نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرسپولیس بعد از بازی سوریه نامه اعتراض می‌زند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان پرسپولیس به خاطر شرایط حساس تیم ملی مصاحبه‌ای در خصوص برنامه ریزی سازمان لیگ انجام نمی‌دهند اما بعد از اتمام دیدار ایران و سوریه منتظر اعتراض این باشگاه باشید!

پرسپولیس تهران در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر باید در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر برود. این دیدار روز جمعه ۲۸ آبان ماه در حالی در رفسنجان برگزار می‌شود که تیم ملی ایران روز ۲۵ آبان ماه در اردن به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود.

براساس شنیده‌ها اعضای تیم ملی کشورمان روز ۲۶ آبان ماه و یک روز پس از انجام مسابقه برابر سوریه به ایران بازمی‌گردند. بنابراین ملی پوشان پرسپولیس عملا تمرین روز ۲۶ آبان تیم خود را به خاطر ریکاوری از دست خواهند داد.

روز ۲۷ آبان نیز پرسپولیس قرار است به رفسنجان سفر کند و برهمین اساس تمرین سبکی در دستور کار شاگردان یحیی گل محمدی از جمله مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری ۳ بازیکن ملی پوش این تیم قرار خواهد داشت.

این ملی پوشان پس از پرواز اردن به ایران باید بلافاصله سوار هواپیما شده و به همراه کاروان پرسپولیس راهی استان کرمان و شهر رفسنجان شوند.

در این راستا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد اعتراض کتبی خود را نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ ارائه داده و خواستار تعویق حداقل یک روزه بازی با مس رفسنجان شوند.

شاید پرسش این باشد که سپاهان اصفهان نیز همچون پرسپولیس ۳ بازیکن به اسامی امید نورافکن، سروش رفیعی و یاسین سلمانی دارد. چرا اصفهانی‌ها به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض نکنند؟!

یکی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: سپاهان اصفهان در خانه خودش برابر تراکتور تبریز بازی دارد و قرار هم نیست بعد از پرواز تیم ملی از اردن به ایران دوباره سفر کند. این درحالی است که ملی پوشان پرسپولیس پس از رسیدن به ایران باید دوباره به کرمان و رفسنجان سفر کنند و این شرایط نرمال نیست. سازمان لیگ می‌دانست تیم ملی روز ۲۵ آبان ماه بازی دارد چرا برای پرسولیس روز ۲۸ آبان مسابقه گذاشت؟ این حداقل توقع ماست که زمان دیدار با مس رفسنجان حداقل یک روز جا به جا شود چرا که ما همیشه به تیم ملی کمک کرده و نهایت همکاری را داشته ایم. حالا انتظار داریم فدراسیون و سازمان لیگ نیز شرایط فعلی پرسپولیس را درک کنند و...

مسئولان و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس به خاطر شرایط حساس تیم ملی و بازی با لبنان (که برگزار شد) و سوریه مصاحبه ای درخصوص برنامه ریزی سازمان لیگ انجام نمی‌دهند اما بعد از اتمام دیدار ایران و سوریه منتظر اعتراض و مصاحبه‌های این باشگاه باشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر9967 ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    یه چیزی بگید خندمون نگیره. همکاری فدراسیون با پرسپولیس
    • طغرل ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      فکر کردید مثل دوران بابامسعود میتونید هر وقت دلتون خاست بازی کنید؟ما دیگه نمیذاریم بین تیمها تبعیض باشه،چطور بخاطر یه بازی الهلال، چهارتا بازی لنگ دو روز دیرتر از همه تیمها انجام میشد؟خب بازی اول و دوم رو میشه قبول کرد،ولی بازی سوم و چهارم چرا باید دیرتر از بقیه انجام میشد؟الانم میگن بازیو عقب بندازنن،بعدش میگن بخاطر اینکه از استقلال یه روز کمتر استراحت داریم پس دربی رو بندازید یکشنبه تا از شنبه های سیاه فرار کنید
  • ناشناس ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    کاش اسکوچیچ همین کار رو ازپرسپولیس بزرگ یادمیگرفت که بی موقع چندروزقبل ازبازیهای جام جهانی توئیت نده بیرون. توهم میگذاشتی بعدازمسابقات ازتاکتیک تیم عیب میگرفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی