نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
۳ |
۰
محمد ربیعی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: داور خیلی از صحنه‌های 50-50 را به آن سمت سوت زد و ابتدای نیمه دوم هم یک صحنه مشکوک بود که نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، اما همکارانم اعتقاد داشتند باید برای تیم ما پنالتی گرفته می‌شد.

محمد ربیعی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به تیم پرسپولیس و کادرفنی محترم این تیم خسته نباشید می‌گویم. به تیم خودمان هم از صمیم قلب خسته نباشید می‌گویم، چراکه وظایف خود را در یک بازی تاکتیکی و پرفشار به درستی انجام دادند و فرازهای درستی در این بازی داشتیم.

وی افزود: با اینکه گفته بودم امروز بهتر از دیدارهای قبلی، بازی خواهیم کرد، اما هنوز ایرادهایی داریم که باید برطرف کنیم. مسیر تیم کاملاً رو به جلو است و به تمام بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و از همه تیم بابت تلاش و پشتکاری که داشتند، تشکر می‌کنم. به خصوص بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی بازی هم نکردند، اما حس درست همدلی را در مجموعه تیم ایجاد کردند و این همان مجموعه مدنظر من بوده و هست.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: بیش از یک هفته تا 10 روز به صورت جدی برای بازی با پرسپولیس کار می‌کردیم و اگر منصفانه نگاه کنم، حق تیم خودمان را پیروزی می‌دانم. مجدانه برای بازی این هفته کار کردیم و حق تیم خودمان را بیش از یک امتیاز می‌دانم. این بازی تمام شد و باید خودمان را برای بازی سنگین مقابل نفت در مسجدسلیمان داریم.

ربیعی یادآور شد: چهار بازی تاکنون انجام دادیم که مقابل سپاهان در اصفهان، فولاد در اهواز، آلومینیوم و پرسپولیس که سه تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی بودند و آلومینیوم هم اکنون تیم بالانشین لیگ برتر است. چهار بازی سنگین داشتیم و بازی سنگین بعدی‌مان هم به این شکل خواهد بود که باید خیلی سریع خودمان را به لحاظ روحی و بدنی ریکاوری کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم.

وی درباره قضاوت داور مسابقه گفت: خیلی علاقه‌مند نیستم که در رابطه با داوری صحبت کنم، اما در این بازی اختلاف نظرهای بسیار زیادی با داور دارم. خیلی از صحنه‌های 50-50 را به آن سمت سوت زد و ابتدای نیمه دوم هم یک صحنه مشکوک بود که نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، اما همکارانم اعتقاد داشتند باید برای تیم ما پنالتی گرفته می‌شد. روی پنالتی پرسپولیس هم از نظر من، پس از ارسال، توپ از بازیکنان عبور کرده بود و آن چیزی که در صحنه دیدیم، بازیکن پرسپولیس پای دروازه‌بان ما را لگد کرد. آقای اکرمی برای من خیلی قابل احترام است، اما یک بازی هم وقتی در بادران بودم مقابل پرسپولیس داشتیم که آنجا هم پنالتی گرفت و کارشناسان گفتند پنالتی نبوده است.

سرمربی مس رفسنجان افزود: با این حال باید احترام بگذاریم و تمکین کنیم و منتظر کارشناسی صحنه‌ها باشیم. در بازی با فولاد خوزستان هم خیلی از کارشناسان گفتند پنالتی فولاد پنالتی نبوده و ما 2 بر یک شکست خوردیم. فصل گذشته 30 بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی داشتیم که یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و نمی‌شود که حتی یک بار برای ما پنالتی نگیرند. مگر می‌شود 31 بازی پنالتی رقم نخورد؟ بازی فصل گذشته با آلومینیوم اراک همه نشان دادند بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه با دست توپ را زد که همان بازی را یک بر صفر باختیم. این فصل هم فقط یک پنالتی در بازی با سپاهان برای ما گرفته شده است. داوری را با پنالتی گرفتن مقایسه نمی‌کنیم، اما امروز از نحوه داوری رضایت نداشتم، با این وجود احترام می‌گذاریم و اعتراض‌مان را لب خط با احترام بیان کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    ببین با پرسپولیس چیکار کردن ، که مس هم برا ما شاخ شد
  • جواد IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    افتضاحه این طرز بازی کردن بخدا موردیم بس که حرس خوردیم دیگه اینجور بازیاحتی ارزش دیدن ندارن سهمیه هم نمیگیره پرسپولیس خجالت اوره بخدا مس خیلی ظعیف بود خیلی
  • اریا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    عربده کش همیشه با کولی بازی وهوچی گری جلوی تیم های بزرگ مدعی میشه پرسپولیس خوب بازی نکرد تیم تو‌متوسط بود جوگیر نشو .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی