کاپیتان‌ها منتظر اشاره اسکوچیچ/ یک پرسپولیسی تعیین کننده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی منتظر یک فرصت از سوی سرمربی تیم ملی هستند.

شاگردان اسکوچیچ در حالی برای بازی با سوریه آماده می‌شوند که جدا از مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش را هم در این دیدار به همراه نخواهد داشت و کاپیتان تیم ملی به خاطر کارت زردی که در بازی با لبنان گرفت، دیدار با سوریه را از دست داده است.

اسکوچیچ در بازی با لبنان ترجیح داد در غیاب طارمی از سامان قدوس در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند اما نمایش هافبک برنتفورد، سرمربی تیم ملی را راضی نکرد تا او میلاد محمدی را جانشین قدوس و امیری را به بخش هجومی تیم ملی اضافه کند.

اینکه اسکوچیچ دوباره از قدوس در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد یا نه، سوالی است که طبیعتا به جز کادر فنی تیم ملی کسی پاسخش را نمی‌داند منتهی این احتمال وجود دارد که اسکوچیچ بخواهد تیمش را با دو مهاجم تخصصی به میدان بفرستد که در آن صورت، کریم انصاری‌فرد شانس حضور در ترکیب اصلی را خواهد داشت.

از طرف دیگر با توجه به نمایش فوق‌العاده امیری جلوی لبنان به خصوص از زمانی که او به دروازه حریف نزدیک شد شاید اسکوچیچ تصمیم بگیرد از او به عنوان یکی از هافبک‌های تیمش استفاده کند که اگر این اتفاق رخ دهد، حاج‌صفی باید برای بازی در سمت چپ خط دفاعی با نورافکن و میلاد محمدی رقابت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی