نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
از فساد در فوتبال سوریه تا لقب «خطرناک‌ترین» برای تیم ملی ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سوری به تمجید از تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و برای شاگردان اسکوچیچ لقب جدیدی داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته گذشته در ششمین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف سوریه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

محمد الخلف مربی سوری در مصاحبه ای به شدت از فساد در فوتبال این کشور انتقاد کرد، گفت: فساد در فوتبال سوریه ریشه کرده و نیاز به انقلابی بزرگ در این زمینه است تا مسیر درستی برای این ورزش پرطرفدار ترسیم شود.

وی درباره بازی ایران و سوریه گفت: تیم ملی در بازی با ایران تنها شانس خود را از دست داد. ما در این دیدار تنها به برد نیاز داشتیم تا بتوانیم امیدوار به صعود باشیم. بازی بدی را مقابل ایران ارائه کردیم و الان فرصت ما برای صعود به جام جهانی تنها یک درصد است.

مربی سوری در ادامه به تمجید از ایرانی ها پرداخت، گفت: تیم ملی ایران بهترین و خطرناک ترین تیم گروه است. در این بازی کاملا شاهد بودیم که ایران طرف برتر میدان بود و هیچ فرصتی برای تیم ملی سوریه بوجود نیامد.

تیم ملی فوتبال کشورمان اکنون با ۱۶ امتیاز قعرنشین گروه است و تنها نیاز به دو امتیاز دارد تا صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کند. سوری ها با این باخت با ۲ امتیاز قعرنشین گروه شدند.

عکس| از فساد در فوتبال سوریه تا لقب «خطرناک ترین» برای تیم ملی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسپولیچ IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    مطمئن باشید با این تیم خطرناک مرحله گروهی جام جهانی هم دست گرمی میشه امیدوارم اسکوچیچ برای مرحله حذفی برنامه داشته باشه چون این تیم جاش تو مرحله حذفی جام جهانیه نه اینجاها اسکوچیچ واقعی هم اونجا معلوم میشه نه اینجاها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی