خیال گل محمدی در دقیقه ۶۶ بازی تیم ملی راحت شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دقیقه ۶۶ بازی تیم ملی کشورمان مقابل سوریه نگرانی یحیی گل محمدی تا حدودی رفع شد.

یکی از نگرانی‌های یحیی گل محمدی در آستانه دیدار هفته پنجم پرسپولیس برابر مس رفسنجان افت روحی و روانی میلاد سرلک بود! هافبکی که هنوز با فصل گذشته خودش فاصله دارد و یحیی گل محمدی نگران بود همان شرایط مهدی ترابی در بازگشت ملی پوشان از سوریه برایش به وجود بیاید.

در دقیقه ۶۶ بازی با سوریه اما نگرانی یحیی گل محمدی تا حدودی مرتفع شد. در این دقیقه میلاد سرلک جانشین احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران شد و از قضا نمایش خوبی هم ارائه داد. شماره ۱۰ پرسپولیس در تیم ملی بازی کم اشتباه و خوبی انجام داد تا تیم ایران یک گل دیگر هم به سوریه بزند و با برتری ۳ بر صفر مسابقه را به پایان برساند.

میلاد سرلک در دیدار قبلی تیم ملی ایران برابر لبنان نتوانسته بود بازی کند و ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست. حالا حضور در دیدار مقابل سوریه آن هم به مدت ۲۴ دقیقه اعتماد به نفس میلاد سرلک را دوباره به او بازمی‌گرداند. شاید یکی از دلایل افت این هافبک اصفهانی در بازی‌های اخیر پرسپولیس دور شدن از تیم ملی پس از مصدومیت شدید در دیدار رفت ایران و سوریه بوده باشد.

میلاد سرلک حالا یکی از چهره‌های مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ است که می‌تواند عصای دست سرمربی پرسپولیس در رفسنجان باشد. موضوعی که یحیی گل محمدی نیز آن را به خوبی می‌داند و منتظر بازگشت هافبک خوش روحیه ای است که شاید خیلی هم مثل وحید امیری خسته نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بختیاری ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    سلام میلاد سرلک اصفهانی نیست،با افتخار لر بختیاری هست، لطفا دقت کنید. با تشکر
  • رضا ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    وقتی کریم باقری هم مربی تیم ملی و هم پرسپولیس از حامد لک که اصلا در حد تیم ملی نیست بخازگطر روحیه دادن بهش بازی میده واقعا فاتحه این فوتبال باید خوند قدوس نیمکت نشین باشد اونوقت لک بازی کند
  • علی شاپرک ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    سرلک خوب بازی کرد؟شایدمن فوتبال نمیفهمم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی