نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اقدام جالب کاپیتان تیم ملی ایران/ درخواست ویژه از کادر فنی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش برای بازی با سوریه ترجیح داد کنار تیم ملی بماند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی موفق شد در مرحله انتخابی جام جهانی از سد لبنان بگذرد که در این بازی علرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی با دریافت کارت زرد ۲ اخطاره شد و دیدار مقابل سوریه را از دست داد.

علیرضا که در چند بازی اخیر و در غیاب احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست دست به اقدام جالبی زد.

جهانبخش با توجه به محروم بودن در بازی مقابل سوریه می توانست اردوی تیم ملی را ترک کند و از فرصت به وجود آمده استفاده لازم را ببرد و کنار خانواده اش باشد یا اینکه زودتر به تمرینات تیم باشگاهی اش در هلند برود و خودش را برای بازی هفته آینده فاینورد آماده کند اما علیرضا ایین کار را انجام نداد و به کادر فنی تیم ملی اعلام کرد با وجود محرومیت می خواهد کنار تیم باشد.

جهانبخش در این موضوع به واقع مثل یک کاپیتان عمل کرد و در تمرینات اخیر تیم ملی هم حضوری فعال دارد.

انگیزه بالای جهانبخش قطعا در سایر بازیکنان تیم هم تاثیرگذار است و وقتی آنها می بینند کاپیتان تیم ملی با وجود محرومیت با تمام انگیزه و توان در تمرینات شرکت می کند انرژی می گیرند و روحیه تیم هم بالا خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بچه ها متشکریم ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا باید دست چنین بازیکنانی رو بوسید و به احترامشان بلند شد و کلاه از سر برداشت وقتی بازیکنی در جوانی اینقدر حرفه ای باشعور و با معرفت و انسانی رفتار میکنه باید به خودمان بعنوان یک ایرانی ببالیم تاثیر کار علیرضا بر رو دیگر بازیکنان تیم ملی و کلا تمامی تیمهای باشگاهی مان بزرگتر و مهمتر از اینهاست امیدوارم فردا در دیدار با سوریه با دعاهای خیر مردم بچه ها برنده از زمین بیرون بیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی