نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
۳ |
۵
عکس| کنایه نشریه آرژانتینی به رونالدو در حمایت از مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه معتبر آرژانتینی بعد از کسب جایزه بهترین بازیکن جهان از دید سایت «گل» توسط مسی به رونالدو کنایه زد.

خبرورزشی - لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین شب گذشته از سوی سایت «گل» بالاتر از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

در همین رابطه نشریه «TNT » آرژانتین با انتشار پوستری از مسی و رونالدو با پیراهن تیم‌های ملی کشورشان به ابرستاره پرتغالی کنایه زد و نوشت: «مسی آرژانتین را به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برد اما رونالدو با پرتغال راهی پلی آف شد.»

اسطوره باشگاه بارسلونا و بازیکن کنونی پاری‌سن‌ژرمن برای پنجمین بار بود که جایزه بهترین بازیکن سال را از سوی سایت «گل» دریافت کرد.

مسی در میان نامزدهای نهایی کسب توپ طلای ۲۰۲۱ از سوی مجله فرانس فوتبال نیز قرار دارد. روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ و کریم بنزما کاپیتان رئال دو رقیب جدی مسی در کسب توپ طلا هستند.

عکس| کنایه نشریه آرژانتینی به رونالدو در حمایت از مسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    اخرین جام جهانی جفتشون هست
  • ادریس IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    باید در جواب سخنان این نشریه عرض کنم که جمع گلهای دو اسطوره آرژانتین (مارادونا+مسی) در تیم‌ ملیشون به اندازه کریستیانوی کبیر نمیرسه و باید بگم رونالدو دو جام ملی در کارنامه داره اما کسی بزور هزار شرایط یکیشو و اگه ناداوری و حق خوری نبود و گل واضح کریستیانو چند ماه پیش در صربستان به ناحق مردود اعلام نمیشد الان پرتغال هم با درخشش یک تنه کریستیانو‌ به جام جهانی سعود کرده بود ! حتی داور بعد از بازی متوجه اشتباهش شد و جریمه و توبیخ شد ... واقعاً آدم تأسف میخوره از این حجم از جهل و تعصب و نا آگاهی نشریات و مردم هرچند بزرگترین بازیکن تاریخ جهان همچون سال ۲۰۱۳ پرتغال رو یک تنه از پلی‌آف به جام جهانی خواهد آورد
  • ادریس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    باید در جواب سخنان این نشریه عرض کنم که جمع گلهای دو اسطوره آرژانتین (مارادونا+مسی) در تیم‌ ملیشون به اندازه گلهای ملی کریستیانوی کبیر نمیرسه و باید بگم رونالدو دو جام ملی در کارنامه داره اما مسی بزور هزار شرایط یکیشو بدست آورد و اگه ناداوری و حق خوری نبود و گل واضح کریستیانو چند ماه پیش در صربستان به ناحق مردود اعلام نمیشد الان پرتغال هم با درخشش یک تنه کریستیانو‌ به جام جهانی سعود کرده بود ! حتی داور بعد از بازی متوجه اشتباهش شد و جریمه و توبیخ شد ... واقعاً آدم تأسف میخوره از این حجم از جهل و تعصب و نا آگاهی نشریات و مردم هرچند بزرگترین بازیکن تاریخ جهان همچون سال ۲۰۱۳ پرتغال رو یک تنه از پلی‌آف به جام جهانی خواهد آورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی