نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پرسپولیس روز سختی مقابل مس دارد/ مشکل تاکتیکی نداریم فقط هماهنگ نیستیم
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم مس رفسنجان مدعی شد حریف را به خوبی می‌شناسند و تیم پرسپولیس رقابت سختی در رفسنجان خواهد داشت.

عقیل کعبی در مورد آخرین وضعیت تیم مس رفسنجان قبل از بازی با تیم پرسپولیس اظهار داشت: طی هفته جاری تمرینات خوبی انجام دادیم و هم از نظر بدنی وهم تاکتیکی شرایط خوبی داریم. از این رو آماده بازی هستیم. می‌دانیم باید از این پس امتیاز جمع کنیم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. به همین دلیل در این بازی انگیزه‌های زیادی داریم و امیدواریم بتوانیم برنده شده نتایج هفته‌های قبل را جبران کنیم.

وی در مورد تیم پرسپولیس و تغییرات احتمالی این تیم با توجه به جذب بازیکنان جدید گفت: ما می‌دانم مقابل چه حریف سختی بازی داریم. تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دراختیار دارد و این بازی می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در فصل جاری باشد. البته برای تیم پرسپولیس هم شرایط به همین شکل است و آنها نیز مقابل تیم مس روز سختی را تجربه خواهند کرد. ما قطعا برای امتیاز به بازی می‌رویم و از شرایط میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.

مدافع تیم مس رفسنجان با اشاره به این که او و همبازیانش می‌توانند تیم را از ناکامی‌های اخیر خارج کننند تاکید کرد: سال قبل هم این شرایط برای تیم ما به وجود آمد. همان زمان هم تلاش کردیم و هفته به هفته بهتر شدیم. تیمی که کمتر کسی روی آن حساب می‌کرد در پایان فصل رتبه تک رقمی به دست آورد. از این رو هفته به هفته بهتر شده و امسال هم همچون فصل قبل در ادامه بازی‌ها با نتایج بهتر، امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم. ما اصلا ناامید نیستیم و می‌دانیم که می‌توانیم در ادامه عملکرد بهتری از خود به جا گذاشته پیشرفت کنیم.

کعبی با اشاره به این که تیمشان مشکل تاکتیکی ندارد و نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر نیست، گفت: ما مشکل تاکتیکی نداریم. به نظرم بازیکنانی که اضافه شدند هنوز به هماهنگی با دیگر نفرات نرسیدند. جای نگرانی نیست و امیدوارم به مرور این هماهنگی به دست بیاید و با آمادگی بیشتر در مسابقات ظاهر شویم. از طرفی من فکر نمی‌کنم نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده باشیم. چند بازیکن از ما جدا و چند بازیکن جایگزین آنها شدند. برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم. مطمن باشید از سال قبل هم بهتر نتیجه می‌گیریم، چون بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی