شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
۰ |
۰
هواداران پرسپولیس بی‌تاب حضور در ورزشگاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی دیروز پرسپولیس و مس تعدادی از هواداران با هر سختی و زحمتی که بود بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در هفته پنجم درِ ورزشگاه‌ آزادی به روی هواداران استقلال باز شد و پس از ۲۱ ماه یک بازی لیگ ایران به طور رسمی با حضور هواداران برگزار شد. اما در این مدت حدودا دو ساله غیبت تماشاگران، در بازی‌هایی که در شهرستان‌های مختلف برگزار شده بارها شاهد حضور هواداران در تپه‌ها یا ساختمان‌های اطراف استادیوم برای تماشای از نزدیک بازی‌ها بوده‌ایم.

در بازی پرسپولیس و مس هم همین اتفاق افتاد و در ورزشگاه شهدای مس تعدادی از هواداران خود را به تپه‌های اطراف استادیوم رسانده بودند و صدای آنها نیز در طول بازی به گوش می‌خورد. سرخ‌ها چهار بازی متوالی در ورزشگاه آزادی دارند و در صورت حضور هواداران ممکن است شرایط مدافع عنوان قهرمانی در جدول به طور کلی دگرگون شود.

حضور هواداران می‌تواند باعث انگیزه مضاعف این تیم شود چرا که اکثر بازیکنان پرسپولیس تا به حال طعم بازی در حضور هواداران در آزادی را نچشیده‌اند. در نهایت باید دید آیا همانند بازی استقلال این مجوز برای پرسپولیسی‌ها در بازی مقابل صنعت نفت صادر خواهد شد یا خیر. گرچه حضور هواداران در بازی استقلال آزمایشی بوده اما این توقع را برای هواداران پرسپولیس هم به وجود آورده تا پس از دو فصل دوری تیم محبوب خود را تشویق کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی