نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سازمان لیگ: هیچ بازیکنی را بیمه نمی‌کنیم/ استقلال باید پادوانی را بیمه می‌کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تلاش وکیل بازیکن اسبق استقلال در فیفا برای دریافت یکی از سنگین‌ترین مبالغ ارزی از این باشگاه همچنان ادامه دارد.

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی اسبق تیم استقلال که در این تیم دچار حادثه نخاعی و در نهایت معلولیت شد در حال حاضر با شکایت به دادگاه CAS خواستار دریافت ۹ میلیون دلار غرامت بابت از دست دادن سلامتی اش در باشگاه استقلال شده است.

این شکایت به دادگاه عالی فیفا ارسال شده و وکیل پادوانی با جدیت درصدد دریافت غرامت از باشگاه استقلال است. پادوانی به تازگی متوجه شده که دیگر تا آخر عمرش قادر به راه رفتن روی پاهایش نیست. این فوتبالیست سابق معتقد است بازیکنان در ایران بیمه هستند و فدراسیون فوتبال باید بابت مصدومیت او غرامت سنگینی از سازمان لیگ گرفته و به باشگاه استقلال بپردازد تا به این بازیکن بدهند که دیگر قادر به راه رفتن روی دوپایش نیست چه برسد به بازی کردن و کار کردن برای کسب درآمد.

البته سازمان لیگ هرگونه بیمه بازیکنان از سوی فدراسیون یا این سازمان را رد می کند.

سازمان لیگ: هیچ بازیکنی را بیمه نمی‌کنیم/ استقلال باید پادوانی را بیمه می‌کرد

سهیل مهدی در گفت و گو با خبر ورزشی درباره این موضوع که آیا ادعای وکیل پادوانی درباره دریافت حق بیمه از سازمان لیگ درست است یا نه گفت: «به هیچ وجه درست نیست. بازیکنان تیم ها طرف قرارداد باشگاه خودشان هستند و باشگاه است که از وجود آنها استفاده می کند. در واقع آنها به نوعی کارمند باشگاه محسوب می شوند. لذا اگر بحث بیمه هم در میان باشد باشگاه ها باید در این زمینه اقدام کرده باشند نه ما. سازمان لیگ تنها مجری برگزاری مسابقات است و دخالت و تعهدی در قبال ریز مسایل و مشکلات بازیکنان یا مربیان تیم ها ندارد».

این فرد مسئول در سازمان لیگ تأکید کرد: «قطعا هر فوتبالیستی در باشگاه خودش با احتمال آسیب دیدگی روبروست و این وظیفه باشگاه است که برای جلوگیری از هزینه های احتمالی که در فوتبال بعضا اتفاق می افتد مانند پارگی های رباط صلیبی یا مینیسک و مسایلی از این دست، باید به فکر بیمه بازیکنان و مربیانشان باشند تا در مواجهه با چنین مواردی مانند آسیب شدیدی که پادوانی در استقلال دید بتوانند از پس مخارج آن بربیایند».

مهدی متذکر شد: «البته ما هم از اتفاقی که برای پادوانی رخ داده به شدت متأسف هستیم و امیدواریم در نهایت این فوتبالیست با اخلاق سلامتی اش را بدست بیاورد ولی سازمان لیگ هیچ تعهدی در قبال پرداخت غرامت به او ندارد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اینکه بازیکنها رقم بالایی برای قرارداد طلب میکنن یکی از دلایلش همین هست چون اعتقاد دارن یه مدت میتونن فوتبال بازی کنن و در قبال مصدومیت ها و بقیه مسائلشون چون غیر از فوتبال دریافتی دیگری ندارن ! پس بخاطر همین رقم قراردادشونو میلیاردی طلب میکنن! پادو هم این قضیه رو میدونست و با علم به این قضیه فوتبالیست شده!! امیدوارم سلامتیشو بدست بیاره هرچه زودتر و بتونه دوباره روی پاهاش بایسته!!! مسئله دوم که آقای مهدی باید جواب بدن این هست که پس سازمان لیگ اون درصدی رو که از بازیکنها میگیره و رقم خیلی بالایی هم میشه در مجموع چکار میکنه؟؟ غیر از این هست که اون مبلغ بابت حق عضویت گرفه میشه؟؟ وقتی حق عضویت دریافت میشه اولین بحث پیش پا افتادش بیمه بازیکن هست که از این حق عضویت پرداخت میشه! اگر غیر از این باشه آقای مهدی باید بگن چرا اون حق عضویت رو دریافت میکنن! مگر غیر از این هستش که به گفته خود آقای مهدی، بازیکن عضو باشگاهش هست و اگر هم حق عضویتی بخواد دریافت بشه، باشگاه باید دریافت کنه؟؟ نمیشه که حق عضویت رو سازمان لیگ بگیره ولی وقتی مسئله ای پیش میاد سازمان لیگ بندازه گردن باشگاه!!!
    • میلاد ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      در موردهای مشابه باشگاه محکوم به پرداخت غرامت شده
    • ک خ پ ت ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      شکایتی که پادو از استقلال کرده بود پارسال حکمش اومد و اونم پرداخت 100هزار دلار باقیمانده قراردادش بود که پادو قبول نکرد و درخواست تجدید نظر داد،بخاطر اینکه این اتفاق حین بازی فوتبال افتاده و تیم پزشکی استقلال همه کارهای لازم رو سر وقت انجام دادن،تیم استقلال دیگه مقصر این اتفاق نخواهد بود و پادوانی همون 100هزارتا را خواهد گرفت،حالا اینکه وکلاش دارن روی سازمان لیگ مانور میدن و بحث بیمه رو پیش کشیدن،قضیه فرق میکنه و شاید بتونه غرامتی بگیره ولی نه از استقلال،بلکه از فدراسیون فوتبال که متولی لیگ ایران هست.درکل خیال استقلالیا از این بابت راحت باشه که استقلال محکوم به پرداخت غرامت نخاهد شد.جالبه این وسط لنگیا دست به دعا شدن که استقلال محکوم بشه ولی نمیدونن قوانین فوتبال در این موارد چی میگه،اگه تیم پزشکی قصور داشته باشه،تیم مقصر میشع که خداروشکر اون نوقع آقای نوروزی همه کارهای لازم رو انجام دادن و مدارکش رو برای دادگاه فرستادن.
  • سوال ! ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    مگه پولی که سازمان لیگ از بازیکنان دریافت میکنه نباید بخشی از اون به بیمه بازیکنان تعلق بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی