نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
امیر قلعه نویی و علیرضا فغانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

این فقط فرهاد مجیدی نیست که در مصاحبه ای از فغانی انتقاد کرد. پیش از او یک مربی استقلالی هم به این داور معروف فوتبال ایران حمله کرده بود.

مربیان استقلالی ظاهرا برای علیرضا فغانی داور خوب فوتبال کشورمان خیلی خوش یمن نیستند! بهتر است این طور بنویسیم که برخی مربیان استقلالی با فغانی دچار زاویه می شوند. چرا که این فقط فرهاد مجیدی نیست که پس از پایان بازی با استقلال جمله‌هایی علیه علیرضا فغانی بر زبان آورد.

مجیدی پس از پایان بازی با نساجی به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*جان مادر و بچه‌هایتان VAR (کمک داور ویدئویی) را بیاورید. هفته گذشته دو امتیاز را سر گل سالم از دست دادیم. امیدوارم آقای فغانی (داور بازی با نساجی) آنقدر شهامت و جسارت داشته باشد که بابت پنالتی نگرفتن در بازی امروز عذرخواهی کند. مثل همین صحنه در بازی تیم ملی رخ داد و داور پنالتی گرفت (برخورد توپ با دست مدافع حریف). جلوی چشمانش دید و پنالتی نگرفت!

*اگر امروز آقای فغانی دقت می‌کرد و پنالتی را می‌گرفت و تیمم پیروز می‌شد، شما این سئوال را نمی‌پرسیدید. توجیهی برای عملکرد بازیکنانم نیست ولی اگر VAR بود الان ۴ امتیاز دیگر داشتیم.

فرهاد مجیدی دومین مربی استقلالی که با فغانی زاویه پیدا کرد/ ماجرای قلعه‌نویی و قلدرخان فوتبال ایران!/ این داور را تا آخر فصل محروم کنید

و اما در خردادماه سال ۹۸، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان بود. او پس از پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مصاحبه ای به شدت از عملکرد فغانی انتقاد کرد. بخش‌های از مصاحبه جنجالی قلعه نویی را بازنشر می کنیم:

*به نظرم این آقا یک خودشیفتگی کاذب پیدا کرده و از بالا به پایین به همه تیم‌های فوتبال، بازیکنان و مربیان نگاه می کند. خودش را قلدرخانِ فوتبال ایران می داند. هیچ کس هم جرات ندارد به او بگوید بالای چشمت ابرو است.

*بازیکن خارجی تیم من در رختکن با ناراحتی گلایه می کند که داور در زمین مدام به او توهین می کند. خارجی‌ها که دیگر دروغ نمی گویند، می گویند؟! می گوید در زمین توهین می کند و فحاشی. نه دپارتمان داوری نه کمیته داوران هیچ کس با او برخورد نمی کند و تنها موضعش هم امیر قلعه نویی است. وقتی هم حرف می زنی می گوید اخراجت می کنم! رفتی یک موفقیت خوب به دست آوردی؛ خب خدا پدرت را بیامرزد باید بیایی و در ایران افتاده تر باشی نه این که بیایی قلدربازی در بیاوری.

*هیچ کس جرات نمی کند بیاید و این داور را آنالیز و با او برخوردی انجام بدهد. این خیلی برای من علامت سئوال بزرگی است. چطور یک داور دیگر اشتباه می کند مثلا کوپال ناظمی را چهار هفته محروم می کنید اما علیرضا فغانی اصلا آنالیز نمی شود که بخواهد محروم شود! به نظرم اگر آنالیز کنند این آقا باید تا آخر فصل محروم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    عجب!!!!! پس کی بود که می گفت اگه امثال فغانی در لیگ بودند استقلال قهرمان می شد!!!!! تا منفعت استقلال نباشد فغانی هم داور ضعیفی هست. 5 تا بازی کردند . 4پنالتی گرفته شده . و چند اخراجی باید می دادند. و دو پنالتی باید بر علیه شان می شد . باز ناشکری می کنند . پیشنهاد می کنم . داوری بازی استقلال را به مجیدی به دهید. البته کمک مجیدی!!!!!!
    • سرخهای خاص ! IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      لنگی فغانی همون داوریه که توی دربی بهمن ۹۵ اون وقتی که با داش علیمنصور سه تایی شدین خودش رو داشت جر میداد تا لنگ گل سوم رو بزنه سید جلال خطا کرد اما رحمتی رو اخراج کرد این داور لنگی خاصه اصل جنسه بخاطر همین هم اینقدر حمایت میشد
    • میلاد IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      سرخ خاص اول دربی 84 بود نه 95 دوما تو اون دربی 2 دقیقه زودتر سوت زد چون رحمتی اخراج شده بود و استقلال بدون دروازه بان بود و نگران بود استقلال ببازه .
  • حامی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اگه VAR بیارن که شما به دسته دو و خونه اصلیتون برمیگردید خوب
  • ماموریت انجام شد IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    سالهاست که فوتبال میبینم داوران مختلف با اخلاق و خلق و خوی مختلف و با تمایلات رنگی مختلف در ایران داوری کردن بسیار از اونا اگر پرسپولیسی هم بودن برای تیمهای رقیب پرسپولیس یا استقلال واقعا قضاوت منصفانه ای میکردن و اهل سفارش و دستور و از این حرفها نبودن اشتباه میکردن اما همه جامعه از قانون [ اشتباه هم جزیی از داوریه ] پیروی میکردن و اعتراض چندانی نداشتن و هیچ انگ و تهمتی نمیزدن اما طی سالهای اخیر داوران سفارشی و دستوری گویا تعداد بیشتری شدن یعنی با رفتارشون در زمین و با سوتهاشون دارن این حرف رو قشنگ نشون میدن پنالتی استقلال رو نگرفتن رفت فدای سر همه استقلالی ها اما توجیهات بعدش بدتره پنالتی مس با پرسپولیس رو دیدین دیروز حتی از تلویزیون کاملا مشخص بود کمک داور درست همونجایی بود که بازیکنان درگیر شدن هیچ حرکت و عکس العملی هم نکرد تا به داور چیزی رو برسونه اما داور که از صحنه دورتر بود و دیدش بسته تر بود سوت پنالتی رو زد من شخصا به این اتفاقات مشکوکم و باید برای سالم سازی فوتبالمون پیگیر این قضایا باشیم تا بحال نکردیم نتیجه اش میشه همین کاری که بیرانوند در بازی با لبنان کرد
  • ناشناس IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    فغانی بااستقلال مشکل دارد،حالادوتاسوت هم جام جهانی زدی،با ور ت،نشه اشتباه نداری،شهامت نداری لنگی،به تمام معناهستی وپررو
  • قادر IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    حرفایه امیر خان کاملا درسته.این یارو خودشیفتگیه کاذب داره فازه بهترین داوره دنیا بودن داره .همچین ادمی اصلا نباید تو لیگ باشه .حالا دوتا سوت تو جام جهانی زدی قرار نیست که فاز بگیری به همه از بالا به پایین نگاه کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی