بازتاب پیروزی‌های ایران در رسانه‌های عربی/ ایران زخم سوریه را عمیق‌تر کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیروزی‌ قاطع تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در انتخابی جام جهانی در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

تیم ملی فوتبال ایران دور برگشت رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی را مقتدرانه آغاز کرد و در دیدار برابر سوریه با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد.

پیروزی ایران برابر سوریه در رسانه‌های عربی بازتاب زیادی داشت.

الوطن سوریه: شکست قابل پیش‌بینی و از بین رفتن رویای جام‌جهانی

این سایت سوریه‌ای نوشت: تیم ملی فوتبال ما نمایش بسیار ضعیفی برابر ایران داشت و هم‌چنان که پیش‌بینی می‌شد با سه گل شکست خورد. در نیمه نخست ایران تیم برتر میدان بود و مالکیت توپ را در اختیار داشت. این نیمه با دو گلی که سردار آزمون و حاج صفی به ثمر رساندند به سود ایران به پایان رسید. عمر السومه نمایش ناامید کننده‌ای در خط حمله داشت و تنها یک بار با ضربه سر دروازه ایران را تهدید کرد.

در نیمه دوم هم وضعیت ادامه پیدا کرد و اگر درخشش الحاج عثمان نبود ایران می‌توانست زودتر گل سوم را به ثمر برساند. در این نیمه سردار آزمون و دیگر بازیکنان ایران فرصت های بسیار خوبی را از دست دادند تا اینکه قلی‌زاده روی عملکرد خجالت آور خط دفاعی ما گل سوم را به ثمر رساند.

الاهرام: ایران سوریه را سه تایی کرد

این روزنامه مصری نوشت: نوار پیروزی های ایران در انتخابی جام جهانی ادامه دارد و این بار آنها برابر سوریه با ۳ گل به پیروزی دست پیدا کردند.

ایران با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد تا به همراه کره جنوبی در آستانه صعود به جام جهانی قرار گیرند.

اسپورت عمان: ایران زخم سوریه را عمیق‌تر کرد

تیم ملی فوتبال ایران یک پیروزی دیگر را در انتخابی جام جهانی به دست آورد. ایران که در اردن به مصاف سوریه رفت با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد تا علاوه بر حفظ صدرنشینی یک گام دیگر به صعود نزدیک شود.

برای ایران در این بازی سردار آزمون، حاج صفی و قلی زاده گلزنی کردند تا این تیم با ۱۶ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.

بین اسپورت: ادامه صدرنشینی ایران با پیروزی برابر سوریه

این سایت قطری نوشت: ایران به صدرنشینی خود در گروه اول ادامه داد. تیم ملی فوتبال ایران که در اردن به مصاف سوریه رفت توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند تا به صدرنشینی خود ادامه دهد و یک گام دیگر به صعود به جام جهانی نزدیک‌تر شود.

سایت کوره: ایران یک گام تا جام جهانی

این سایت عربی هم نوشت: پیروزی‌های پیاپی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه دارد و این بار این تیم توانست با سه گل سوریه را در هم بکوبد تا در آستانه صعود به جام جهانی قرار گیرد.

ایران با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۱۶ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند. ایران در این بازی تیم کاملا برتر میدان بود و با تمرکز بیشتری هم بازی کرد. شاگردان اسکوچیچ در دفاع بی نظیر بودند و به خوبی در میدان پخش می‌شدند و در میانه میدان هم تمرکز لازم را داشتند این درحالی بود که سوریه ناامید کننده بود و بازیکنان آنها برای پیروزی هیچ تلاشی از خود نشان ندادند.

تجربه بالای بازیکنان ایران هیچ مجالی به سوریه نداد و این تیم با بازیکنان بزرگ و باکیفیت خود توانست به پیروزی دست پیدا کند.

الریاضیه: ایران و کره به صعود نزدیک شدند

این روزنامه عربستانی هم در واکنش به پیروزی ایران نوشت: تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی که برابر سوریه به دست آورد ۱۶ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در گروه نخست ادامه داد.

ایران و کره جنوبی به ترتیب با ۱۶ و ۱۴ امتیاز در آستانه صعود به جام جهانی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    اسکوچیچ و دیگر هیچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی