نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات با کار گروهی، ایجاد امکانات و بستری مناسب برای تیم‌های ملی سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عزیزی خادم در گفت و گویی که سایت فدراسیون منتشر کرده، یک بار دیگر به عملکرد فوق العاده فدراسیون و همکارانش اشاره کرد. او در این مصاحبه درباره مشکلات تیم ملی، ماجرای طارمی و اسکوچیچ و نامه به شدت گلایه آمیز ملی پوشان ایران پس از دیدار با لبنان هیچ اشاره ای نکرد! های لایت مصاحبه رئیس فدراسیون فوتبال را در زیر می خوانید:

*در بخش بازی‌های تیم‌های ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی، مشکلات میزبانی در بحرین و گرفتن میزبانی هم حق مسلم ما بود، علی‌رغم تمام مشکلات موفق‌تر از قبل بوده‌ایم و اکنون رنکینگ اول آسیا و صدرنشین گروه خود هستیم.

*صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال بانوان برای اولین بار، استعدادیابی‌ای که در رده سنی زیر ۱۶ سال انجام شده است و ۱۱هزار و ۵۲۳ شرکت‌کننده برای استعدادیابی ثبت‌نام کرده‌اند، نایب‌قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از تعطیلی دوساله اردوها، افتخارآفرینی تیم ملی امید، رکورد، اعداد و ارقامی که وجود دارد، بیانگر این است که به‌لطف خدا و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه فدراسیون فوتبال و همه دست‌اندرکارانی که برای موفقیت فوتبال تلاش می‌کنند، رخ داده است.

*کره جنوبی با آن اقتصادی که دارد، فدراسیون فوتبالش این تیم را با یک پرواز معمولی به مسابقات اعزام می‌کند در صورتی که تمام سعی ما بر این بود تا تیم ملی فوتبال کشورمان بدون دغدغه در مسابقات پیشِ‌رو و حساس خود حضور داشته باشد. نه‌تنها تیم ملی فوتبال بزرگسالان بلکه تیم ملی فوتبال امید و بانوان نیز با پرواز اختصاصی در رقابت‌های مهم خود حضور یافتند.

*علی‌رغم تمامی مشکلات با کار گروهی، ایجاد امکانات و بستری مناسب برای تیم‌های ملی سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم که نتایج، اکنون گواه این موضوع است. مجموعه فدراسیون فوتبال دلسوزانه و مشتاقانه کنار تیم ملی فوتبال بوده و به‌عنوان پایگاهی که موجبات شادی ملت عزیز ایران را فراهم کرده، از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. ما مسیر روشنی را پیش‌ِروی فوتبال داریم و شاهد فصل نوینی از فوتبال خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی