نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| تصویری از حمله ۳ بازیکن تیم ملی سوریه به موشک ایرانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال سوریه بازی برگشت خود را در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر روز سه‌شنبه مقابل ایران برگزار خواهد کرد و این بازی در کشور اردن و شهر عمان برگزار می‌شود.

این عکس مربوط به یکی از جدال های حساس ایران مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی است که مهدی مهدوی کیا به عنوان کاپیتان در میدان حضور داشت.

سه مدافع سوریه این چنین به سمت موشک تیم ملی یورش برده اند تا مانع از فرار تندوتیز مهدوی‌کیا شوند اما همانطور که در تصویر مشخص است کاپیتان ایران با سرعت مثال‌زدنی خود هر سه مدافع را ناکام گذاشته و همچون تیری شلیک شده به سمت دروازه سرخپوشان سوری حمله می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بی نام ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    خخخ تیترت جالب بود انتظار هر چیزی داشتم جز مهدوی کیا که سه نفر دنبالشن
  • معین کسرایی ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بچه جان نه تو مال سور زدنی نه گنده تر از تو. اساسا من درگیر اوهام تو نیستم . ظرفیت تاویلی اندیشیدن را دو عامل ایجاد می کند اول خودکاوی دوم کسب علم با خودکاوی و کسب علم خود به خود فلسفه به عنوان نیاز ایجاب میشود. پس سور کیلو چند این گرایش بی رنگ علمی فلسفی است که انسان را مفهوم پرداز تاویلی می کند انهم چه علمی ،علم متکثر که برای گریز از پراکندگی فلسفی میشه و برای گریز از بار حبوانی فلسفه ،روشمند میشه ... انوقت تو عتیقه که تو شناخت دست چپ وراستت گیری می خوای به کی سور بزنی ؟!
  • معین کسرایی ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    وقتی به سمت علم میری اگر بخواهی با وجدان بمانی مجبوری بگی نیست خدایی پس حداقل بنابر میزان اگاهیت وجدان داری واما وقتی علمت کثیر شد انوقت گرایش فلسفی ایجاب می شود اگر رفتی دنبال مقایسه فلسفه و ریشه وجودی و ضرورتش برای طبعت خود به خود درگیر دین هم میشوی پالایش عقده کنی و به سمت مفهوم گرایی روی کم کم اندازه خودت تاویل گرا و ازاد می شوی . ادیان امروز وجدانساز نیستند زیرا بی تصدیق از علم و حکمت از اول تو را در گرو معامله سیاسی می خواهند به عبارتی فرصت ادم شدنت را می گیرند از این رو لیبرال دین را به حزب می برد روش تاویلیش را ازاد اندیشی نام مینهد که البته چون در حد عقل تو ورییست نیست بنا به صیانت ذات و ایجاب مختار بودنتان سرکوب می کنید و من هم چون غلط اضافه کرده اید و رو سرم دورببن کاشته اید اینه را دستتان می دهم حال انکه لیبرالها امثال تو ورییست را به گاری حزب می بندند تا زیر بار عقل پالانتان زخمتان نکند و سقط نشوید
  • معین کسرایی ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    کما اینکه عجلتان را هم اوردم خونتان گرم است متوجه نیستید هر کس بینتان است تاویل را درک کند سرش درد کند وارد تعامل تاویلی با بقیه شود درگیر تغییر مبانی می شوید سرش درد نکند عجلتان است زیرا زیر بار کسی نخواهد رفت . اهل تاویل را تنها مبانی دموکراتیک و قوانین فردگرایی و جمع گرایی ضروریش جمع می کند و با بقیه اشتی میدهد (آین قوانین در اصل اخلاق امروزه هستند )
  • اکبر ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    زنده‌ باد موشک..بچه چشمه.
  • علی ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    مگر تیم ملی سهمیه ای است ؟! هرکه فوتبال را بهتر بازی کند شایسته تر است حتی اگر بازیکن ته جدولی باشد .
  • علی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    زمانی که برا پول و شهرت دست به هر کاری بزنی.کشور.وطن.تعصب.جایی ندارد .مهدوی کیا زحمات چندین ساله رو از بین بردی.اصلا برا تیم عربی میدان نمی رفت.بقیه دیگه بهانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی