نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تیم ملی عراق
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه‌نگار عراقی ساکن در آلمان در یادداشتی، تیم ملی فوتبال فعلی را بدترین تیم تاریخ فوتبال این کشور توصیف کرد.

فیصل صالح روزنامه‌نگار عراقی ساکن آلمان در یادداشتی که در خبرگزاری «واع» عراق منتشر شده نوشته است: تیمی که امروز به عنوان نماینده عراق در مرحله انتخابی جام جهانی از لژیونرها و بازیکنان داخلی شکل گرفته و در مسابقات حضور دارد بدون تردید بدترین تیم عراقی است که از اولین دوره تا امروز در مراحل مقدماتی جام‌های جهانی حضور یافته است. این عراق، تیمی تنبل و خواب‌آلود است؛ نه بیشتر و نه کمتر. هدایت این تیم برعهده مربی هلندی (ادووکات) قرار گرفته که مصداق مثال قورت دادن موش است؛ اگر داخل دهان نگه داری دهانت را زخمی و مجروح می‌کند و اگر بیرونش بیندازی آبرویت می‎رود. مربی‌ای  که سابقه و پیشینه خودش را به چالش کشید و چنین تیمی را پذیرفت و آن را غرق کرده و خودش هم با آن غرق می‎شود. ادووکات در یک وادی دیگر است و تیم ملی ما در وادی دیگری.

در ادامه این یادداشت می‌خوانیم: این تیم ملی که چنین نتایجی کسب و شکست مفتضحانه دیگری را برابر کره جنوبی تجربه کرد، نشان داد حامیان و بنیان‌گذارانش چیزی از فوتبال نمی‎فهمند به ویژه عدنان درجال رئیس فدراسیون و وزیر ورزش که باید با شجاعت به دلیل جنایتی که در حق فوتبال عراق کرده عذرخواهی کند. او که زمانی مربی تیم ملی بود و حالا رئیس فدراسیون شده، یونس محمود را به عنوان مدیر تیم ملی عراق انتخاب کرد اما محمود بازیکن سابق تیم ملی است و نه چیزی بیش از این. او هیچ آگاهی و دانشی در خصوص مدیریت تیم ملی نداشته و ندارد.

یادداشت روزنامه‌نگار عراقی اینگونه ادامه پیدا می‌کند: به فدراسیون فوتبالی که توسط درجال اداره می‌شود می‌گوییم این تیم ملی را منحل و به جای آن تیم المپیک را راهی مسابقات جام کشورهای عربی کنید. با ادووکات تسویه حساب کنید که توافق با او یکی از بزرگترین اشتباهات بود و همه اعضای کادر فنی این تیم کسل و تنبل و خواب‌آلود را کنار بگذارید. به این سیرک مضحک در مسابقات انتخابی پایان دهید و آبروریزی بزرگ را تمام کنید.

 عراق که همگروه ایران است در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ۴ امتیاز از ۶ مسابقه در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    کاتانچ بدبخت رو بیخودی انداختن بیرون، خوشی زده بود زیر دلشون، فکر کردن مربی بزرگتر بیارن بهتر میشن، ولی برعکس شد، چون ادوکات پروازی بود اصلا توی عراق نبود، درست مثل ویلموتس ما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی