مجتبی خورشیدی - تیم ملی فوتبال ایران
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: بدون شک اسکوچیچ مظلوم‌ترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است، ویلموتس با آن همه پول بدترین نتایج را گرفت اما با این مربی بی ادعا نتایجی گرفته‌ایم که آرزوی هر مربی فوتبال است.

شاید خیلی ها به دلیل نقش نامشخص سرپرست تیم ملی و سکوت او در قبال مسائل مختلف فراموش کرده اند که تیم ملی ایران سرپرست هم دارد! امروز مجتبی خورشیدی در مصاحبه ای به مسائل مختلف پاسخ داد و اسکوچیچ را قاطعانه به عنوان مظلوم ترین سرمربی تاریخ تیم ملی ایران به افکار عمومی معرفی کرد. مصاحبه سرپرست تیم ملی را در زیر بخوانید:

*تیم ملی بهترین روزهایش در سال‌های اخیر را پشت سر می‌گذارد. این تیم با حمایت کامل و پشتیبانی فدراسیون فوتبال، تدابیر کادرفنی، تلاش‌های بازیکنان و دعای مردم شریف ایران با کسب بهترین نتایج در صدر جدول گروه اول مسابقات دور نهایی مقدماتی جام جهانی قرار دارد و با قدرت به مسیر خود که سرافرازی ایران عزیز است ادامه می‌دهد.

*باید به احترام این تیم ملی، به احترام مربیان و بازیکنان ایران کلاه از سر برداشت، باید به ملی‌پوشان دست مریزاد گفت و به احترامشان ایستاد و تشویقشان کرد، در همه جای دنبا تب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اوج خود رسیده است و تیم‌های مطرح و بزرگی همچون ایتالیا و پرتغال باید شانس‌هایشان را در مرحله پلی‌آف امتحان کنند اما ایران می‌خواهد سریع‌ترین صعودش به جام جهانی را جشن بگیرد، به نظر شما نباید به این تیم احترام گذاشت؟

*در اینکه در تمام جای دنیا تیم ملی فوتبال آن کشور مرکز توجهات است و همه به آن توجه ویژه ای داشته و گهگاه انتقاد می‌کنند هیچ شکی در آن نیست، این خاصیت پرطرفدارترین ورزش جهان است اما من با منتقدان تیم ملی یک حرف دارم. اینکه فدراسیون فوتبال امروز را با هشت ماه پیش مقایسه کنند، بدانند عزیزی خادم با چه شرایطی فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفت، او یک فدراسیون ورشکسته و بدهکار را تحویل گرفت، فدراسیونی که ساختمانش در آستانه مصادره قرار داشت،‌ مالیات‌های فدراسیون از سال ۱۳۸۸ تا به امروز انباشته شده است، فوتبال ایران بدترین روزهای عمرش را پشت سر می‌گذاشت و اگر هر فرد دیگری جای عزیزی خادم بود تمرکزش را از دست می‌داد اما او نه تنها با قدرت و درایت کارش را انجام داد بلکه برای آینده برنامه‌ریزی درست و اصولی انجام داد. با تمامی اینها انتقاداتی مطرح شد و می‌شود که دور از انصاف است، شاید یک جاهایی می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما با تمام این چالش‌ها و موانعی که فدراسیون فوتبال پیش رو داشت عملکرد فوق‌العاده ای را تا به حال داشته است.

*آنهایی که فدراسیون فوتبال را مورد هجمه ناعادلانه قرار می‌دهند باید بدانند فوتبال ایران را می‌کوبند، باید بدانند این دشمنی که آغاز کرده‌اند ناجوانمردانه است، متاسفانه ماجراهایی را در همین سفر به سوریه و لبنان پیش کشیدند که اخلاقی نبود و حتی به منافع ملی ایران هم لطمه زد، انتفاد چیز بدی نیست و فدراسیون عزیزی خادم با روی باز از انتقادات استقبال می‌کند اما انتقاداتی که سازنده باشد نه جو مسمومی که ۴۸ ساعت قبل از بازی‌های تیم ملی راه بیندازند و بخواهند چوب لای چرخی تیمی بگذارند که چشم و چراغ ۸۰ میلیون ایرانی است، بسیاری از مردم در دورترین روستاهای ایران با برد تیم ملی می‌خندند و با شکستش اشک می‌ریزند و اگر کسی بخواهد رویاهای این مردم را بگیرد خیانت کرده است.

*من کار اسکوچیچ را تاید نمی‌کنم، فشار روی او به عنوان سرمربی تیم ملی در آن لحظات حساس بازی با لبنان زیاد بود ولی اگر به جای او مربیان خارجی قبلی تیم ملی بودند همه از این اخراج تعریف و تمجید می‌کردند و می‌گفتند او چقدر به نیمکت ایران تعصب داشت و با این اخراج باعث شد تا تمرکز حریف به هم بخورد و در ادامه دو گل بزنیم اما چون اسکوچیچ است همه انتقاد می‌کنند اما من به شما می‌گویم این اخراج به سود فوتبال ایران شد.

اسکوچیچ جنتلمن، با دانش، کاربلد، با وقار و محجوب است/ منتقدان در حال خیانت هستند/ او خیلی طارمی را دوست دارد/ اخراج اسکوچیچ به نفع تیم ملی شد

*وقتی آن اتفاقات رخ داد سرمربی لبنان بازی را رها کرد و تمرکزش کاملا بهم ریخت، او مدام با ایما و اشاره با اسکوچیج جرو بحث می‌کرد، بازیکنان لبنان نیز بازی را رها کرده و درگیر این اتفاق شدند و در ادامه گل خوردند و بازی را باختند.  باز هم می‌گویم رفتار سرمربی تیم ملی بابت اخراج تایید نمی‌شود اما اگر همانطور که گفتم مربیان خارجی قبلی کارت قرمز می‌گرفتند لقب متعصب‌ترین مربی را دریافت می‌کردند.

اسکوچیچ خیلی از این اتفاق ناراحت بود و بعد از بازی اعلام کرد اشتباه کردم و اگر زمان به عقب برگردد هرگز آن اشتباه را انجام نمی‌دهم که منجر به اخراجش شود.

*بدون شک اسکوچیچ مظلوم‌ترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است، او همه این انتقادات را می‌شنود و می‌خواند. او جنتلمن، با دانش، کاربلد، با وقار و محجوب است و می‌گوید ظیفه من نیست به انتقادات پاسخ و انرژی‌ام را به هدر دهم من باید کاری کنم تا تیم ملی به موفقیت رسیده و نتایج خوبی را بگیرم، ویلموتس با آن همه پول بدترین نتایج را گرفت و تا حذف شدن از مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی پیش رفتیم اما با اسکوپیچ چه نتایجی گرفتیم، بعد از حضور عزیزی خادم خوشبختانه رییس فدراسیون با تصمیم منطقی و کارشناسی او را نگه داشت تا نتایج موفق تیم ملی تکرار شود، در ریاضی آمار داریم، علم آمار یعنی جمع آوری اطلاعات، سازماندهی و و بررسی آنها و اسکوچیچ با نتایجش نشان می‌دهد چه کارنامه ای را داشته است، کسب ۱۱ پیروزی و یک تساوی برای هر مربی رویایی و آرزوی بزرگ است.

*من بهتر از هر فرد دیگری می‌دانم اسکوچیچ چقدر به مهدی طارمی علاقه داشته و او را مانند پسرش دوست دارد اما به خاطر یک اتفاق پا روی دلش گذاشت و تصمیم گرفت برای این دو بازی نام وی را خط بزند آن وقت بازیکنان اعتراض و یا توهین کنند و اسکوچیچ واکنش نشان ندهد، همه بازیکنان صادقانه وی را دوست دارند و در اختیار کادرفنی هستند، ما نسل خوبی را در اختیار داریم و باید از این نسل بهترین استفاده را ببریم.

*مهدی یکی از بهترین بازیکنان از لحاظ فنی و اخلاقی است، او واقعا پسر خوبی است، یک سوتفاهم و اختلاف درون خانوادگی است و به طور حتم حل خواهد شد.

*نمی‌خواهم از خودم تعریف و تمجیدی داشته باشم اما نزدیک به سه دهه است که در فوتبال هستم. معاون باشگاه استقلال بوده‌ام، قائم مقامی باشگاه راه‌آهن را بر عهده داشته‌ام،تمامی مدارک بین‌المللی مربیگری را دریافت کرده‌ام، در برزیل بالاترین کلاس پیشرفته مربیگری را پشت سر گذاشته‌ام، کار آکادمیک کرده‌ و در حال گرفتن دکترای مدیریت راهبردی سازمان‌های ورزشی هستم و... برای منتقدان احترام قائل هستم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در پست سرپرستی تیم ملی داشته باشم و تا زمانی که باشم کارم را انجام می‌دهم وقتی تصمیم بگیرند نباشم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صن صن IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    درود بر روشنفکری و حق طلبی و منطق و منطقی بودن.آفرین به این صداقت
    • میلاد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      اینایی که میگن اسکوچیچ توهین کرده یادشون رفته که کیروش چه کارها و چه حرفایی میزد . درد اینا کیروش پرستیه و نتایج اسکوچیچ خاری شده در چشمشون و چون نمیتونن از نتایج تیم ایراد بگیرن و کیروش کیروش بکنن مدام میگن اسکوچیچ توهین کرده . راستی اسونترین صعود به جام جهانی رو اسکوچیچ و برانکو داشتن
  • ناشناس IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    من از اینکه جناب اسکوچیچ مربی با دانشی است حرفی ندارم ولی این حمایت شما از سرمربی تیم ملی از آن جهت نیست که اگر احیانا اسکوچیچ اگرسرمربی گری تیم ملی برکنار شود ویا استعفا بدهد شما هم مجبورید خواسته یا ناخواسته از سرپرستی تیم ملی کنار بروید پس حمایت شما نه برای اینکه اسکوچیچ مربی خوبی است بلکه ازهول برکناری خودتان این طوری از اسکوچیچ جانبداری میکنید. ه‍هههههههه شوخی کردم دلخور نشو جناب آقای خورشیدی البته به قول ما. ایرانیها هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره
  • جالدر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    دلیل این همه هجمه به اسکوچیچ وعدم پاسخ اونشانده شخصیت ومظلومیت ایشان است.آقایان مافیااجازه بدین اسکوچیچ کارخود رابکند
  • امید IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    داداش برعکس حرفایی شما این آقا نه مظلوم هست نه بی ادعا چرا که اول توهین کرده باید مستقیما و در حضور همه معذرت خواهی کنه دوم ارزش ایران رو هم با نحوه اومدنش به تیم ملی وهم بابرخوردش نسبت به ایران و ایرانی و فوتبال بازیکنان ایرانی به خصوص پربحث پیش اومده بین این مربی والای طارمی نشان داده وسوم ایشون خیلی هم ادعا دارند واز نظر من خودبزرگ بینی کاذب داره چرا که هم توهین کرده وهم میخواد طارمی به نمایندگی ما وتمام ایرانیها معذرت خواهی کنه ازش این یعنی من بالاتر از تمام ایران هستم وجدیدا هم با انکار نقش مربیان ایرانی چه در پرورش بازیکنان تیم ملی وچه روی نیمکت تیم ملی وچه تلاش وتاکتیک پذیری و خلاقیت بازیکنان ایرانی تمام موفقیت های تیم ملی رو به خودش ودستیارانش نسبت داده و متاسفانه امثال شما ها هستید که بااین حمایت‌های بی‌دلیل همچین فاجعه هوایی رو برای این سرزمین به وجود نیاوردی مثلا کی‌روش علیرغم اینکه از لحاظ فنی خیلی باکیفیت بود اما از نظر اخلاقی خیلی بیشخصیت بود و بارها به ایران و ایرانی توهین کرد و چیزی نگفتیم واین آقای به ظاهر بیادعا ومظلوم هم داره همون رویه رو پیش می‌بره وباید اخراج بشه
    • امین IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      .چرا چرت و پرتی میگی ظاهراً از نظر شما ما ایرانیا لیاقت همون ویلموتس رو‌ داریم بیاد سرمون کلاه بذاره و بعد از شکست از همونجا بره بلژیک و حالا باید از نون شبت بزنی تا نه دست مزد که تاوان بدیم یه نفر داره بدون حاشیه زحمت می‌کشه شاید همدین ما نباشه ولی انسانیتش حکم می‌کنه که درست کار کنه حالا شما یه بچه مزخرف مثل طارمی رو شاخ کردید که چی دیگه از دایی و کریم باقری و خداداد عزیزی که بالاتر نیست یادتون رفته طارمی به خاطر ندونم کاریش چه بلایی سر پرسپولیس آورد با انتقال اشتباهش به ترکیه پرسپولیس پنجره اش بسته شد غرامت داد که چی این بشر (طارمی) حرف زدن بلد نیست اعتقادی به مشورت و وکیل گرفتن توی قرارداد نداره حالا چهارتا توپ هم زده خوبه که اون گل ها رو هم تو اروپا برای باشگاهش زده یادمون نمیره که همین طارمی گل صددرصد مقابل اسپانیا رو خراب کرد چرا بازیکن هر اشتباهی می‌کنه و توپ ها رو خراب می‌کنه کسی حرفی نمیزنه حالا مربی که صاحب نظریه برای تیمش هست در مورد کیفیت تیمش حرف زده بهتون بر خورده ؟؟ مثل این که معلم به بابای بچه بگه بچه ات تو فلان درس قویه و تو فلان درس ضعیفه بابای بچه یقه سو بگیرن
    • حسین خوشنود IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      سلام شما همش اعتراض های بیخودی و یکطرفه قضاوت میکنید دست بکش کور کورانه تعصب بخرج نده مربی یعنی پدر خانواده باید همه احترامش رو نگهدارن حتی اگر اشتباه کرد باید داخل خونه حل و فصل شود نه در فضای مجازی مربی ایران خیلی بی ربط هم حرف نزد بازیکنان ایران تاکتیک پذیر نیستن باید آموزش از نونهالی و پایه باید تعلیم ببیند نه در بزرگسالی حالا در همین بین چند فوتبالیست در سطح بالا بازی میکنن نباید کفت همه بازیکنان تاب هستن مربی ایران کلا کفت نه به یک شخص خاص و راستم کفت هنوز هم بازیکنان ما آماتور هستن در بازی عراق و لبنان دیدید چ بلایی سر تیم آوردن و حتی در بازی باسوریه بازم کم باقی بود سوتی در کنن بازی کن باید تا اخرین لحظه دنبال توپ باشد نه اینکه اعتراض کند دنبال داور باشد تا سوت برند که توپ بیرون رفته یا باریکن حربف خطا کرده هر وقت داور سوت زد بازیکنم حق ندارد حرف اضافی برند چون داور تصمیم خودش رو کرفته حالا تو حی بکو حق با طارمی هست
  • ح ر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    سلام در این که آقای اسکوچیچ نتایج خیلی خوبی بدست آورده شکی نیست اما موضوع طارمی آن قدر حاد و بزرگ نبود که بخواهیم این طور با شدت رفتار کنیم به قول معروف ظرافت هایی در مدیریت هست که مهمه مثلا پافشاری در تصمیم درست میشه قاطعیت و خوبه اما اصرار بر تصمیم غلط میشه لجبازی و درجات اصرار هم با توجه به موقعیت فرق می کنه و هدف از تنبیه و پاداش آثار مثبت بر روی خود کارکنان و سایر افراد هست که چه بسا یک تصمیم نابجا آثار سوء ش بیش از آثار مثبتش باشه و شاید گاهی بخشیدن اشتباه افراد یا تذکر نتیجه بهتری داشته باشه همان طور که بعضی از دوستان گفتند دعوت طارمی در آن دو بازی و نشاندن روی نیمکت شاید تصمیم بهتری بود بازیکنی که با تلاش و همت خود جایگاه خوبی در باشگاهش آسیا و جهان و پرتقال کسب کرده به طوری که کوچکترین اخبار طارمی رو پوشش میدن رو نباید جایگاهش رو به راحتی تخریب کرد و زحماتش رو هدر داد و تیم ملی مردم و خود طارمی رو از منافع حضور در تیم ملی محروم کرد ضمنا انتخاب این سرپرست هم جای سوال داره چرا که گزینه های فوتبالی که زحمات زیادی کشیدن و لیاقت بیشتری دارند بودند و این انتخاب ظلم در حق آنها بود
  • بوسجين IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    نه تيم و نه از مربي و حواشي ان چيزي به ما ميرسد اما بر اساس وجدان ادم بايد قضاوت كند براساس واقعيت هاي موجود ميداني نه توهم سرايي كند و نه گمانه زني الان بر اساس تحقيق كمي مربي و تيم بي سابقه ترين نتايج را بدست اورده انهم در شرايط سخت تيم را تحويل گرفته بودند انهم در مرحله اول گير كرده بوديم در دالان عراق و چين و لبنان اين امار كمي اما امار كيفي تيم بازيهاش روز به روز بهتر و تاكتيكي تر مي شود با توجه به اينها اين بازيكنان هر چقدر بر گزيده باشند نياز به هم هماهنگي دارند ما كدامين بازيهاي تداركاتي و و كدامين اردو هاي بلند مدت براي هماهنگي را داشتيم بازي با استراليا در ان سال يادتان هست ان ان بازيكنان حرفه اي تر از ما كه همه انها در اروپا بازي ميكردند باختند چرا براينكه بازيهاي براي هماهنگي باهم را نداشتند علم اين روشهاي تحليلي را مي طلبد براي قضاوت و داوري بقيه توهمات هست و غرض مرض اتفاقا اين درس مربي نه تنها با طارمي بلكه ملي پوشان بود كه خود را سرباز وطن بدانند و در خدمت تيم تحت تاثير باند داران حرفه منافع طلب و عقده دار رفتار احساسي نكنند مربي متين كه درس هاي او هم جالب است
  • سواد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اگر اكثريت مردم مثل سابق از بردهاي تيم ملي شاد نيستند ٨٠ درصد علت ورزشي ندارند لازم است شرايط را بدانيد ١- فشار اقتصادي مردم را خيلي بيشتر گرفتار كرده است و اكثريت مردم در زير خط فقر اقتصادي و تحت شرايط فشار بد تحريم با مسائل روز مره دست و پنجه نرم مي كنند و فوتبال مثل ٤ سال پيش در رنكينگ شادي مردم ايران تنزل كرده است براي فوتبال چه كسي بايد شادي كند عموما جوانان ، كدام جوان ؟ همان جواني كه با تحصيلات كارشناسي ، ارشد، دكتري از نداشتن درآمد و شغل و بيكاري سربار خانواده ها شده است انتظار شادي و تحسين فوتبال داريد ؟ ٢- مردم معمولا در هر حال با اسطوره هاي ملي خود شاد ميشوند امثال علي دايي با آن شخصيت جهاني از فوتبال داخلي تحريم ميشود ؟ مردم روشنفكر هستند با دانش و با و با تخصص هستند موارد را درك مي كنند و مي فهمند مربي خارجي به غير از ايجاد فضاي رانت براي مديران و عوامل منتخبين مربيان خارجي عايدي ملي براي فوتبال ندارد ٣- اسكوچيچ در مصاحبه خود ازمربيان خارجي تمجيد و بزرگ نمايي مي كند چرا چشم ديدن نقش و اهميت اسطوره ايراني مثل كريم باقري را ندارد؟ ٤- چشمان واقعيت بين را باز كنيد
  • ملی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    درود بر شما جناب خورشیدی خواهشمندم کار به نظرات بد نداشته باشید. مردمی هستند که حقایق را می‌بینند اجرتون به خدا
  • ناصر IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اگرمثلآکیروش دربازی بالبنان مربی بودواخراج میشدهمه می کفتندای ولاچقدربه تیم ایران تعصب داره امااسکوچیچ که اخراج میشه میکویم اشتباه کرد واقعآبااین نتایج که اسکوچیچ گرفته بایدفرش قرمزبرای اوپهن کنیم اگربه اسکوچیچ نامردی بکنیم حتماً چوبش روتیم ملی خواهدخوردزنده بادتیم ملی وپاینده بادمربی تیم ملی مربیه بزرگ تیم ملی اسکوچیچ
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    ما ایرانیها خوبی بهمون نمیاد،همین کی‌روش بود به لبنان باخت ، بعد قدر چنین مربی رو میفهمید .
  • رامتین IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    درودبرشرفت آقای اسکوچیچ که بدون ادعا تیم ملی فوتبال ایران درجهان درخشوندی، باید با بازیکن سالاری در تیم ملی فوتبال ایران برخورد قاطع صورت پذیرد...
  • آریا RO ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    ایشون که خودشون حضورشون منشا طلسم و جادو و رمال و دعا نویس و جادوگر توی فوتباله شبیه شوخیه توی فوتبال ایران با این اظهار نظرها شاید بتونید یه سری تین ایجر رو سرگرم کنید ولی باز روسیاهی به زغال خواهد ماند.
  • کاظم IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اسکوچیچ تا الان بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران را در دور مقدماتی جام جهانی بدست آورده است.کیروش به عراق بوسنی لبنان باخت و با بحرین و سوریه مساوی کرد.اسکوچیچ همه اینها را برد.هرچه از مربیگری او بیشتر می گذرد در کارش تواناتر می شود.چرا مربی موفق را باید عوض کرد؟به نظر من یکبار هم ما مثل فدراسیون آلمان به مربی فرصت مناسب بدهیم و تا پایان جام ملتها به اسکوچیچ فرصت بدهیم.
  • مصطفی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اقای سرپرست تیم.با مظلومیت اسکوچیچ.مهدی طارمی وستاره تولید نمیشه.تازه طارمی حرف حق زده اقای طرف حق.پشت طارمی باش نه غربی ها که امروز هستن فردا نیستند.اقای دانشمند
  • مصطفی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    تیم اگه به اینجا رسیده مدیون غیرت بچه های تیمه. اقای دانشمند. مربی تیم برزیل رنالدینیور دعوت نکرد با میزبانیی خود برزیل از المان ۶ تا نبمه اول خورد
    • رحمت ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      آقای محترم زمانی که با ویلموتس تیم ملی بازی کرد ونتیجه نگرفت آنجا مشکل مربی بود یا بازیکن. که الان داری فقط بازیکنو ملاک قرار میدی یه بام دوهوا نمیشه که
  • مصطفی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اقای سرپرت.درضمن تیمی که از دقیقه ۹۰تا ۹۵ دوتا گل مزنه .به نظر شما تاکتیکه یا دعای مردم یا غیرت بچه ها
  • محمد IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اسکوچیچ مربیه خوبیه طارمی هم برمیگرده اگه کیروشم بود طارمی رو تنبیه میکرد الکی حاشیه برا تیم میسازن
  • عیسی ریسی IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    سلام آقای خورشیدی کاش هر روز مثل خورشید طلوع میکردی بدون شک تو خورشید هستی ای خورشیدی امیدوارم هر روز مثل خورشید صبحگاهی طلوع کنید وبه دهان این بدخوان ایران عزیز بتابید بسوزانید تا دهانشون سوخته بشه ...عیسی ریسی هستم بلوچستان نیکشهر
  • محمود احمدی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    از دسیسه ها ،توطئه ها ودشمنی ها بترسید.که با اختلاف شروع می شودوباشکست تمام میشود.
  • احمد IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    حالا چون لبنان باخته میگن چرا وقتی لبنانی ها بهت بی احترامی کردن تو جوابشونو دادی. که لبنانی ها ببازن.
  • ناشناس IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    یه عده چسبیدن به طارمی ولوس بازیهاش واین راکردن علم واسه کوبیدن اسکوچیچ یه عده هم بدون توجه به موقعیت تیم ملی دارندازین جماعت حمایت میکنند امثال طارمی باعث افت و ضعف هستند باورکنید فقط حاشیه سازی میکنند گول نخورید وفقط ازتیم ملی باتمام توان حمایت کنیدحتی بردتیم ملی هم براشون ترس داره
  • محسن IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    خب حالا چرا هیشکی نمیگه اسکوچیچ اجنبی هست بیگانه هست هیشکی نامه نمینویسه به رئیس جمهور خواستار برکناری مربی بشه.. غیر از اینکه دارن از فوتبال پول در میارن فقط کی روش اجنبی و بیگانه بود همون مربی هایی که باهاش مخالفت میکردند کجا هستند الان؟ جز این هست که راحت دارن پول درمیارند و برای نابودی فوتبال ایران تصمیم گیری می کنند کی روش یکی یکی، همشون رو نابودکرد پول های بی زبونی که توو جیب یه آدمایی که لیاقت هزارتومن هم نداشتند به روشون بست نه کاکو اسکوچیچ مظلوم نیست اسکوچیچ توو گروه بیسوادها و مافیای فوتبال ایران تشریف داره متاسفم برای کسانی که حاضرند به کشور و شخصیت این کشور ضربه برنند بخاطر سود خودشون هر کسی توو این کشور کار کنه بیرونش میکنن توو این کشور فقط باس بشینی و پیروی کنی و کار هم نکنی و الا امثال کی روش، برانکو و... میشی کی روش و برانکو غیرت و تعصب شون از خیلی از ایرانی هایی که الان توو فوتبال دم از موفقیت فوتبال ایران میزند بیشتر بود مردم ایران مظلوم هستند نه اسکوچیچ تو هم حقوق بگیر این ها هستی و دنبال سود خودت هر چی میگند دروغ میگند امیدوارم دست شون زودتر قطع بشه
    • رحمت ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      اول اینکه اسکوچیچ یک مربی حرفه ای است وبرای کسب درآمد ومربی گری به هرجا می‌تواند برود اینکه درفوت بال ایران باند مافیایی وجود دارد اسکوچیچ که مافیا رو درست نکرده این خودماهنگستیم وهمیشه بودیم که هیولایی به نام مافیا ا در فوتبال رشد دادیم اگر وجود ما دراین مرکز قدرت نباشه چطور مربیان خارجی می‌توانند این جور مافیایی رادر ایران را بوجود بیاورند
  • حسین IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    آقای اسکوچیچ اکثریت قاطع مردم طرفدار شما هستند.به‌چرت وپرت بقیه آدمای حسود گوش ندید و با قدرت ادامه بدید.
  • پیمان IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    سلام در حال حاضر هرچی به نفع تیم ملی هست انجام بدین فعلان اسکوچیچ خوبه بزارین کارش انجام بده آنقدر چیزهای منفی به این مربی وارد نکنید فعلان کار داشته باشین اگر روند دیگه به سود تیم ملی نبود حق داشتیم اون موقع چیز دیگه هست فعلان نقد بچسپین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی