‌خوانید:

*معمولاً پیروزی برابر چنین تیم‌هایی سخت است و شما دیدید که لبنانی‌ها چطور بعد از زدن گل اول خودشان را زمین می‌زدند و اتلاف وقت می‌کردند، ولی خوشبختانه به خوبی ادب شدند و تیم ما با زدن دو گل در دقایق پایانی برنده شد. امیدوارم بازی با سوریه را هم ببریم و شانس‌مان را برای صعود به جام جهانی بیشتر کنیم.

*شرایط تیم ملی از لحاظ امتیازگیری خوب است و بعد از فاجعه‌ای که ویلموتس رقم زد تیم به خوبی جمع شد. فقط در مورد قضیه مهدی طارمی باید مدیریت بهتری صورت می‌گرفت، چون طارمی بازیکنی نیست که بتوان به راحتی از او چشم‌پوشی کرد. امیدوارم هر چه زودتر این بازیکن به تیم ملی برگردد.

*در مورد عملکرد خوب دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و اینکه برخی همچنان از این مربی انتقاد می‌کنند باید بگویم فوتبال ما همین است و حتی زمانی که برنده می‌شوی هم ممکن است از تو انتقاد کنند. ما از یک مربی چه می‌خواهیم؟ خواسته ما آیا غیر از این است که تیم ملی نتیجه بگیرد؟ مهمترین موضوع به نتیجه گرفتن مربوط می‌شود که خوشبختانه ما در این زمینه عملکرد خوبی داشته‌ایم.

*تیم ملی چند دست پیراهن ندارد که ملی‌پوشان با مشکل کمبود پیراهن مواجه نشوند! اینها از مشکلات ابتدایی است که تیم ملی یک کشور نباید با آن مواجه باشد. با این وضعیت چگونه باید توقع داشته باشیم که ایران به دور دوم جام جهانی صعود کند؟ این مشکلات در تیم ملی واقعاً خجالت‌آور است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    بعد از افتضاح در دور رفت مرحله ی مقدماتی (مرحله ی قبل)، انصافن هیچ کسی اعم از مردم عادی و کارشناسای فوتبال اصلن احتمال نمیدادن که تیم ملی ما از دوره ی قبل بالا بیاد، اما اسکوچیچ انصافن با کاردانی تیم رو بالا آورد. با بازیکنایی که باهاشون زمان ویلموتس شانس اول سقوط بودیم و زمان کیروش باهاشون به لبنان و عزاق و سوریه باخته بودیم. شوخی نیست از ۱۲ بازی و ۳۶ امتیاز ممکن ۳۴ امتیاز بگیری. تیم بر خلاف قبل ترسو و ذلیل بازی نمیکنه، نمیچسبه به هیجده قدم خودمون، برعکس، تیم بسیار قلدر و نترس بازی میکنه. بنظر بنده انتقاد از اسکو ریشه در حسادت و بخل داره و منصفانه و‌منطقی نیست.
    • منطق اث‌دق‌لالی ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      دقیقا کاملا موافقم ولی از حنیف اینقدر منطقی حرف زدن بعید بود امیدوارم این نظرش رو بعداز سبک‌سنگین کردن شرایط وبدلیل اقبال مردم نسبت به اسکوچیچ،،نرده باشه. ولی در کل حرف‌هاش کاملا درست ومنطقی بود و برخلاف سایر مربیان ایرانی که حرف‌هاشون پراز حقد وکینه وتنگ‌نظری هست واقعا از حنیف بخاطر این حمایتش ممنونم.
  • شمسعلی ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    عجیب است که دو استقلالی نظری خلاف نظر هفتاد ، هشتاد در صد استقلالیها دارند که البته فقط به خاطر اینکه اسکوچیچ کروات است و برانکو از او حمایت کرده همچنان به کیروش جسبیده و از اسکوچیچ انتقاد می کنند
  • رضا.سپه ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    شک نکنید در این مملکت خیلی از قدیمی های فوتبال واهل رسانه دوست ندارند که تیم ملی نتیجه بگیرد. اسکو چی از بقیه مربیان قبلی ایران کم دارد مربیان داخلی مثل مایلی کهن،علی دایی ،قطبی، مناجاتی... علی دایی یادش رفته چه بلایی سر تیم ملی ایران آورد.چه بازیکن هوایی را در ترکیب قرار می‌داد یا چه کسانی را خط می‌زد. مایلی را هم که. داستانش را می‌دانیم نتیجه تیم قلعه‌نویی راهم که همه بخاطر داریم حالا همان بلایی را که سر مرحوم ایویچ آوردن می خواهند سر اسکوچیچ بیاورند.و یکباره شخصی مانند جلال طالبی یا همایون شاهرخی از آسمان پیدا کنند.و جایگزین این کروات جنتلمن کنند.
  • مسعود ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    تردیدی ندارم که خارج کردن اسم طارمی از لیست دعوت شده ها یه تصمیم جمعی بوده . کسی مثل اسکوچیچ رو آوردن که بتونن خودشون مدیریت کنن نه مثل زمان کیروش که رو حب و بغض شخصی بازیکن میاورد. اگر کسی مثل سیدجلال بود هرگز فاجعه بازی با ژاپن رخ نمیداد. اسکوچیچ واقعا مربی کاربرلدی هست. حتی وقتی تو ملوان بود تیمی که همیشه پایین جدول بود رو هفتم کرد و در اون فصل ملوان بهترین آمار گل زده لیگ رو بدست آورد. از آرشیو ورزش۳ میتونید ببینید. تو صنعت نفت هم فوق العاده کار کرد. لطفا الکی به این حواشی دامن نزنید. اکثر سرمربی های ایرانی که بی سواد هستن از روی حسادت با این بنده خدا مخالفن. وگرنه تیم خیلی بهتر از زمان کیروش فوتبال بازی میکنه. یه عده میگن که تیم‌های مقابل ضعیفن و ما قوی! این تیم‌ها همونایی هستن که همیشه واسه ما دردسر بودن . من از سال ۹۸ بازی های ملی یادمه برید ببینید ایران مقابل کویت و قطر و همه تیم‌ها همیشه سخت کار می‌کرد. بازیکنامون هم نه تنها کمتر از فعلی ها نبودن بلکه تو خیلی از پستها سرتر از بازیکنای الان بودن. نمیفهمم چرا الکی واسه سرمربی حاشیه ایجاد میکنید!
  • ایرانی ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    این خصلت بی معرفتی همیشه تو خون ایرانی ها بوده،این تیم ملی خداییش داره بهترین بازی را میکنه و در ادوار مختلف بهترین نتیجه را میگیره الانم بدون استرس و بیشترین امتیاز گرفته شده داریم به جام جهانی صعود میکنیم،به خدا دور از مرام و معرفته که بخواهیم به خاطر حسادت نظیر علی دایی و گل محمدی و عزیزی و....که دستشون از تیم ملی کوتاه مونده و سهمی ندارن از تیم ملی،بخواهیم این مربی خوب و باکلاس را سرزنش کنیم و تخریبش کنیم،ما کم حافظه هستیم یادمون نرفته علی دایی چیکار با تیم ملی کرد همچنین قلعه نویی که بهترین ستاره های اون زمان در اختیارش بود ولی بدترین نتیجه جام ملت های آسیا را گرفت همچنین قطبی و درآخر همچنین کیروش...زمان کیروش همین جام ملت های آخر اشک میلیون ها ایرانی سر بازی با ژاپن ریخته شد ولی هیچکس حرفی نزد اگر بخواهیم حرفی بزنیم باید ساعت ها نوشت و درباره اش صحبت کرد
  • محسن ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    اسکوچیچ برای تیم وقت می‌زاره نیست مثل مربی قبلی بره ترکیه یا امارات بگه اول پول بعد میام دو روز به بازی
  • علی ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    خیلی دلالها میخواند مربی مثل ویلموس بیارن پول بیت المال بزن به جیب بعضیها هم که حسودندواسه اون که انتقاد بیجامیکنن
  • حمید ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    هیچ‌کس مثل اسکوچیچ نمی‌توانست بعد از فاجعه نتایج با ویلموتس و در خطر حذف تیم بیاد، بدون بازی‌های تدارکاتی آنچنانی تیم را جمع و جور کنه و با شکست بحرین و عراق به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنه... باور کنید هیچ کدام از مربیان داخلی آن زمان حاضر نبودن مربی‌گری تیم را قبول کنن، چون هیچ امیدی به صعود نداشتن. حالا که تیم نتیجه گرفته، حسودان و دلالان دست به کار شدن و از مربی انتقاد می‌کنن...
  • ابراهیمگ ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    اسکوچیچ‌عالی‌کارکرده
  • سامان ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اسکو مربی خوبی است فدراسیون بجای اینکه اینهمه پول مفت به ویلموس داد که تیم ما را درآستانه حذف قرار داد برای شیربچه های تیم ملی لباس نو تهیه کند واسکو را راضی کند که طارمی به تیم برگردد ومقابل سوریه بازی کند
  • امیر ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    دردوران کیروش تیم قشنگ بازی نمیکرد چون با وجود مهره های تهاجمی قابل یک دفاع مطلق رو ارائه میداد ولی در عوض نظم وانضباطی به تیم حاکم بودکه کسی جرأت به هم زدنش رونداشت حتی رئیس وحتی وزیر. مربی های ایرانی ویا بازیکنان که جای خود.من شخصا دوست دارم از دیدن فوتبال لذت ببرم نه اینکه فقط نتیجه ببینم. دوستانی که الان طرفدار پروپا قرص مربی لیگ یکی هستن بدونن یه زمانی در فوتبال ما مرحوم انصاریان به تیم دعوت نمیشد وبه جاش بداوی دعوت میشدیا زمانی که ترافیک شدید دروازبان عالی در لیگ بود کسی مثل رودباریان دعوت نمیشد میزاپور دعوت میشد. اون موقع هم ویچ ها همه کاره بودن. درست مثل الان که کاوه، اللهیار، قاییدی، وبقیه هستن ولی اگه مجبور نشن ازشون استفاده نمیکنن. اللهیار در بیست دقیقه روند بازی رو عوض کرد.یامثلا بیرانوندی که 8تا گل خورد باروحیه ی افتزاح میاد توی دروازه ونتیجه میشه اون گل مسخره. چرا باید به بقیه فرصت داده نشه؟ ضمنادوستان لنگی که طرفداراسکوچیچ هستن فقط به خاطر وجود بازیکنان پکیجی هستن که روزگاری در تیمشون بازی میکردن مثل پت ومت،پسرشجاع
  • احمد ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    حسودیا رو کنترل کنیم، منصف باشیم، باغیرت باشیم، منطقی باشیم، متعصب نباشیم، با قوت و قدرت از اسکوچیچ دفاع و حمایت کنیم که حقشم هست و سنت بازیکن سالاری رو رواج ندیم و قطعش کنیم، یاشاسین نتایج خوب اسکو و تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی