نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دیک ادووکات
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی عراق به دلیل کسب نتایج ضعیف لقب بی سواد و قدیمی گرفت.

تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است که نتوانست نتایج خوبی را با گذشت ۶ بازی از این تورنمنت بگیرد.

عراق قبل از این مسابقات دیک ادووکات سرمربی سرشناس هلندی را آورد که مدت ها بود از دنیای مربیگری دور شده بود. شیرهای بین النهرین با گذشت ۶ بازی تنها ۴ امتیاز کسب کردند در رده چهارم جدول گروه اول مسابقات انتخابی قرار دارند.

حیکم شاکر سرمربی سابق تیم ملی عراق انتقادات تندی را علیه سرمربی وقت تیم ملی این کشور کرد و گفت: ادووکات لایق نشستن روی نیمکت تیم ملی عراق نیست. او یک مربی بیکار و قدیمی است که اصلا سواد آنالیز بازی ها را ندارد. نتایج بد و بازی های دور از شان فوتبال عراق نتیجه تصمیمات اشتباه فدراسیون فوتبال است.

وی افزود: اگر آسمان به زمین هم بیاید تا زمانیکه عدنان درجان (رئیس فدراسیون عراق) باشد من روی نیمکت تیم ملی نمی نشینم. تیم ملی نیاز به اصلاحات گسترده دارد.

شاگردان اسکوچیچ در این گروه اکنون با کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین است و تنها ۲ امتیاز برای راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیزاسیون IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    بیاید تا دیر نشده عاغا یحیایه رو بردارید بذارید رو نیمکتتون، قطعا بعد از دو هفته چنان تیمی بهتون تحویل میده در کلاس تیم‌های اروپایی، چنانکه در برابر تیمهایی نظیر کوکولکان هند و حاجی بادوم تاجیکستان و... چنان نتایجی بگیرید که کل عراق انگشت به دهان و حیران و سرگردان بشن
  • کاظم IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    عراق بزرگترین اشتباه را با حذف کاتانچ نمود.کاتانچ چند سال در عراق بود و کاملا تیم و فوتبال عراق و فرهنگ آن را می شناخت.اما ادوکات حداقل دو سال زمان برای این رسیدن به این شناخت می خواهد.ماحصل آن هم این نتایج فاجعه بار برای عراق می باشد.جالب اینکه برخی مربیان مدعی نیمکت تیم ملی بعد از صعود از دور مقدماتی قبل خواهان اخراج اسکوچیچ و حضور مربیان دیگر و احتمالا خود یا دوستانشان در تیم ملی بودند.الان هم مدام در تریبونهای ابدیشان همین حرفها را می زنند.به نظر اینجانب مهمترین عامل موفقیت اسکوچیچ حضور هشت ساله وی در فوتبال ماست.به علاوه مربی موفق را چرا باید عوض کرد؟ما از اسکوچیچ می خواهیم این چهار بازی را هم با موفقیت(حداقل برد مقابل عراق و امارات و لبنان و تساوی مقابل کره)پشت سر بگزارد تا دشمنانش بهانه ای نداشته باشند و خودش هم مربی ایران باقی بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی