نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
علی دایی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی دایی مهاجم و کاپیتان سابق تیم ملی ایران از سوی فدراسیون فوتبال سوریه، نامزد جانشینی نزار محروس سرمربی فعلی این تیم شده است.

ایران و سوریه در حالی امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که به نظر می‌رسد کسب نتیجه ای جز پیروزی برای تیم ملی سوریه در این مسابقه، سرمربی سوری‌ها، شغل خود را از دست خواهد داد.

سوریه در آخرین مسابقه برابر عراق به نتیجه تساوی رسید تا از دور رفت مسابقات تنها دو امتیاز روی دو تساوی مقابل عراق و امارات اندوخته باشد. آنها سه شکست نیز برابر ایران، لبنان و کره‌جنوبی تجربه کردند که البته همگی با یک اختلاف گل و در بازی نزدیک بودند.

در این شرایط و در حالی که گفته می‌شد نزار محروس که خود بعد از مسابقات مقدماتی جانشین نبیل معلول سرمربی تونسی شده، به احتمال زیاد این شغل را از دست خواهد داد. این ملی پوش و مربی سابق فوتبال سوریه که جزو نامهای شناخته شده این کشور به شمار می‌آید در حال حاضر موقعیت لرزانی روی نیمکت دارد و ممکن است در دور برگشت مسابقات فرد دیگری را به جای خود ببیند.

اما خبری جالب در این باره حکایت از این دارد که فدراسیون فوتبال سوریه از طریق یک رابط با علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی تماس گرفته تا وی را به استخدام در بیاورد و هدایت تیم ملی این کشور را به دایی واگذار کند.

این مذاکرات پس از شکست سوریه مقابل لبنان آغاز شده اما باتوجه به اینکه دایی این شرط را گذاشته بوده که اگر اتفاقی قرار است رخ بدهد بعد از بازی مقابل ایران باشد، ادامه مذاکرات به آینده موکول شده و ممکن است با کسب نتیجه ای که مدنظر ماست، دور تازه‌ مذاکرات بین طرفین آغاز شود.

جالب است بدانید که کشور سوریه قبلا نیز از مربیان ایرانی بهره برده و جلال طالبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ در مدتی کوتاه هدایت تیم ملی فوتبال سوریه را برعهده داشته است. او پس از جام ملتهای آسیا لبنان ۲۰۰۰ کمتر از یک سال این سمت را پذیرفت و البته دوره ناموفقی در آنجا داشت.

آخرین تجربه علی دایی به کار در تیم سایپا برمی‌گردد که تیم او موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کند اما پس از آن به دلایلی دایی از فوتبال ایران کنار رفت. در ادامه صحبت‌هایی مبنی بر حضور او در تیم ب اورتون به عنوان مربی وجود داشت که به نتیجه رسید. دایی سابقه یک قهرمانی لیگ برتر و دو جام حذفی را هم دارد. باید دید که این تماس‌ها و مذاکرات به چه سرانجامی خواهند رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کانتونا ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    بره سوریه چی به معلوماتش اضافه میشه فعلا کره و ایران رفتند جام جهانی تیم بعدی دایی باید مثل نامش بزرگ باشه نه تیمی که بعد یک گل با احترام برای تمامی معلولین خوابیده فوتبال بازی میکنه با عذرخواهی دوباره از معلولین
    • تورج ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      از کجا معلوم شاید این یک تله باشد برای شکستن محبوبیت علی دایی .مثلا در اینده بعد از اولین بازی ایران و سوریه به فرض ایران نتیجه خوبی نگیره ورسانه ها و مجازی بکوبند دایی رو.محبوبیتش رو له کنند
    • حمید علوی ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      تجربه نشون داده که دو مورد هرگز اتفاق نمیفته و فقط در موردش ادعای دروغین میشه:۱) رفتن سردار آزمون به تیمهای بزرگ ایتالیایی و اسپانیایی (سالهاست میگن اینتر و لث‌میلان و یوونتوس و آتلتیکو و .. n میلیون دلار به آزمون میدن اما آزمون همچنان در زمین داره مو سپید میکنه). ۲) مربیگری علی دایی در تیمهای خارجی (حتی افغانستان).
    • حمید علوی ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      کانتونا جان داداش گلم اولأ چندان جدی نگیر قضیه رو. هر سال یه مشتری فرضی برای دایی مطرح میکنن و آخرشم هیچ. ثانیأ انصافأ حالا بین خودمونه دیگه، مگه خود دایی بنده خدا خودش چه معلوماتی داره که حالا چیزی بهش اضافه بشه یا نشه.
  • شهرام ستاری ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    حیف نیست دایی بره رو نیمکت سوریه بشینه ؟اسم علی دایی بزرگتر از کل تاریخ سوریه هست.باز ژاپن و کره بود یه چیزی.سوریه که دیگه نه آخه
  • س ز ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    اصلا علی دایی مربی خوبی نبوده و نخواهد بود و تازه نسبت به کارایی که به عنوان یک مربی داره بسیار گران قیمت هم بود
  • عظیمی ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    بنظرم آقای دایی در صمت مربیگری موفق نیست باید در مدیریت فدراسیون و کنفدراسیون حضور داشته باشد یعنی مدیریت خارج از مستطیل سبز
  • شهروز ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    با نظر کاربران تا قبل خودم کاملأ موافقم
  • خیالات ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    یکی سردار آزمون و یکی هم دایی؟! هیچکی به اندازه این دوتا تو فضای مجازی و رسانه مشتری ندارند؟! خخ منتها تو خیال چون تو دنیای واقعی هیچی نیست غیر از باشگاه های روسی برای سردار؟! و تیم های صنعتی دولتی پولدار برای دایی؟! البته از وقتیکه دایی با دوستان دولتیش به مشکل خورده همون تیم های صنعتی و دولتی رو هم بهش نمیدن؟! فاصله خیال تا واقعیت؟!
  • کوهمره_جروق ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    به نفع ایران میشه
  • arash061 ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    فاز اونایی که میگن نره چیه؟!!!! وقتی تو کشور خودتون به دلایلی که همه میدونیم کار نمیدن چرا نباید بره؟ سوریه یا کویت و ژاپن هم نداره، ایشالا سرمربی‌گری رو هرچه زودتر شروع کنه، اتفاق خیلی خوبی هم هست، موفق باشی علی آقا
  • وحید ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    مثل اینکه سوریها هوس کردن فوتبال خودشون رو نابود کنن
  • مجتبی ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    یک بازی جدید رسانه ای از طرف دایی . تا دیروز سنگ اندازی جلوی تیم ملی بود حالا معلوم نیست هدفش چیه ؟ خدا به خیر کنه
  • ..... IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    بهترین کار استفاده ازمدیریت دایی است چون تجربه نشون داده دایی درزمینه مدیریت قویتر وبهترازمربی گری درواقع دایی مدیرخوبی است که افسوس درکشورما ازمدیریت ایشان استفاده نمیشود
  • ج IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    آقای علی دایی هر کجا که باشه خدا نگهدارش باشه افتخار ایران و آسیا هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی