چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
۵ |
۵
پرسپولیسی سابق استقلال بلای جان تیم نساجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس قائمشهر به عنوان تنها مازندارنی حال حاضر تیم استقلال است که برای دیدار با نساجی انگیزه های خودش را دارد.

در حالی که طی سال‌های گذشته همواره تعداد قابل ملاحظه ای بازیکن مازندرانی در تیم استقلال توپ می‌زدند اما در فصل جاری تنها یک بازیکن که متولد شهر بابل است به نمایندگی از این استان در جمع بازیکنان استقلال حضور دارد.

امین قاسمی‌نژاد البته در همه این سال‌ها با بازی در ماشین سازی در تبریز، شهر خودرو در مشهد و حالا استقلال در تهران هنوز تجربه بازی در لیگ برتر برای یک تیم مازندرانی را ندارد. البته او به مدت شش فصل بازیکن تیم پرسپولیس قائمشهر بود و فوتبالش را از همان تیم استارت زد. او قبل از رفتن به ماشین سازی چند سالی هم در تیم گیتی پسند اصفهان هم توپ زده است.

قاسمی‌نژاد که گفته می‌شود قرار است در بازی با نساجی پشت سر مهاجمان به میدان برود درست در همان پستی به میدان خواهد رفت که در شهرخودرو بلای جان حریفان این تیم مشهدی شده بود.

فرهاد مجیدی در این تعطیلات این بازیکن را در همان پست بازی داد و روبروی تیم دسته سومی عملکردی موفق داشت. قاسمی‌نژاد در پست هافبک تهاجمی در شهرخودرو برای تیمش یا گل می‌زد و یا موقعیت گلزنی خلق می‌کرد. قاسمی‌نژاد در شهرخودرو در ۲۲ بازی ۱۱ گل زد در حالی که پستش مهاجم نبود.

حالا این بازیکن ۳۴ ساله ۱۸۲ سانتی متری قطعاً برای مصاف مقابل تیم قائمشهر که زمانی در پرسپولیس همان شهر توپ می‌زده انگیزه های بالایی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    بدرخشی برامووووووون
  • علی کوچولو ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    ان شاءالله مجیدی بهش اعتماد کنه و اونم ان شاءالله با رودی دیگه بسم الله کنند از بازی با نساجی و دیگه دل هوادار تیم رو شاد کنند
  • کامران زارعی ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    درود بر همه زحمت کشان رسانه میدونم دنبال تیترهای جذاب و جنجالی برای ورزش دوستان هستید،ولی عاجزانه ازتون خواهش میکنم،هر تیتری رو انتخاب نکنید،به خدا ،راحت بازیکن رو،وارد حاشیه میکنه نه تنها برای باشگاه استقلال عزیز،بلکه برای همه باشگاه ها مجدد از کارکنان خبرورزشی بابت زحماتتون قدردانی میکنم
  • 6 تایی ها ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    چرا طفره می روی فغانی بلای جان نساجی ست
  • عمو گریم DE ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    فقط فغانی میتونه نساجی را شکست بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی