نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
۱ |
۴
ستاره پرسپولیس نیمکت نشین می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است وحید امیری در بازی مقابل مس رفسنجان روی نیمکت بنشیند.

پرسپولیس در تیم ملی ۳ نماینده به نام‌های وحبد امیری ، مهدی ترابی و میلاد سرلک دارد. از بین این بازیکنان وحید امیری ۹۰ دقیقه مقابل لبنان به میدان رفت و ترابی و سرلک فرصتی برای بازی کردن پیدا نکردند.

تیم ملی سه شنبه در یک بازی حساس باید به مصاف سوریه برود و در این بازی هم به احتمال فراوان امیری از ابتدا به میدان خواهد رفت ولی ۲ بازیکن دیگر پرسپولیس شانسی برای حضور در ترکیب اصلی را نخواهند داشت. طبق برنامه ریزی انجام شده ملی پوشان چهارشنبه به ایران برمی‌گردند و پرسپولیسی‌های تیم ملی، همان روز به تمرین پرسپولیس ملحق و ریکاوری می‌کنند. کاروان پرسپولیس هم پنجشنبه برای برگزاری بازی خود در هفته پنجم لیگ برتر، راهی رفسنجان می‌شوند و جمعه مقابل مس این شهر قرار می‌گیرند.

با توجه به این برنامه ریزی و فاصله کم بازی تیم ملی مقابل سوریه و دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، عملا ملی پوشان پرسپولیس فرصتی برای تمرین گروهی نخواهند داشت؛ ضمن اینکه وحید امیری هم با توجه به انجام ۲ بازی برای تیم ملی با خستگی زیاد راهی اردوی پرسپولیس خواهد شد.

از همین رو این احتمال وجود دارد ستاره پرسپولیس و تیم ملی در بازی روز جمعه مقابل مس رفسنجان، نیمکت نشین شود و بازیکن دیگری در ترکیب اصلی قرار بگیرد. موضوع اما برای ترابی و سرلک متفاوت است و از آنجایی که این دو بازیکن جزو نفرات فیکس تیم ملی نیستند و با خستگی کمتری به اردوی پرسپولیس می‌رسند مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی سرخ پوشان نخواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهکار ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    اگه هنوز تیم بابامسعود بود،قطعا بازیشونو با دو سه روز تاخیر برگزار میکردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی