دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
۰ |
۱
ستاره اندونزی در خانه جان دوباره می‌گیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سفری طولانی و تقریباً دو ماه از زمانی که پراوین جردن اندونزی را ترک کرد تا به دنبال عناوین و پیروزی در تورنمنت های پشت سر هم در فنلاند، دانمارک، فرانسه و آلمان باشد، می گذرد.

این بازیکن ۲۸ ساله پس از یک بازی طولانی اروپایی که شامل مسابقات قهرمانی توماس کاپ در آرهوس است، اکنون  به کشورش بازگشته است و در سه تورنمنت متوالی که با مسابقات مسترز ۲۰۲۱ اندونزی DAIHATSU آغاز می شود، در بالی حضور دارد.

" من دو ماه است که در اروپا می جنگم. بنابراین وقتی در خانه هستم، بهتر است، زیرا این مسئولیت برای من دلنشین تر است و  به عنوان یک ورزشکار به رشد خود ادامه می دهم و بهتر شوم."

اردن که در کنار هم تیمی خود در فینال HYLO Open ۲۰۲۱ توسط ساپسیره و دچوپال  تایلندی شکست خوردند، معتقد است که پس از تور اروپا هنوز پاشنه آشیل برای غلبه بر آنها وجود دارد.

باید اعتراف کنم که بعد از هفت هفته در تور، نقطه ضعفی دارم که باید برطرف کنم. بنابراین سعی می کنم این کار را انجام دهم تا بتوانم در زمان نیاز به بازی آماده باشم.

یک تورنمنت خانگی مطمئناً یک مزیت برای قهرمان دو دوره لیگ انگلیس است، و با وجود کمبود تماشاگر در مرکز همایش های بین المللی بالی، جردن برای نمایش بهترین عملکردش آماده است.

هر مسابقه برای من و هم تیمی من ارزش زیادی دارد. اولین مسابقه مهم ترین چیز برای درست شدن است. من قصد ندارم هیچ یک از استراتژی هایم را کنار بگذارم، و به بهترین شکل ممکن آماده می شویم. در دور اول تمام تلاشمان را می کنیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که پیروز می شویم.»

جردن و اوکتیاوانتی تا ساعاتی دیگر مبارزات خود را علیه دروو کاپیلا و ردی ان سیکی آغاز می کنند. این اولین دیدار آنها با این زوج هندی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی