جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
۲ |
۵
مهدی مهدی‌پور
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه نتوانستم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و دو امتیاز را از دست دادیم.

مهدی مهدی‌پور پس از توقف استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: موقعیت‌های زیاد داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و دو امتیاز را از دست دادیم.

وی درباره حسرتش برای از دست دادن فرصت گلزنی گفت: یک لحظه دیدم حقیقی دروازه را گم کرده بود و به توپ ضربه زدم. اگر توپ در چارچوب بود تبدیل به گل می‌شد، اما متاسفانه ضربه، ضربه خوبی نبود.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد درخواست فرهاد مجیدی برای استفاده از VAR گفت: از پارسال می‌گوییم که VAR را بیاورید، نه فقط برای ما، بلکه برای همه تیم‌ها. قطعاً آنطور حق به حقدار خواهد رسید. داور یک انسان است و هر لحظه می‌تواند اشتباه کند و VAR خیلی خیلی می‌تواند کمک کند تا هم حق به حقدار برسد و هم کیفیت بازی‌ها بیشتر شود.

مهدی‌پور راجع به پنالتی مشکوک پرسپولیس مقابل مس و گرفته نشدن یک پنالتی برای استقلال و تأثیر این اشتباهات در سرنوشت قهرمانی گفت: سعی می‌کنم زیاد در این مسائل دخالت نکنم. باید سعی کنیم سه امتیازها را بگیریم و در صدر جدول اختلاف ایجاد کنیم. خودمان باید نتیجه را رقم بزنیم.

وی درباره ابراز دلتنگی علی کریمی برای حضور در استقلال و احتمال بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌پوشان گفت: علی دوست خوب من است و در این مورد اطلاعی ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش متوهم IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    خیلی پرو هستید تیم کیسه تاکتیک نداره الان بابا مسعود نیست بهانه کنید داوری بهانه می کنید خوب داوری به نفع کیسه بود اون صحنه هند اصلا پنالتی نبود اگه وی آر بود دانشگر اخراج می شد حق به حق دار می رسید شاید نساجی بازی می برد واقعا برانکو حرف تاریخی زد کیسه شخصیت قهرمانی نداره
  • 6 IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اونوقت جات ته جدوله كه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی