نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سفر مربی برزیلی فوتسال به ایران/ «کاکائو» به خورد تیم ملی می‌رود؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«ریکاردو سوبرال» ملقب به «کاکائو» سرمربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت در حالی برای برگزاری یک دوره دانش افزایی به ایران سفر می‌کند که بحث حضور او روی نیمکت تیم ملی ایران هم مطرح شده است.

در شرایطی که هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی فوتسال ایران و سرمربی این تیم نامشخص است، ریکاردو سوبرال ملقب به کاکائو سرمربی برزیلی که در سه سال گذشته در تیم ملی کویت مشغول به کار بوده است، به ایران سفر می‌کند.

هدف کاکائو از سفر به ایران، برگزاری یک دوره دانش افزایی برای مربیان و مدرسان فوتسال است و این دوره قرار است طی هفته‌های آینده در شهر تبریز برگزار شود. همزمان با حضور عجیب کاکائو در این دوره دانش افزایی، گمانه زنی‌هایی از احتمال مذاکره با او برای نیمکت تیم ملی فوتسال ایران هم مطرح شده است.

کاکائو به واسطه کار در تیم‌های ملی فوتسال قزاقستان و کویت و ارتباطش با بعضی از اعضای تیم ملی، شناخت خوبی از ایران دارد.

پیشنهاد گرفتن رزومه و برنامه از کاکائو برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران در هفته‌های گذشته از سوی یکی از پیشکسوتان فوتسال ایران مطرح شده و حتی در جلسه هفته گذشته اعضای کمیته فوتسال با حضور حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون مورد بررسی قرار گرفته است.

نکته قابل توجه اینجاست که این دوره دانش افزایی هم با کمک همین پیشکسوت و یک اسپانسر در ایران برگزار می‌شود و فدراسیون فوتبال مجری اصلی این طرح نیست!

این احتمال وجود دارد که در سفر دو روزه کاکائو، از وی برای تیم ملی ایران هم برنامه گرفته شود؛ هرچند که بعید است مربیان خارجی با مبلغی کمتر از ماهیانه ۱۰ هزار دلار حاضر به کار شوند و این موضوع می‌تواند برای فدراسیون فوتبال محدودیت ایجاد کند.

این مربی برزیلی سفرش به ایران و حضور در دوره دانش افزایی را تایید کرد اما به سئوال درباره مذاکره اش برای مربیگری در تیم ملی ایران پاسخ نداد.

 همچنین برای بررسی بیشتر این موضوع با نیما نکیسا رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال تماس گرفت. نکیسا گفت: ما جلسه‌ای با شورای راهبردی فوتسال با حضور بعضی از اساتید و مدرسان داریم و از راهنمایی‌های آنها استفاده می‌کنیم حتی در انتخاب نفرات و مدرسان دوره‌ها.

وی بدون تایید و تکذیب حضور کاکائو در دوره آموزشی تاکید کرد که تا ظهر امروز «خبرهای خیلی خوبی» اعلام می‌کند.

همچنین ناصر صالح مدرس فوتسال ایران با بیان اینکه قرار است کاکائو برای شرکت در دوره دانش افزایی به شهر تبریز سفر کند، از بحث حضور وی در تیم ملی اظهار بی اطلاعی کرد و در گفتگو با خبرنگار مهر، حتی حضور این مربی برای برگزاری دوره دانش افزایی را «اشتباه بزرگی» دانست!

اعضای کمیته فوتسال در جلسه هفته گذشته گزارشات سیدمحمد ناظم الشریعه درباره دلایل ناکامی در جام جهانی لیتوانی را دریافت کردند و در مجموع نظر مثبتی روی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی