دوست ندارم به تیم ملی بروم/ پرسپولیسی هستم/ قایدی بازی بلد نیست!/ سر فوتبال خیلی گریه کردم
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

دوست ندارم در اردوهای تیم ملی باشم. ترجیح می‌دهم تا جایی که می‌توانم کارم را در باشگاه ادامه بدهم.

زهرا علیزاده بازیکن عجیبی است؛ او که از روستاهای یاسوج به فوتبال ایران معرفی شده، دوست ندارد دیده شود! شاید باورکردنش سخت باشد اما او برای این دیده‌نشدن همه تلاشش را می‌کند. اینکه به‌سختی می‌شود برای مصاحبه راضی‌اش کرد یا اینکه به‌ندرت حاضر می‌شود مطلب یا عکسی را در صفحه اینستاگرامش بگذارد، شاید عادی به‌نظر بیاید اما یک بازیکن چطور می‌تواند به تیم ملی نه بگوید؟

هر ورزشکاری در هر رشته‌ای نهایت آرزویش این است که به تیم ملی برسد اما زهرا به تیم ملی فوتبال دعوت شده و جواب رده داده است!

علیزاده بازیکن شهرداری سیرجان است و چند روز قبل با تیمش در اردن نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد. او همان بازیکنی است که دروازه بنیادکار را با یک چیپ زیبا باز کرد و در بازی بعدی با خطای شدید دروازه‌بان گوکولام هند بیهوش شد و به بیمارستان رفت.

ضربه‌ای که دروازه‌بان هند به سرت زد خیلی سنگین بود. شانس آوردی به خیر گذشت ...

لحظه‌ای که ضربه به سرم خورد، در جا بیهوش شدم. نه قبل بازی و نه خود بازی را یادم نمی‌آید. اصلا یادم نیست که کی به هوش آمدم. استخوان زیر چشم و کنار ابرویم شکست. توی چشمم خون جمع شده و زیر چشمم هم کبود است. باید ۳هفته تا یک‌ماه در استراحت مطلق باشم. میانه خوبی با استراحت‌کردن ندارم اما مجبورم استراحت کنم، چون اگر شکستگی بیشتر شود، احتمال دارد نابینا شوم. در بیمارستان اردن سی‌تی‌اسکن انجام دادند و گفتند سرت مشکلی ندارد اما به سیرجان که برسم، باز هم پیش پزشک می‌روم.

حتما در آن لحظه خانواده‌ات خیلی اذیت شدند ...

مادر و خواهر و بقیه اقوام داشتند بازی را تماشا می‌کردند. مادرم از وقتی اتفاق افتاد تا زمانی که با من حرف بزند، یک بند گریه می‌کرد. من که گوشی پیشم نبود. در این فاصله با خانم جهان‌نجاتی (سرمربی تیم) تماس گرفته بود و کمی آرام شده بود اما وقتی به هوش آمدم و با هم حرف زدیم، نمی‌توانست چیزی بگوید، فقط گریه می‌کرد.

حیف شد؛ هم در آن صحنه نتوانستی گل بزنی و هم بازی اردن را از دست دادی.

صحنه‌اش درست مثل صحنه بازی با ازبکستان بود. اگر گل می‌زدم، گل قشنگی می‌شد. در بازی با اردن هم می‌خواستم بازی کنم ولی کادر فنی اجازه نداد. در استادیوم بودم و تا زمانی که بروم روی سکوها بنشینم، اردنی‌ها با چشم دنبالم می‌کردند. می‌خواستند ببینند بازی می‌کنم یا نه.

گل‌های قشنگی می‌زنی. هم گلی که پارسال در لیگ به سپاهان زدی خیلی دیده شد و هم گلت به بنیادکار را خیلی‌ها پسندیدند. در تمرینات این مدل گل‌زدن را تمرین می‌کنی؟

استعداد ذاتی است که خدا داده. البته تمرین هم زیاد می‌کنم. ما برای همین مسابقات جام باشگاه‌ها در یک‌ماه، ۶۴ جلسه تمرین داشتیم، روزی نزدیک به ۵ساعت.

اگر در بازی آخر بودی، بازی را می‌بردید؟

نمی‌دانم اگر بودم چه می‌شد ولی با وجود باخت هم می‌توانستیم قهرمان شویم. اما داور در حق ما بد کرد. شرایط ۲‌تیم برابر بود و ما یک کارت زرد بیشتر از اردنی‌ها داشتیم ولی داور به اردنی‌ها کارت نمی‌داد. داور به نفع ما پنالتی گرفت ولی به بازیکن اردن کارت زرد نداد. چند صحنه دیگر هم کارت داشت که نداد. داور وسط زمین با بازیکنان اردن خوش‌وبش می‌کرد. بازیکن آنها یک قیچی‌برگردان زد، داور بهش دست داد و ما همین‌جوری ماندیم!

قبول داری که در بازی با گوکولام هند و امان اردن، خوب نبودید؟

بازی هند را خیلی یادم نیست اما خاطرم هست که خیلی تحت فشار بودیم. بچه‌ها می‌گویند در دقیقه۵۸ بازی که من مصدوم شدم، بریده بودند. آنها بیش از حد انتظار بودند. در بازی با اردن هم بچه‌ها خیلی ضعیف بودند. بازی اول ما با بازی آخر خیلی فرق داشت. آنها خیلی آماده بودند، بدن‌هایشان با ما خیلی فرق می‌کرد.

چرا تیم شما خوب بدنسازی نمی‌کند؟

مربی هرچه دارد برای تیم می‌گذارد ولی بعضی‌ها نمی‌خواهند زندگی‌ حرفه‌ای‌ داشته باشند و شاید به‌خاطر این است که ما از خیلی از تیم‌ها عقب هستیم. بعضی از بازیکنان به یک جایی که می‌رسند، قانع می‌شوند. ازبک‌ها را می‌برند، همه‌چیز برایشان تمام می‌شود اما من به چیزی که هستم راضی نیستم. می‌خواهم پیشرفت کنم.

زهرا برای پیشرفت چه کار می‌کند که بقیه نمی‌کنند؟

من یک سال و نیم در سیرجان تنها ماندم تا تمرین کنم. این سختی‌ها را تحمل کردم تا آماده باشم. با این سختی‌ها من هنوز اول راه هستم.

به کجا می‌خواهی برسی؟

دوست دارم به یکی از لیگ‌های معتبر اروپا بروم. جایی که بتوانم پیشرفت کنم.

امکانش هست؟

چرا نباشد؟ کافی است به اراده‌ات ایمان داشته باشی.

تیم ملی هم که دعوت شدی.

دوست ندارم در اردوهای تیم ملی باشم. ترجیح می‌دهم تا جایی که می‌توانم کارم را در باشگاه ادامه بدهم. بعضی‌ها فکر می‌کنند سقف رؤیای یک آدم تیم ملی است ولی من اینطور نیستم. می‌دانم من اشتباه می‌کنم ولی می‌دانم این چیزی است که می‌خواهم.

کارت خیلی عجیب است. در تیم ملی بیشتر دیده می‌شوی.

تیم ملی اصلا با روحیه من سازگار نیست. دوست دارم تنها باشم، از شلوغی خوشم نمی‌آید. ترجیح می‌دهم در تنهایی خودم کار کنم. خوشم نمی‌آید در دید باشم. ترجیح می‌دهم در سکوت کار خودم را پیش ببرم.

با این روحیه لابد اهل فضای مجازی هم نیستی؟

هستم ولی صفحه‌ام خیلی فعال نیست. استوری بگذارم و بگویم دارم تمرین می‌کنم‌ یا به همه بگویم من بهترین بازیکن زمین شدم، نمره‌ام بالا می‌رود؟ نمی‌رود.

فوتبال را در چه حد دنبال می‌کنی؟

فوتبال زنان را خیلی نمی‌بینم ولی فوتبال مردان را دنبال می‌کنم. بازی‌های منچستریونایتد را به‌خاطر رونالدو می‌بینم. بازی‌های رئال، بارسا و یوونتوس را هم حتما می‌بینم. در فوتبال داخلی هم طرفدار پرسپولیس هستم و بازی‌هایش را ‌می‌بینم.

حوصله کری را هم که نداری؟

اتفاقا کری را خیلی خوب بلدم. افسانه چترنور استقلالی است و موقع داربی بین ما جنگ است. تیم‌مان گل بزند یا گل بخورد، همدیگر را می‌کشیم. جمع‌مان جمع خوبی است، همدلیم.

سر بازیکن خاصی هم تعصب دارید؟

نه، سر بازیکن یقه همدیگر را نمی‌گیریم. بازیکن نیست که تیم را می‌سازد، اسم تیم است که بازیکن را می‌سازد. من بازی مهدی قائدی را واقعا می‌پسندم ولی الکی به افسانه می‌گویم این کیه بازی بلد نیست!

یک‌سال‌ونیم است خانواده‌ات را ندیدی، سخت نیست؟

من خودم خواستم که سیرجان بمانم. اصالتا یاسوجی‌ام و اهل روستای صالحون. در این مدت که کرونا بود، نمی‌شد آنجا تمرین کرد. از باشگاه سیرجان خواستم به من خوابگاه بدهند. یک مدت انفرادی تمرین می‌کردم و بعد هم که تمرینات تیم شروع شد. این دوری سخت است ولی تماس تصویری که می‌گیرم، دلم آرام می‌شود. کلا آدم وابسته‌ای نیستم و تنهایی را بیشتر می‌پسندم. وقتی تنهایی، بهتر می‌توانی کار کنی. کسی نمی‌گوید چرا این کار را کردی و چرا نکردی. این دوری، تمرینی برای مستقل‌شدن است.

فوتبالیست‌شدن برای یک دختر روستایی سخت نبود؟

سختی‌ها برای کسی که در روستا زندگی می‌کند، چند برابر است. موقعی که من در شکم مادرم بودم، پدرم عمرشان را به شما دادند. ۱۱سالم بودکه فوتسال را شروع کردم و یک سال بعد به تیم ملی دعوت شدم. در این سن آمدن به تهران سخت بود. من بودم و مادرم. همه به مادرم می‌گفتند چرا این همه برایش وقت می‌گذاری این چیزی نمی‌شود. رشد کردن در فضایی که پر از انرژی منفی بود، کار هرکسی نیست. تنها کاری که کردم این بود که کوتاه نیامدم. من آدم یک‌دنده‌ای هستم، اینقدر پافشاری می‌کنم تا به چیزی که می‌خواهم برسم. مامان روی درسم حساس بود. ‌می‌گفتم اگر اجازه ندهی فوتبال بازی کنم، درس هم نمی‌خوانم. من سر فوتبال خیلی گریه کردم. نمی‌خواستم به‌خاطر حرف بقیه، از آرزوهایم دست بکشم.

روستا امکاناتی برای فوتبال داشت؟

هیچی نداشت. من همه‌چیز را مدیون خانم فرهادپور هستم. او برای من خیلی عزیز است. در زنگ ورزش مدرسه، مرا برای مسابقات مدارس انتخاب کرد و من از همان مسابقات به اینجا رسیدم. یک سال در لیگ فوتسال بازی کردم و از ۴سال پیش هم با شهرداری سیرجان قرارداد بستم.

از قراردادها راضی هستی؟

در ورزش زنان قراردادها هیچ‌وقت راضی‌کننده نیست. در لیگ خیلی بخواهند به زنان پول بدهند، سیصد چهارصد میلیون تومان است.

الان مادرت از شرایطت راضی است؟

چند وقت پیش می‌گفت که مایه افتخار من هستی. همین که سرش جلوی کسانی که می‌گفتند زهرا نمی‌تواند، بالاست، برای من کافی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    احتمالا میخواد بره یه تیم ملی دیگه بازی کنه
  • امیر ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    مصاحبه رو تا جائی که گفت طرفدار لنگ هستم خوندم ، بعد از اون زدم بیرون ، آخه چه معنی میده که یه دختر لنگی باشه ، دختر حتما باید آبی باشه ، آبی
    • پرسپولیس قهرمان ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      همین کارها رو میکنین که تو حسرت یه جام موندین.
    • afshin ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      یک آدم چقدر میتونه حقیر و ذلیل باشه که راجب هموطناش اینجوری حرف بزنه، تو پرسپولیس آدمهای باشرفی مثل علی کریمی هوادارشن و استقلال هم انسانهای نجیب و مردم داری مثل ناصر حجازی،،،کل‌کل همیشه هست و قشنگی ورزشم همینه ولی توهین فرق داره ،با این ادبیات چیزی از امثال علی کریمی‌ها و ناصر حجازی‌ها یا زهرا علیزاده هم کم نمیشه فقط سطح شعور و عقده‌ی تو نمایان میشه و بدجور زیر سوال میره
    • لیلا ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      واقعا این جا هم به پرسپولیس حسودی میکنین....
  • بهرام میری ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    درود به این شیر دختر ،شیر زن قهرمان شمایی افرین ادامه بده
  • morteza ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    باریکلا به این اراده. میدونی خیلیا راحت از این موضوع رد میشن اما برا یه دختر روستایی به اینجا رسیدن تقریبا معجزه هستش. احسنت به غیرتت. خدا همیشه بهت کمک کنه و موفق و پیروز باشی
  • کارگربازنشسته‌ایرانی ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    سلام قربون‌تودختر‌خوب‌‌وساده‌دل‌که‌خیلی‌راحت‌حرفهات‌رو میزنی،سادگی‌خودت‌رو‌حفظ‌‌کنو،واردحواشی‌شهر‌نشینی وفضای‌مجازی‌نشو‌برای‌تو‌وتمام‌دختران‌وپسران‌این آب‌وخاک‌واین‌مرز‌وبوم‌سلامتی،عاقبت‌بخیری بندگی‌کردن‌خدا‌وبهترین‌ها،رو‌آرزو‌میکنم‌واز‌درگاه خدا‌‌طلب‌آمرزش‌برای‌پدرت‌وتمام‌اموات‌را‌دارم سایه‌مادرتو‌وتمام‌،مادران‌وپدران‌مستدام‌باشد
    • رهگذر ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      خدا به شما هم سلامتی بده و زندگیتون سرشار از عشق و برکت الهی
  • Taj ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    تموم شد؟ تاثیر گذار بود وایرال شدی آفرین
  • هدایت فارسی نسب ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    درودبرخانم علیزاده افتخاراستان عزیزم کهگیلویه وبویراحمد.تصمیمات هرشخص به خودش مربوطه امیدوارم درهرعرصه ای فعالیت داری موفقیتهای مدنظرتوازآن استانت بکنی وامیدوارم مردم کاسه داغترازآش نشوند.تازهرابه راهش اعدامه بدهد چه خودش گفته به حرفهای مردم اهمیت نمیده البته اونهایی که مخالفش حرف می‌زنند ای خانم علیزاده ودگرورزشکاران هم استانی آرزوی موفقیت دارم امیدوارم این پیامموخانم علیزاده بخونه.خخخخخ
  • محمد رضا ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    انشاالله که توتمام مراحل زندگیش موفق باشه.. چون اراده اش قوی هست
  • رضا ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    با سلام اگر کسی برای تیم ملی مفید باشد انجام بازی وظیفه است نبایدشانه خالی کند خیلی از افراد که در کشور انجام وظیفه می کنند شاید شخصا متمایل نباشند ولی بخاطر ملت و کشور تا پای جان ایستادگی می کنند حضور خانم علیزادهدر تیم ملی قطعا باعث خوشحالی مردم می شود
  • تاااااااج ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    قائدی همون که زیاد پیزوری چی ها ازش لایی و گل خوردن میگن بشار رسن بسکه کابوس لایی قائدی آزارش داده، هنوزم شبها موقع خواب دامن میپوشه
    • مصطفی ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      از بس جام ندیدین و حسرت به دل هستین افتخاراتتون لایی دادنه
    • پرسپولیس ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      قائدی انگشت کوچیکه علی کریمی نمیشه همون که تمام بازیکنان الاستقلال رو دریبل میکرد گیج میزدن و تلو تلو میخوردن
    • امیر ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      افتخار شما هم ۲ گل عبدی به ماست
  • میر ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    درود بر شیردختر لر
  • مریم ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    باریکلا به تو دختر لر که با همه مشکلاتی که برای دختران در این شهر وجود داره جنگیدی و به خواسته و آررزوهایت رسیدی از خدا برای شما بهترینها را خواهانیم
  • مسعود قبادی ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    اولا خسته نباشید خداقوت خدمت زهرای عزیز وآرزوی توفیقات بیشتر و رسیدن به آرزوهاش.. چون مدتی بعنوان معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام وظیفه میکردم کاملا در جریان بعضی از امور خانم عليزاده بودم.. ودراین میان باید تقدیر و تشکر جانانه ای ازاون شیرزن که هم پدر بود و هم مادر و حقیقتا تلاش و کوشش و زحمات وحمایت های اون مادر عزیز قابل ستایش وبی بدیل بودن.. انشاالله سایه پرمهرشون مستدام باد
  • دهلران فراموش شده ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    دختر روستای مثل گله .دست مریزاد غیرتت از بعضی مردهای فوتبال بیشتره مخصوصا فدراسیون ویلموتس چپاول کردن کشورو پاسخگو هم نبودن مفسدین وطن فروش خائن
  • اشنا ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    ضمن احسنت به اراده وتلاشت بعنوان یک دخترر‌ستایی که زیرسایه مادرباغیرتت بابی پدری بزرگ شدی وبه این درجه اژپیشرفت رسیدی باید بگویم خدمت به کشورومملکتت درهرقالبی چه ورزش چه سایرموارد افتخاری است که هرگزازیادنمی رود ودرتاریخ ماندگارمیشودوباعث سربلندی مادرت وشادی روح پدربزرگوارت است
  • {••••••••} ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    بارک الله دخترغیور ایران .خداقوت .مطمئن باش روح پدرازت خوشنوده .زن ودختر ایران یعنی ایشون
  • رنگ ❤️ علی ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    آفرین پرسپولیس یعنی استو ره
  • مصطفی ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    مهدی قائدی به نصف تیم لنگ لایی زده! بعد میگی قائدی فوتبال بلد نیست. نکنه شما هم هوس لایی قائدی رو کردی خانم لنگی!
    • تاجی اصیل ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      همین هوادارایی مثل شما زود قضاوت کن و تند جوش داریم که تیممون یه دهه جام نگرفته و بخاطر یه بچه مثل مجیدی پیشکسوتی مثل مظلومی باید باهاش اون جور رفتار بشه...پرمدعا و بدون دانش، فقط تیتر رو خوندی ، مصاحبه رو کامل بخون !
    • افشین ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      نظری که شما دادی،الفاضیکه شما استفاده میکنی اصلا در شان و شخصیت یک انسان نیست نظر هرکسی اونم بدون توهین برای هر کسی محترمه منم میگم قائدی فوتبال بلده اما دلیل نمیشه به یک فرد یا تیم توهین بشه
  • حمید ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    درود برشما شخصیت خوبی داری حرفت را در میدان عمل میزنی نصیحت پدرانه من قبول دعوت تیم ملی ست تا یک ایراندخت ماندگار شوی
  • عدالت ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    معلومه ادعا داری،وتاریخ ثابت کرده،کسی که ادعا داره،به جایی نمیرسه،البته این از ادبیاتت مشخص شد،قایدی خیلی بهتر از تو بازی بلده
  • علیپور ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    مرحبا به تو دختر ،واقعا با چه سختی به اینجا رسیدی امیدوارم همیشه بدرخشی ومایه افتخار استان وکشورت باشی
  • قیصری روستای زیلایی یاسوج ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    واقعا بهت افتخار میکنیم هم استانی . کاری به قرمز و آبی نداریم .راهت را با تمام قدرت ادامه بده .موفق و سربلند باشی
  • حمید رضا ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    دیگه شمارش لایی ها و دریبل های قائدی رو از دست دادن مهدی رو بیخیال شدن چون به اندازه بیست سال هر کاری میخواست تو زمین کرد دنبال این هستن دوباره یه نفر دیگه پیدا نشه همین بلاها رو سرشون در بیاره خیلی دارن دقت میکنن بنده خدا ها
  • ایرانی ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    احسنت شیر دختر یاسوجی
  • {••••••} ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    میگم طوفان سرخ آسیا کی میخواد قهرمان شه،پیر شدیم رفت،
  • فرهاد ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    آفرین دختر غیور
  • دریک وند ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    همه ایران می دانند که لرها چقدر چهره های غیرتمند دارن.زنده باد لرستان گپ
  • ابوالفضل ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    نه قائدی بازی بلد نیست فقط تو بلدی عشقم استقلال وقائدی
  • ایران استقلال آبی ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    درود بر دختران ایران زمین درود بر تو دختر خداوند پشت وپناهت باشد
  • احسانی ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    آفرین زهرا خانم نتیجه تلاشت را دیدی چقدر با توپ پلاستیکی داخل کوچه های روستا روپا می‌زدی نه گرما نه سرما برای شما معنی نداشت آفرین هم ولایتی
  • اسنپ کاپ ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    حالا دیگه برو کشکتو بساب
  • عبدالسلام کریم زاده پاریزی ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    درود برزهرا خانم قهرمان ،حضرت زهرا(س)نگهدارت ،از ته دل برایت آرزوی موفقیت وسلامتی وشادکامی هرچه بیشتر ازخداوند منان خواستارم.
  • ناشناس ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    لر زبان هستم ولی با لنگی بودنت از چشمم افتادی
  • Mohammad ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    خدا شانس بده موفق باشه ایشالله ولی ما پسراهم بدبختیم همه آرزوها و هدفای زندگیمون سر سربازی از بین رفته و داره میره خوشبحال دخترا ک لاعقل بخاطر سربازی میتونن هرجایی برن و تست بدن، الان پسر سربازی نره پاسپورتم بش نمیدن
  • محمدرضایزدانی ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    احسنت بر بانوی باغیرت ایرانی مایه افتخار یک ملتی.مطمعن باش با تلاش به خواسته هات می‌رسی موفق باشی
  • کوروش ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    سلام خانم شمافوق العاده اید،بعنوان یک هموطن ازتون خواهش میکنم درموردتیم ملی تجدیدنظرکنیدوبرای مردم به تیم ملی هم بروید
  • ناشناس ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    سلام آقای قائدی روحیه خودت نه باز دنیا به‌ آخر نرسیده بیشتر تمرین کن وخودت به‌ همه ثابت کن بازیکن وفوتبالیست خوبی هستی به‌ حرف کسی می گوید بازی بلد نیست گوش نکن نقاط ضعف به‌ نقاط قوت تبدیل کن موفق باشید جوان
  • سجاد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    میگن گربه دستش ب گوشت نمیرسید میگفت پیف پیف
  • تاجی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    توی یاسوج از اینا زیاده من تعجب نکردم که مثل دیوونه هاست زیاد ازشون دیدم اینها آبروی قوم بزرگ لُر بردن
  • یه نفر IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    دنیا آبی . پرسپولیس بدون جام در آسیا خخخخ
  • پرهام IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    درباره قائدی این شکلی حرف نزنید
  • درود بر هم استانی و همشهری عزیز IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    درود بر هم استانی و همشهری عزیز
  • امید IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    دوستان این بنده خدا که گفتن بازی قائدی را خیلی می پسندند ولی برای هم بازیش کری می خونه
  • صالح کعب IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    تو مشکل با استقلال داری یا از تکینک که قا عدی به تیمها میزنه ناراحتی خدا شفات بده ت هرچه بگن حداقل قایدی از پولش حتی فوفلیس هم بی نصیب هم نشد ابته تا ج سرت
  • فاطی تاجی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    منم استقلالیم اما متن رو بخونید گفت برای اذیت کردن دوستش این رو میگه و بازی قائدی رو میپسنده
  • جانفزا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    درود بر شما افتخار قوم لر ...انشالله موفق میشی و در تیم های اروپایی میبینیمت ...روح پدرت شاد
  • ............ US ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    ببخشید ولی این خانم بزرگوار،چطوری تشخیص داد آقای قائدی بازی بلد نیست؟آقای استراماچونی و جناب مجیدی که اسطوره هستن جز قائدی رو فرد دیگه ای حساب باز نمیکردن حالا!!!!
  • سحر QA ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    مرسی که تسلیم نشدی و ثابت کردی وقتی بخوای میشه موفق شد...هرجا هستی سلامت و لبت خندون باشه و به امید موفقیت‌های بیشتر..."می‌دانم من اشتباه می‌کنم ولی می‌دانم این چیزی است که می‌خواهم." (اموجی قلب لطفا)
  • کرار IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    لیاقتت همونه طرفدار لنگ باشی تیمی که ازحسرت ستاره مدیرش رفت گمرک یه ستاره خرید آخه مثل استقلال کبیر که ۲بارقهرمانی و۲بارنایب قهرمانی و۲بارسومی آسیا ندارن کلا ۱دقیقه لنگ لذت قهرمانی رو توآسیا اونم توآزادی چشید چون لایق قهرمانی نبود ازدست داد اونوقت استقلال ۶۰ساله تو لذت قهرمانی آسیاست
  • امیر علی س ٨١ IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    سلام دوستان ایشون فرمودن بازی قائدی رو میپسندن ولی بخاطر کری خوندن با دوستشون که تاجی هستن گفته مهدیقائدی فوتبال بلد نیست خواهشا با دقت بخونین.خودم استقلالی ام ولی مخلص همه دوستان ابی و قرمز هستم لطفا لطفا به هم توهین نکنیم بخدا مهربونی خیلی قشنگتره از کینه و حسد و .....دوستتون دارم براتون سلامتی و سربلندیارزو میکنم
  • مجید IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    زهرا خانم شما که با تمام سختی ها به اینجا رسیدی تا الان اگر تمام تصمیماتت درست بود ولی با نرفتن به تیم ملی جلوی پیشرف شما کاملا گرفته می‌شود زمانی میتوانی به تیم های اروپایی بروی در تیم ملی بدرخشی وگرنه تیم باشگاهی چایی دیده نمی‌شود ایندی که داری برایش زحمت میکشی با این راه اشتباه خیلی زود به بن بست میرسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی