نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پدیده لیگ برتر قربانی تفکرات فدراسیون
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سینا واحدی بازیکن تیم ملی بسکتبال بدلیل جرو بحث خارج از زمین بسکتبال دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود. علامت سئوال بزرگی که برای علاقمندان تیم ملی در راستای جوانگرایی تیم ملی مطرح شده است.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از اعلام لیست ۱۸ نفره تیم ملی برای حضور در پنجره اول انتخاب جلم جهانی ۲۰۲۳ دیروز در مصاحبه ای بدون شفافیت درباره دلایل دعوت شدن یا نشدن بازیکنان توضیح داد و در مصاحبهٔ خود تاکید کرده است:«سینا واحدی جوان مستعدی است که در دو سه سال اخیر برای تیم ملی بازی کرده است، اما در این پنجره به دلیل مورد انضباطی که داشت فدراسیون صلاح دید از او استفاده نکنیم.»

اما این سرمربی علت انضباطی او را بیان نمی کند.در حالی که این بازیکن نه تاکنون در کمیته انضباطی حضور داشت و نه رایی برای او ثبت شده است. ولی منابع موثق نشان داد که در حاشیه دیدار تیمهای شیمیدر و اکسون در لیگ برتر برادر سینا با خواهرزاده رامین طباطبایی در پارکینگ VIP جر و بحث کرده و سینا هم در حالی که نمی دانسته او کیست به جمایت از برادرش پرداخته و بدنبال آن از همانجا به بعد دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود.البته برخی منابع دیگر هم می گویند در جلسه رستوران علامه طباطبایی مسعود قاسمی،سرپرست سابق تیم ملی در صحبت با بازیکنان مهمان گفته است سینا با دعوتش به تیم المپیک بسیار پررو شده است و باید در چند اردو غایب باشد تا به خودش بیاید.البته از سمت دیگر هم گفته می شود سینا واحدی بدلیل ترک مهرام و رفتنش به شهرداری گرگان مورد غضب سرمربی تیم ملی قرار گرفته است.! 

در ضمن باید از فدراسیون و این سرمربی پرسید آیا بی انضباطی واحدی  از کسانی که حکم محرومیت یکساله از کمیته انضباطی گرفته اند،بیشتر است. یا اینکه بازیکن شاخص و هم پست سینا در لیگ برترروز جمعه در تقابل با یکی از داوران زمین (هادی سالم) از کلمات همگی بی شرف هستید استفاده می کند و گزارشش به کمیته انضباطی می رود ؛اما به اردو دعوت شده و سرمربی او را حلال مشکلات تیم ملی اش می داند.پس سینا واحدی جرمش چیست؟!

سینا واحدی پدیدهٔ چند سال اخیر بسکتبال است که حتی یک جایگاه در المپیک به او اختصاص داده شد. او پدیده ای بود همانند بازیکنانی مثل یخچالی و مشایخی که ماحاصل آن فیکس شدن این بازیکنان در تیم ملی است.مصطفی هاشمی که در سال‌های گذشته مصاحبه‌های زیادی درباره دعوت نشدن تعدادی از بازیکنان به خصوص ارسلان کاظمی داشت، حرف از ورود بزرگان بسکتبال برای حل مشکل این بازیکن می‌زد . حالا هاشمی با قبول سرمربیگری تیم ملی به راحتی زیر بار خط زدن بازیکن جوان به دلیل بحث با خواهرزاده رئیس فدراسیون یا ..... می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی