نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۶۷
شجاع خلیل‌زاده
زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه

شجاع خلیل زاده مدافع فیکس تیم ملی و تیم الریان قطر به شدت از رفتاری که با اسکوچیچ می‌شود گلایه دارد.

امید یوسفیان؛ بدون شک یکی از خوش مصاحبه‌ترین فوتبالیست‌های فعلی ایران شجاع خلیل زاده است. شجاع هم لحن شیرینی دارد و هم خیلی خوب حرف می‌زند و به اصطلاح تیترهای خوبی می‌دهد. 

شجاع که یکی از لژیونرهای فعلی فوتبال ایران به حساب می‌آید از زمان حضور دراگان اسکوچیچ در راس تیم ملی بعد از چند سال دوباره ملی پوش شده و در همه بازی‌های تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی به صورت فیکس در ترکیب تیم ملی به میدان رفته است. شجاع در کنار محمد حسین کنعانی زادگان زوج خوبی را در ترکیب تیم ملی تشکیل داده‌اند و یکی از ارکان نتایج خوب تیم ملی به حساب می‌آیند. حالا شجاع امیدوار است با ادامه همین روند بتواند یکی از مهره‌های تیم ملی در جام جهانی سال آینده باشد.

با خلیل زاده در خصوص شرایط تیم ملی، صعود به جام جهانی، شرایطش در فوتبال قطر، انتقادها علیه اسکوچیچ، اختلاف با کی‌روش و البته بازگشت به تیم محبوبش پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

از دو بازی مقابل لبنان و سوریه شروع کنیم. کسب ۶ امتیاز فوق العاده بود ...

اول باید بگویم هم زمین بازی با لبنان و هم زمین دیدار مقابل سوریه فاجعه بود. زمین به حدی خراب بود که انگار در محلات به میدان رفتی. شاید باور نکنید ولی زمین چمن چند روستا در مازندران بهتر از این دو زمین بود. زمین به حدی خراب بود که نمی‌شد چند پاس پشت سر هم به هم داد و یا اصلا منطقه بازی را عوض کرد. آن‌هایی که فوتبالی هستند می‌دانند بازی در چنین زمینی چقدر مشکل است. با این حال نمایش تیم ملی در این دو بازی به نظرم خیلی خوب بود و از دو بازی بیرون از خانه توانستیم ۶ امتیاز مهم را کسب کنیم. من فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوع همین بود و خداراشکر می‌کنم که با تلاش بچه‌ها و کادرفنی توانستیم ؛ دو برد خوب را به مردم هدیه دهیم و کمی‌آن‌ها را شاد کنیم. اینکه مردم از بردهای تیم ملی شاد می‌شوند برای ما خیلی ارزش دارد و همه ما از خوشحالی مردم کیف می‌کنیم.

وضعیت مصدومیت تو به چه شکلی است؟

در بازی مقابل سوریه از ناحیه کشاله مصدوم شدم ولی مشکلی نیست و می‌توانم از ۱۰ روز دیگر تقریبا به تمرینات تیم اضافه شوم.

با این دو برد تقریبا کار صعود ما به جام جهانی قطعی شده است. اینطور نیست؟

بله به نظرم تقریبا صعودمان قطعی است و باید یکسری اتفاقات عجیب و غریب پشت سر هم بیفتد تا تیم ملی به جام جهانی نرود. البته که نمی‌گذاریم این اتفاقات رخ دهد و به امید خدا در بازی بعد مقابل عراق، کار صعود را یکسره می‌کنیم. اگر هواداران هم بتوانند در آن بازی به ورزشگاه بیایند که عالی می‌شود و همه در کنار هم می‌توانیم جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

قبول داری در بازی با لبنان گل عجیبی دریافت کردیم؟

بله واقعا گل عجیبی بود و فکر می‌کنم هر ۱۰ سال چنین گلی به ثمر می‌رسد که باد توپ را دوباره به زمین برگرداند و درست روی کفش مهاجم حریف فرود بیاید. من فکر می‌کنم اگر وی ای آر یک دوربین روی خط داشت به راحتی گل را مردود اعلام می‌کرد چون به نظرم توپ کاملا به بیرون رفته بود. به هرحال در فوتبال از این اتفاقات پیش می‌آید ولی مهم بازگشت ما به بازی بود که به خوبی این کار را انجام دادیم و در آخرین لحظه برای پیروز شدن جنگیدیم. واقعا برد دلچسبی بود و شاید تیم ملی با ۶ گل در این دیدار برنده می‌شد اینقدر کیف نمی‌داد.

در مورد وحید امیری هم صحبت کن که ستاره تیم ملی در این دو بازی بود.

چند سال است که وحید را می‌شناسم. هرچه از خوبی‌های او بگویم کم است. وحید فوق العاده فوتبالیست خوب و توانمندی است و از نظر اخلاقی هم که واقعا نمره وحید بیست است. امیری بی حاشیه و کاملا در خدمت تیم است و واقعا همه بازیکنان تیم ملی او را دوست دارند. اصلا مگر می‌شود با وحید آشنا باشی و با او رفاقت کنی ولی دوستش نداشته باشی. به جرات می‌گویم هر مربی آرزو دارد چند وحید امیری در تیمش داشته باشد.

راستی ماجرای آن استوری مشترک بازیکنان تیم ملی چه بود؟

تو کاملا مرا می‌شناسی. من تحت هیچ شرایطی نمی‌توانم دروغ بگویم. در مورد این استوری‌های مشترک واقعا نمی‌خواهم حرفی بزنم؛ فقط می‌توانم بگویم به شخصه شاهدم که رئیس فدراسیون برای تیم ملی خیلی زحمت می‌کشد ولی خب تنهاست. در این مورد بیشتر از این نپرس. (با خنده)

مهدی طارمی بزرگترین غایب تیم ملی در این دو بازی بود. به نظرت اختلافش با اسکوچیچ حل خواهد شد؟

ببینید مهدی را خوب می‌شناسم و شک ندارم با اینکه کنار تیم نبود ولی دلش با تیم ملی بود و از برد تیم ملی خیلی خوشحال شد. مهدی هم پسر بسیار خوبی است و هم عاشق تیم ملی است. در مورد توانایی فنی او هم که نیازی اصلا به صحبت کردن نیست. او در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی می‌کند و تا اینجا هم خیلی به تیم ملی کمک کرده است. من فکر می‌کنم بین او و اسکوچیچ سوءتفاهم پیش آمده که طارمی در این دو بازی خط خورد. به هرحال تصمیمی بود که سرمربی تیم ملی گرفت و من نمی‌توانم حرفی بزنم. فقط امیدوارم مشکل مهدی هم حل شود و دوباره او را در تیم ملی ببینیم.

اسکوچیچ نتایج بسیار خوبی با تیم ملی گرفت و در آستانه حضور در جام جهانی قرار داریم ولی خیلی‌ها از او انتقاد می‌کنند. نظرت در این خصوص چیست؟

اول باید بگویم که من از بعضی رسانه‌ها خیلی گله دارم. به جای اینکه پشت تیم ملی باشند و از موفقیت آن خوشحال شوند فقط تیم ملی را می‌کوبند. فقط به خاطر اینکه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است. نمی‌دانم دراگان دیگر باید چه کاری انجام دهد و چه نتایجی بگیرد تا آنها حمایت کنند. اگر از اسکوچیچ خوشتان نمی‌آید حداقل از تیم ملی حمایت کنید. در فضای مجازی هم که یک عده هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند ولی از تیم ملی انتقاد می‌کنند. ۱۲ برد در ۱۳ بازی، فوق العاده است. اسکوچیچ یک مربی بی ادعا است؛ در سخت‌ترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفت. بدون بازی دوستانه و اردوهای خوب این نتایج را گرفت ولی نمی‌دانم بعضی‌ها چه می‌خواهند. دوستان یادشان رفته ویلموتس چه بلایی سر تیم ملی آورد. حالا که اسکوچیچ این نتایج عالی را گرفته او را می‌کوبند. بعضی‌ها یکی دو ماه لیگ را تعطیل می‌کردند و همه امکانات را هم در اختیار داشتند ولی نتوانسته بودند همین لبنان و سوریه را ببرند. بعضی از رسانه‌ها به خاطر کی‌روش طوری از باخت مقابل عراق یک حماسه ساختند که فقط کم مانده بود مردم به خیابان‌ها بریزند و جشن بگیرند. من واقعا دلیل این همه دشمنی با اسکوچیچ را نمی‌فهمم. من به عنوان بازیکن تیم ملی می‌بینم که اسکوچیچ چقدر کار می‌کند و چقدر زحمت می‌کشد. کادرش را ببینید؛ مگر بزرگتر از کریم باقری و وحیدهاشمیان داریم؟ به خدا این خصومت‌های شخصی بعضی‌ها تیم ملی را اذیت می‌کند.

برای کی‌روش از باخت تیم ملی حماسه ساختند؛ کم مانده بود .../ به سن قانونی نرسیده‌اند از اسکوچیچ انتقاد می‌کنند/ هر وقت بخواهم برمی‌گردم پرسپولیس

دفاع تو از اسکوچیچ مقابل کی‌روش به اختلافت با سرمربی سابق تیم ملی و اینکه دراگان دوباره تو را دعوت کرد برمی‌گردد؟

به خدا که اینطوری نیست. درست است من با کی‌روش اختلاف داشتم و خیلی به من بد کرد ولی همیشه از او و توانایی‌هایش تعریف کردم. کی‌روش مربی خوب و بزرگی بود و خیلی هم برای تیم ملی زحمت کشید ولی الان کجاست؟ کارلوس کی‌روش سرمربی مصر است. چرا هر موقع تیم ملی بازی می‌کند باید در خصوص کی‌روش صحبت شود و او را با اسکوچیچ مقایسه کنند. سرمربی مصر در حال حاضر چه ربطی به ما دارد. سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ است و باید از او حمایت کنیم چون تیم ملی خودمان را دوست داریم. درست است که اسکوچیچ دوباره مرا به تیم ملی دعوت کرد ولی این را از همین طریق می‌گویم اگر همین اسکوچیچ مرا برای ادامه بازی‌های تیم ملی و یا جام جهانی که آرزوی هر بازیکنی بازی در آن است خط بزند شک نکنید باز هم از او حمایت می‌کنم. واقعا درک نمی‌کنم چرا از تیمی که زودترین صعود تاریخ فوتبال ایران را به جام جهانی رقم زده باید انتقاد شود. هرجای دنیا یک مربی از ۱۳ بازی ۱۲ تا را ببرد و فقط یک مساوی داشته باشد او را روی سرش می‌گذارند و از او تقدیر می‌کنند ولی اینجا برعکس است.

بعضی‌ها معتقدند نقش بازیکنان در نتایج تیم ملی از اسکوچیچ بیشتر است. تو این موضوع را قبول داری؟

مگر می‌شود سرمربی تیم در نتایج نقشی نداشته باشد؟ کادر فنی کار خودش را می‌کند و بازیکنان هم طبق دستورات سرمربی کارشان را انجام می‌دهند. جایگاه هر کدام مشخص است و همه با هم و در کنار هم سهم دارند. حتی مدیران فدراسیون، هواداران تیم ملی، رسانه‌هایی که حامی‌تیم ملی بودند، بازیکنانی که حتی یک دقیقه بازی نکردند، ماساژورها، کادر پزشکی و یا تدارکات تیم ملی هم نقش دارند. در کنار آن الان یک مثال برایتان می‌زنم. اوضاع منچستر یونایتد در حال حاضر چطور است؟ این تیم کلی ستاره مثل رونالدو، کاوانی، رشفورد، پوگبا، فرناندز، واران، سانچو و ... دارد. چرا این تیم با این همه ستاره نمی‌تواند نتیجه بگیرد؟ هر سال بیشترین هزینه را می‌کنند ولی بعد از رفتن فرگوسن نتوانستند موفقیت تیمی بدست بیاورند. پس در کنار هزینه کردن و خریدن بازیکنان با کیفیت، کادر فنی خوب هم لازم است که بتواند این همه ستاره را مدیریت کند و در کنار هم از تک تک آنها بازی‌های خوبی بگیرد و در آخر منجر به نتیجه شود. تیم ملی بازیکنان خوبی دارد؛ قبول. ولی بدون کادر فنی خوب و با دانش نمی‌توانست چنین نتایجی بگیرد.

منتقدان اسکوچیچ می‌گویند حریفان تیم ملی ضعیف بودند و ما کار راحتی برای رسیدن به جام جهانی داشتیم.

واقعا برای این عده متاسفم. نمی‌دانم چه بگویم چون فقط مایه تاسف است. شاید هم دوره‌های قبل و با سرمربی مورد علاقه آقایان در بازی‌های انتخابی جام جهانی با برزیل، آرژانتین، ایتالیا، آلمان و فرانسه همگروه بودند و ما نمی‌دانستیم. دو ماه لیگ را تعطیل می‌کردند ولی نمی‌توانستند لبنان را ببرند. به عراق می‌باختند و با سوریه هم مساوی می‌کردند. همین سوریه که ما رفت و برگشت ۴ گل به آن زدیم و گلی هم نخوردیم در بازی با کره جنوبی و در خاک حریف تا لحظات پایانی مساوی بودند. دقیقا یادم می‌آید سوریه یک فرصت عالی را خراب کرد و بعدش هم گل دوم را خورد. باز هم می‌گویم نیازی نیست اسکوچیچ را دوست داشته باشند ولی از تیم ملی حمایت کنند چون موفقیت تیم ملی موفقیت کل ایران است.

اینکه بعضی‌ها می‌گویند تیم ملی دو دسته شده به نظرت درست است؟

نه من که چیزی ندیدم. چیزی که من می‌دانم این است که همه برای موفقیت تیم ملی نهایت تلاششان را می‌کنند و وقتی لباس تیم ملی را می‌پوشیم دیگر به هیچ چیزی فکر نمی‌کنیم. هرچه داریم می‌گذاریم تا پرچم ایران بالا برود. در این مدتی که افتخار حضور در تیم ملی را دارم چیزی جز اتحاد و رفاقت ندیدم.

به نظرت این تیم ملی توانایی درخشش در جام جهانی را دارد؟

من فکر می‌کنم این تیم ملی از هر نظر کامل است. بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی حضور دارند و حتی به گفته خیلی‌ها در حال حاضر تیم ملی یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ایران را در اختیار دارد. به نظرم باید طوری برنامه ریزی بکنیم که به مرحله دوم جام جهانی برسیم و بیشتر از ۳ بازی در این تورنمنت انجام دهیم.

دوست صمیمی‌ات هم بعد از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شد.

بله؛ از دعوت سروش به تیم ملی خیلی خوشحالم و به نظرم لیاقتش را داشت. سروش در ۲ فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در تیم سپاهان داشت و پارسال هم بهترین پاسور لیگ شده بود و از ته دلم خوشحالم به حقش رسید.

اوضاع در قطر برای تو چطور پیش می‌رود؟

شرایط خودم که خوب است و از هرلحاظ آماده هستم. ولی متاسفانه اوضاع تیم ما اصلا خوب نیست و در جدول هم شرایط خوبی نداریم. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم نتایج بهتری بگیریم به رتبه‌های بالاتر جدول برسیم.

تیم شما ستاره‌های زیادی از جمله خامس رودریگز و انزونزی را در ترکیب خودش دارد؛ با این همه فوق ستاره همه انتظار داشتند نتایج الریان خیلی بهتر باشد. این طور نیست؟

چرا دقیقا همینطور است و همه از تیم ما انتظار حضور در بین مدعیان را داشتند ولی شرایط آنگونه که می‌خواستیم پیش نرفت. به لحاظ نفرات تیم ما بسیار خوب است ولی باید به معنای واقعی یک تیم باشیم که متاسفانه اینطور نیست.

رابطه‌ات با خامس چطور است؟

من کلا هر جا که می‌روم رابطه خوبی با دوستان و همبازیان خودم دارم. با اینکه در تیم‌های بزرگی مثل رئال و بایرن بازی کرده و آقای گل جام جهانی شده، آدم خونگرم و مهربانی است. خامس بچه باحالی است و به همین دلیل ارتباط صمیمانه‌ای با او دارم؛ امیدوارم بتواند در فوتبال قطر موفق باشد.

به طور کلی سطح لیگ قطر چطور است؟

آنها همه جور امکانات را دارند و هزینه زیادی برای موفقیت در فوتبال انجام می‌دهند. لیگ قطر به واسطه حضور بازیکنان و مربیان بزرگ خارجی سطح بالایی دارد و با کیفیت است. البته برای بازیکنان خارجی کار وحشتناک سخت است. آنها مثل لیگ ایران بازیکن خارجی نمی‌آورند که او را روی نیمکت بگذارند به همین دلیل انتظار بسیار زیادی از بازیکنان خارجی خود دارند. آنها از خارجی‌ها انتظار دارند که کار را برای تیمشان در بیاورند و همین موضوع فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند.

برای کی‌روش از باخت تیم ملی حماسه ساختند؛ کم مانده بود .../ به سن قانونی نرسیده‌اند از اسکوچیچ انتقاد می‌کنند/ هر وقت بخواهم برمی‌گردم پرسپولیس

جدایی‌ات از پرسپولیس به دومین سال رسید؛ از ترک پرسپولیس پشیمان نیستی؟

نمی‌خواهم در مورد گذشته حرفی بزنم ولی من با میل خودم جدا نشدم. همه می‌دانند چه کسی باعث جدایی من بود و حرف زدن در این مورد بی فایده است. من عاشق پرسپولیس هستم و آنجا خانه من است. هر وقت بخواهم برمی‌گردم.

دلت برای بازی کردن با پیراهن پرسپولیس تنگ نشد؟

مگر می‌شود تنگ نشود. پرسپولیس را دوست دارم و همیشه با تمام وجود برایش بازی کردم. الان که از تیم دورم مثل یک طرفدار ۶ آتیشه برای تیم محبوبم دعا می‌کنم و آرزو می‌کنم همیشه موفق باشد.

بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

شاید باورتان نشود ولی در این ۲ سال که از پرسپولیس جدا شدم حتی یک بازی پرسپولیس را از دست ندادم و همه بازی‌ها را دنبال کردم. اگر هم بازی پرسپولیس همزمان با دیدار یا تمرین تیم خودمان بود به صورت ضبط شده بازی پرسپولیس را دیدم.

به نظرت امسال پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود؟

کار سخت است ولی پرسپولیس می‌تواند. این تیم بازیکنان خوبی دارد که جزو بهترین‌ها هستند و از آن مهمتر یحیی گل محمدی را به عنوان نفر اول کادر فنی در اختیار دارد که هم باهوش است و هم کارش را به خوبی بلد است. این تیم فقط نیاز به حمایت دارد و اگر هواداران پشت تیم باشند شک نکنید پرسپولیس امسال هم قهرمان خواهد شد.

برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس داری؟

خب من بازیکن الریان هستم و تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارم. طبیعی است که تمام تمرکزم روی این تیم و موفقیتش باشد. آینده را نمی‌شود پیش بینی کرد؛ پس باید زمان بگذرد و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خودم IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    سوریه بالبنان باپول نفت بردی عراق هم باپول برق حق بیت المال۲
    • ساوالان IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      شما هیچ وقت به پرسپولیس بر نمی گردید. پرسپولیس حیات خلوت نیست که به خوش گذرانی بیایید.. قبل فینال اسیا می دانستی چند بازیکن محروم داریم . با ان وضع گذاشتی رفتی . به خاطر چندر غاز... شیری را ابشار زن کردی. برو برنگرد.!!!!!!!!!!!
    • عبدل آبدوغ IT ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      برای کیروش فقط بحث فنی مطرح نبود. از بحث فنی، بحث اخلاقی و شخصیت بازیکن بود.
    • کیروش دلال IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      مردم کلمبیا و مصر فوتبال نمیفهمند فقط طرفداران کیروش دلال فوتبال میفهمند؟! تا کی میخواید باعث تحقیر ایران و ایرانی بشید شما کیسه کش های طرفدار کیروش دلال؟! ففط شما هستید که وقتیکه تیم ملی کشورتون توسط کیروش دلال باخته و حذف شده میرید فرودگاه دستبوسی کیروش دلال و تبریک میگید بهش که تیم ملی کشورتون رو با اون تاکتیک مزخرف ضدفوتبال اتوبوسی تحقیر کرده و حذف کرده؟! چه موجوداتی هستید شماها؟!
    • میهمان IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      الان باید با تیمهای مطرح اروپایی مثل آلمان، انگلیس، فرانسه، هلند، بلژیک،اسپانیا،سوئد، کرواسی، ایتالیا، پرتغال، سویس بازی کنیم. اگر از میهمان شدن تو کشورهای اروپایی هم اجتناب میکنیم به خاطر شرایط سکوها که دیگه همه میدونیم. باید دعوتشون کنیم ایران. حتی اگر شده هزینه دعوت را از بلیط تماشاگران بگریم. که البته تبلیغات هم درآمد دارد.
    • کیارش TR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      دوست عزیز با سلام لطفا یه مورد از دلالیشو بگو من میگم درست بیا مصداقی صحبت کنیم شمایی که دارین پرسپولیس رو فدای برانکو میکنین بهتره قضیه اکراینی ها و برادر اقای برانکو رو توضیح بدین یه جوری راجع به پرسپولیس اقایان صحبت میکنن که انگار در گذشته نه پروینی وجود داشت نه استانکویی و نه قهرمانی های جام تخت جمشید و لیگ ایران من از تیمی میگم که وارد بازی میشد ۳ هیچ از بقیه جلو بود بازیکنایی که هر کدام یک تیم بودن کریم باقری مهدوی کیا شاهرودی منافی و.... واما در مورد شجاع خلیل زاده پرسپولیس بازیکن فوتبال متعصب میخاد نه پول پرست خانه خاله نیست اینجا بیایو باز عزیز بشی خیلیا که تیمو تنها گذاشتن هیچوقت مورد بخشش قرار نگرفتن به همون پولی که از عربا میگیری خوش باش و یه چیز هم بهت بگم باخت با یک گل مقابل ارژانتیی که قبل از جام جهانی اقای درخشان فرمودن جلوش گلدان میشیم خیلی متفاوته با پیروزی بر عراق بحران زده سرمربی گری رئال و پرتغال متفاوته با سرمربی گری زاگرب این چیزاییه که تو نمیفهمی بچسب به همون عربا پیرهن پرسپولیس از اول به تن تو گشاد بود
    • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      شجاع بازیکن بسیار عالی و متعهد به تیم ملی. زنده باد اسکوچیچ بزرگ و تیم ملی ایران.
    • محمد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      در جواب اثای کیروش دلال. اول اینکه من خودم طرفدار کیروشم و مخالف مربیای کروات اما هیچوقت طرفداراشونو دلال و نفهم و .. خطاب نمیکنم. باور بفرمایید دستمزد همین بازیکنای فوتبال دولتی میده که حقوق پدر بازنشسته بنده و شما میده یعنی یه فوتبالیست بابت 3 ماه فوتبال 15 میلیارد از خزانه ای میگیره که حقوق کارمند میده پس کلن هیچکدوم ارزش اینو ندارن به هم توهین کنیم . باور بفرمایید یا نه خودم طرفدار پرسپولیسم اما بشدت مخالف مربیای کرواتم. هیج شکی نیست برانکو پرسپولیس احیا کرد اما برید ببینید حتی وقتی که مربی تیم ملی بود اعتقادی به تعویض نداشت همیشه تیمش ثابت بود همین مهدی عبدی زمان برانکو هم بودش یا بشار رسن یه نیم فصل نیمکت نشین بود میگفت مچ نیس به خدا اگر فصل انتقالات هم باز بود و بازیکن میگرفت تیمش همینی بود که رفت فینال اسکوکیچ هم همینه. ما دوران برانکو و کیروش پشت سر گذاشتیم تاکتیک های کشورهای بلوک شرق و بخشی از غرب (سیستم مورد علاقه خیلی مربیای پرتغالی) امتحان کردیم از نظر خودم باید یه قدم رو به جلو برمیداشتیم رنار یه گزینه خیلی خوب بود یا یه مربی آلمانی نه اینکه دوباره پس رفت کنیم
    • عرشیا CA ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      شما از طرف خودت مایه بزار پرسپولیسی های زیادی هستن که طرفداره کیروش هستن چون منافع ملی بالاتر از هر باشگاه هستش... بخاطر کری خوندن یکسری که نباید تیم ملی نابود بشه...
  • امیر IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    کیروش وظیفش رو برای تیم ملی انجام داد.تیم اول اسیا بودیم و دوبار به جام جهانی رفتیم.در دو جام ملت های گذشته هم ایران به شکل عجیبی حذف شد که البته احتمالا تبانی بوده.فاز شجاع خلیل زاده چیه واقعا؟؟؟؟؟؟
    • 4444 IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      طرف رو به تیمراه نمیدادندبه تیم ملی جارو به دمش میبست
    • شمسعلی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      تبانی برای حذف ایران در جام ملتها ؟! خخخخخ این نظریه اولین بار مطرح میشه ولی بیش از چهل ساله که تبانی میشه ایران قهرمان نشه خخخخ! با کی‌روش از بزرگان جهان باختیم و قرار هم نبود که ببریم ولی ...یه ولی بزرگ وجود داره از تیمهایی که نباید می باختیم از اونا هم باختییییییم ! پس کی‌روش مانند سایر مربیان کار کرد و نه بیشتر و در مواردی کمتر کار کرد بخصوص در جام ملتها ولی بدلایل غیر فنی بیشتر از چیزی که بود نشون داده شد. صحبت از نتایج می‌کنیم میگن فلش که مربی ایران بشه رزومه خوبی داشته! خب چه ربطییی دااااره؟ لیپی که خییییلی رزومش بهتر از کی‌روشه ولی در چین موفق نبود پس رزومه خوب داشتن ارتباطی به موفق بودن یا نبودن نداره. نتیجه خوب گرفتن یعنی کاس هدینک کره جنوبی بقیش دیگه توهم هوادارای کیسه هس که تقصیری ندارن اوناخودشون هم ساااالهاس در توهم قهرمانی آسیا هستن خخخخخ. تیم اول آسیایی که در هشت سال یکبار هم نتونه عراق رو ببره ، از ژاپن لوله بشه و به امثال عمان و لبنان باج بده و حتی یک هم بار قهرمان آسیا نشه ، این تیم عالمی داره!
    • /// IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      شجاع خلیل زاده از خوش مصاحبه ترین بازیکنان حال حاضر ایران است؟!!! هر شخصی که کمی فوتبال دیده باشد میداند که الان حداقل ۱۰ مدافع وسط بهتر از خلیل زاده در لیگ داریم اما به دلایل نامعلومی ایشان که سوتی های زیادی هم دارد همیشه فیکس تیم ملی است که تیمش از ضعیف ترین خط دفاع های لیگ قطر است،اسکوچیچ نتایج بسیار خوبی گرفته اما الحق و الانصاف نه تیم های لیگ برتری امان و نه تیم های حاضر در گروه ایران هیچ کدام به صورت متوالی بازی های زیبایی انجام نمیدهند و این را باید پذیرفت،نکته دیگر هم ضعف شدید عراق است که حتی توانایی بردن سوریه و لبنان را هم ندارد با همه این اوصاف باید از اسکوچیچ حمایت کرد اما نباید هر انتقادی را به پای دشمنی با تیم ملی قلمداد کرد،در چندین پست انتخاب بازیکنان مشکل دارد.
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      خطاب به /// دوست عزیز منظور از ده مدافع بهتر از شجاع امثال روزبه‌چشمیه لابد!! ضمن اینکه اگه بصورت جزئی ریز بشیم وفلان عملکرد رودر فلان مقطع بازی لحاظ کنیم و اسم‌شو سوتی بذاریم وادعای نقد بکنیم مغلطه‌ست. شجاع در ۱۳بازیه تیم ملی فیکس بوده ودفاع تیم ملی دراین بازی‌ها ۴گل(اگه اشتباه نکنم) خورده بامیانگین یک‌چهارم گل خورده درهربازی!! آیا بازی نکردن چشمی وسیاوش‌یزدانی یامجیدحسینی به جای شجاع(که سلطان توپ‌های هوایی هست) با بازی کردن روزبه چشمی به جای سیدجلال در جام‌جهانی باهم مقایسه هستن؟!! ضمن اینکه فراموش نشه دور قبلی مقدماتی در بحرین برگزار شد وعلاوه بر رقبای کنونی در دور قبلی هم بازی‌های تیم ملی در بحرین برگزارشده و اگه ضعف عراق رو فرض بگیریم تیم بحرین هم درمقطع بازی حریف خطرناکی محسوب می‌شده
    • /// IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      منطق پرس پول ایسی منظورم من به هیچ وجه روزبه چشمی نیست،مرادمند و یزدانی از مدافعان استقلال خوب هستند،دانشگر از نظر فنی خوبه اما حاشیه زیاد داره و به درد تیم ملی نمیخوره و درست مثل خلیل زاده زیاد خطا میکنه و مقصود من فقط مدافعان استقلال نیست،آیا شما به خاطر دارید که از چه تیم هایی گل خورده ایم؟در مقابل هنگ کنگ گل خوردیم،در مقابل لبنان یک گل مسخره خوردیم،در مقابل کره که تنها بازی سخت تیم ملی در طول این ۱۳ بازی با کره بود که اون رو هم با جا ماندن مدافعان گل خوردیم و نزدیک بود در دقایق پایانی یک گل دیگر هم بخوریم،از این ۱۳ بازی ۳ تا با سوریه بوده آیا انتظار داشتی که از سوریه هم گل بخوریم؟برو به آمار نگاه کن ببین تا حالا کلا سوریه چند گل به ایران زده؟تازه در همان بازی با سوریه در دور قبل خلیل زاده از ضعیف ترین بازیکنان ایران بود،در بازی با امارات هم که اگر وی ای آر نبود اخراج شده بود،بحث بر سر نیست که بازیکن استقلالی یا پرسپولیسی بلکه بحث بر سر لیاقت است،وحید امیری بازیکن پرسپولیس است اما از بهترین بازیکنان تیم ملی است اما جناب شجاع خلیل زاده به هیچ عنوان شایسته تیم ملی نیست.
  • شلیل علیل زاده IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بایدم از کی‌روش بد بگی و مجیز اسکوچیچ رو بگی تو ۳۴ سالگی شدی فیکس تیم ملی بعد بازیکنی که سابقه جام جهانی داره میشینه رو نیمکت
  • علی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    یه چندتا چگ برگشتی دارم دست خودتو میبوسه
  • فری IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    جلو سوریه ۱۷ توپ لو دادی بدبخت
    • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      بازم آمار سیزده تا بازی دو گل خورده جای تقدیر داره.اگه سیاوحش یزدانی بود آمار چهار تا کارت قرمز و هفت تا گل خورده داشتیم الان
  • تاج کبير اسیا IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بله برای بازیکن پکیجی مثل تو بایدم دستیار بهترین سرمربی تاریخ فوتبال که الان مصر رو شکوفا کرده،رو به یکی مثل دلال باقری و اسکوچیچ ترجیح ندی و از این داغون ها حمایت کنی، شاید نفهمی ولی نتایج الان تیم ملی بخاطر گروه ضعیف مون بوده،وگرنه تو گروه عربستان بودیم صعود نمی کردیم، البته برای شما لنگی ها که استقلال تاجیکستان رو از الهلال بهتر می پنداشتید بخاطر یه بازی انتظاری جز این ازتون نمیرع
    • رضا IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      آقا کریم اسطوره ملی ماست و بازیکن پاکدست و مطیع سرمربی . فکر کنم از دلالی یه چیزی شنیدی و همینجوری به دیگران حواله می کنه. حق الناس گردنته . شما چرا تیم ملی رو رنگی می ببیند. یه اسطوره مثل کریم باقری هم تو تاریخ باشگاهتون هم ندارید. الان اینجا بحث ملی است. ارنج بازی هم با سرمربی است نه کریم باقری.
  • آرش IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    کمبود پروتئین در دوران کوچکی باعث عقده ای شدن در سنین بالاتر میشود.فوتبالیستها در کل بیسواد و تازه به دوران رسیده هستند.سرخابی وزرد هم نداره
  • علی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    این تیم الان اگه تحویل کی روش بود از اخر اول بودیم چون کی روش با کیسه خوب بود باخت به عراق باخت به سوریه یادتان رفته اگه با سید جلال لج نمی کرد تیم به مرحله بالا میرفت کی روش یک دلال بود البته لباس های قشنگی میپوشید
    • کیارش TR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      یه مورد دلالیشو بگو و یادت نره زمانی که کی روش سرمربی بود چند گل تو مجموع بازیا خوردیم با چه تیم هایی بازی کردیم غیر از این بود که میجنگید برای تیم ملی امکانات بیاره ترمیم کمپ تیم ملی صدقه سری کی بود یا ایفمارکی که اقایان دزدیدنش یا ساختمان پک باید بریم خدارو شکر کنیم که نه با استرالیا نه با ژاپن و و هنینطور نه با عربستان همگروه هستیم در مورد باخت به لبنان بعضی از بازیکنها خوب میدونن چه کردن بعد اقایان یه جوری میگن ما همیشه در مقابل سوریه و عراق مشکل داشتیم که انگار همیشه در مقابل اینا بازنده بودیم ما یه ۲ بار به سوریه باختیم و عراقی که ۴ سال پیش و ۸ سال پیش بود با این تیم بحران زده قابل قیاس هست؟؟؟؟
    • شمسعلی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      یه مورد دلالی؟ چند تاشو برات میگم : ترانسفر کردن بعضیا به پرتغال، حق دلالی آل اشپورت مگه همینا کمه درآمد برای کی‌روش داشته! البته از نظر شما اینا که چیزی نییییس دلالی باید مثل مجیدی چهارصدهزار دلار ، چهار صدهزار دلار باشه تا بهش بگن دلالی
    • کیارش TR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      ببین شمسی جون نمیدونم چند سالته اما از زمانی که خودمو شناختم پرسپولیسی بودم اونوقتی که بازیکنایی مثل عاشوری ضیا عربشاهی و ناصر محمدخانی بازی مسکردن تا الان زمانی که استانکو امد و تیم خوبی ساخت و قهرمانی ها و معرفی امثال مهدوی کیا زمانی که پروین تیمو گرفت دست و اون بازیها و پیروزی های مداوم در دربی ولی در مورد اینکه ترانسفر کردن بازیکنا به پرتقال کدامش ثابت شد؟؟ به عقلت رجوع کن کسی که معدن الماس داره چه نیازی به پول دلالی داره بعد حق دلالی ال اشپورت برو بیزحمت نگاه کن و مصاحبه های بازیکنای تیم ملی قبل از بازی دوستانه با شیلی رو بخون که چه اوضاعی داشت بخاطر آل اشپورت و ال اشپورتو کی وارد فوتبال ما کرد حالا بزار راجع به حرکات مشکوک برانکو برات بگم کی بعد از افتضاح ۲۰۰۶ ۵۰۰ هزار دلار از ایران غرامت گرفت در حالی که به دروغ گفت قرارداد نداشتم؟ کی فرار مالیاتی داشت و بخاطرش با تیمی که سرمربیش بود به تهران نیامد؟؟ در مورد قضیه بازیکنای اکراینی و برادر مکرمه اش چی میگی یا در مورد بودیمیر اونای که به طرفداری از برانکو میگن کی روش و هر کس دیگه ای دلاله اول اینارو مشخص کنن
    • کیارش TR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      تو فوتبال اروپا بازیکن مدیر برنامه مشخصی داره و اونجا مثل اینجا نیس که خیلی از دوستان درصد بگیرن قوانین فیفا رو بخونی متوجه میشی راستی یه سوال دیگه اگه کارا و سو استفاده های برانکو و تیم رسانه ایش که توسط وزیر وقت ورزش حمایت میشد و جریان خبرنگارهایی (با عذرخواهی از خبر ورزشی و همه خبرنگارهای محترم)که به خبرنهار معروف شدن کسی الان جرات داشت به پرسپولیس بگه حکومتی و تیم مارو زیر سوال ببره و توهین ها و موذی گریهای برانکو در خیلی موارد معلومه همین اقای خلیل زاده که الان وطن پرست شده مثلا و داعیه دفاع از سرمربی و تیم ملی رو داره و دلش حمایت میخاست همین اقا بهمراه چند نفر دیگه نبودن شروع کردن جریان سازی که تیم ملی ما پرسپولیسه اقایان اونموقع غیرت ملی داشتن من پرسپولیسی هستم خیلی از همه متعصب تر ولی برام پرچم سه رنگ کشورم از همه چیز مهمتره و البته ترجیح میدم اعتبار و اصول تیم حفظ بشه الکی انگ حمایت از کسی مثل مجیدی که بین خیلی از ابیای قدیمی احترامی نداره رو به من نچسبان ممنون
  • ناشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    شجاع عزیز ممنونم که از تیم ملی و سرمربی فهیمش گفتی خداوند نگهدارتان باشد و به امید پیروزی های بیشتر
  • حمید IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    چرا استقلالی‌ها را طرفدار کی‌روش نشون میدن همین کی‌روش نذاشت استقلال قلعه نویی تو آسیا قهرمان بشه و اوایل با لنگیها خوب بود و بعد بخاطر برانگوه با اینها بد شده بود.
  • حسین IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    ما متاسفانه مربیان رابارقم قرارداش قضاوت می کنیم.چه میشود همین اسکوچیچ دربطن تیم مانده وسالیان سال مربی خودپروده تیم ملی بماند.متاسفانه ما حتی درخریدهایمان نیزجنس ارزان رابی کیفیت میدانیم.
  • حسین IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    همین که به جای مجید حسینی و پورعلی گنجی شدی فیکس تیم ملی و هی داری توپ لو میدی نشون میده که کیروش در مورد تو درست عمل کرده. تو بازی با امارات هم که وار به دادت رسید. پس عقده گشایی نکن.
    • هوادار فوتبال IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      با پنالتی مجید حسینی به بحرین باختیم و بازی با عراق و ژاپن هم با حضور فیکس پورعلی گنجی باختیم ولی از وقتی شجاع بازی کرده در سیزده مسابقه چهار گل دریافت کردیم و باختی نداشتیم این نشون دهنده عملکردش هست نه اسم و رسم داشتن
  • Mr IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    وقتی تیم ملی با یک مربی نتیجه می گیرد یعنی مربی کار وارد است جالبتر اینکه ایشان بدون حاشیه آرامش در تیم ایجاد کرده است .حال یک تعداد کاسه داغ تر از آش شدهاند
  • 44 IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    به جای تو روزبه و مجید حسینی و پژمان منتظری رو دعوت کرد که حسینی و منتظری واقعا حقشون بود و چشمی هم بد بازی نمیکرد تو سوزششت از اینه:)))))))
  • امیر CA ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    به نظر من کسی مثل خیل زاده اگه حرف نزنه به نفع خودشه. یقینا هرمربی بعد از اسکوچیچ چه ایرانی وچه خارجی اینو دعوت نمیکنه، مگه یه سری دلال که الان اطراف تیم هستند اون موقع هم باشن، در شرایط عادی هیچ کس این واینا رو دعوت نمیکنه، واسه همین اینقدر پشت مربی و کادر دلال هستن
  • کاظم IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    کیروش برای فوتبال ما زحمت کشید.بهترین نتایج تاریخ ایران در جامهای جهانی در روسیه رقم خورد و ایران در آستانه صعود به دور دوم بود.اگر جام ملتهای آسیا هم بازی رده بندی داشت می توانست با شکست امارات و مقام سوم حداقل با خاطره بهتری از ایران برود.به علاوه تیم منسجمی ساخت و حاکمیت اندیشه های تاکتیکی او بر تیم مشخص بود.بازیکن سالاری را هم ریشه کن نمود.اما هیچ انسانی کامل نیست.او هم اشتباهاتی داشت.بزرگترین اشتباهش درگیری بی دلیل و کودکانه با برانکو بود که دشمنی شاید نیمی از مردم ایران را با او به دنبال داشت.من نمی دانم ولی اگر برخی بازیکنان شایسته پرسپولیس را تعمدا به تیم ملی دعوت نکرده باشد باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.اما اسکوچیچ با همه کارنامه نچندان مطرحش صرفا در محدوده بازیهای مقدماتی جام جهانی تا اینجا نشان داده است که در بعد نتیجه گیری چیزی از کیروش کمتر ندارد.اسکوچیچ قطعا مربی خوبی است.ما طرفداران صرف تیم ملی از فدراسیون تقاضا داریم از اسکوچیچ حمایت کنند و او را حداقل تا پایان جام ملتهای آسیا حفظ نمایند.
    • محمد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      ;دوست عزیز برانکو خدمات زیادی برای پرسپولیس انجتم داد اما دعوای رانکو و کیروش خداییش برانکو شرو کرد شما برید تاریخ مصاحبه هایی ک علیه هم انجام دادن ببینید. اولین بار وقتی با تساوی مقابل نفت عملن قهرمانی به استقلال خوزستان واگذار کرد بعد بازی گفت قهرمان لیگ کیروش تعیین میکنه بدون هیج دلیلی فقط به خاطر فرار از انتقادات ک همه بهش گفته بودن سید جلال برای دفاع اخر بگیره که میگفت کند و اخرشم مجبور شد سید جلال هماره بیرانوند و امیری برای فصل بعد بخره .سید جلال کلن کیروش احیاش کرد و امیری و بیرانوندم کلن کیروش کشفشون کرد. دومین مصاحبه بعد از باخت به قشقایی بود گفت بازیکنام برده و وقتی برمیگردن اضافه وزن دارن سوای اینکه قشقایی در حدی نبود ک پرسپولیس برایبردش نیاز به بازکنای ملی پوشش داشته باهش ادعای خیلی مسخره ای داشت که بازیکنا تمرین مناسبی د اردوی تیم ملی ندارن. یا میگفت سید جلال عمدن دعوت نکرده .. کلی ادعای دیگه کیروش هم همیشه جوابشو میداد برانکو بخ خوبی میدونست حمایت طرفدارای پرسپولیس داره.رفتار برانکو واقعن ریاکارانه بود
    • کیارش TR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      با سلام کاملا درست میگی زمانی که برانکو سرمربی تیم بود و اون افتضاح ۲۰۰۶ المان لگو زدن به ساک پزشکی باند بازی و.... درست شد من خودم به شخصه طرفدارش بودم برای اینکه سرمربی تیم بود ولی این ادم دوتا حرکت نابخشودنی کرد ۱.خبرنگاری زش پرسید چرا بعد از ۲۰۰۶ به ایران برنگشتی گفت بخاطر اینکه قرارداد نداشتم درحالی که ۵۰۰ هزار دلار از ایران غرامت گرفت ۲.فرارمالیاتی که بخاطر اون برنگشت جریانی که نمیخاست کی روش نتیجه بگیره این اقا رو تو پرسپولیس علم کرد و با استفاده از محبوبیت پرسپولیس شروع کرد برانکو رو در مقابل کی روش قرار دادن وگرنه برانکو کسی بود که جلو بازیکنش واینمیساد حالا چطور شیر شده بود برنامه تیم ملی قبل از لیگ مشخص بود این اقا اعتراض میکرد کی روش جواب میداد چند نفر واسطه میشدن ماجرا تمام میشد تا اینکه دوباره مصاحبه میکرد میگفت وقتی بازیکنا برمیگردن اضافه وزن دارن دوباره شروع میشد اخریش هم با کمک گرفتن از کریمی تو بازیهای اسیایی و و یه مورد خنده دار دیگه این بود که تو جام‌ملت ها گفت ترابی میتونه تو اروپا بازی کنه همه علیه ش جبهه گرفتن در حالی که اگه به نصیحتش گوش میداد
    • کیارش TR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      شاید مثل طارمی موفق بود ولی الان با بازیکن افت کرده ای طرفیم که حتی از قطر هم دیپورت شده و اون بازیکن سابق نیست البته در اوج جوانی
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      خطاب به محمد وکیارش اینکه می‌گین تاریخ مصاحبه‌ها رو نگاه ‌کن وچه‌وچه .و.. در آخرش نتیجه می‌گیرین برانکو فلان بوده وچه‌و... حرف مفته! وعاقلان دانند که از سوزش در چه‌ناحیه‌ای‌ست!! تقابل واقعیه کی‌روش_برانکو که منجر به دوقطبی شدن فوتبال ملی شد دقیقا اززمانی شروع شد که پرسپولیس باید درایام نوروز بازیه حذفیه یک‌چهارم acl رو برگزار می‌کرد وتیم‌ملی هم دقیقا درهمین مقطع یه اردوی ۱۲روزه در امارات داشت که بازی‌ای در اون تدارک دیده نشده ودرواقع یک اردو جهت بدنسازی‌و...بازیکنان داخلی بدون لژیونرها بوده مسلما وحکماًومنطقا هرعقل سلیمی می‌فهمه که درچنین موقعی باید بازیکنان ملی‌پوش دراختیار باشگاه باشند واتفاقا دراین اردو ۸بازیکن پرسپولیس رو فرا خوانده وبه‌هیچ قیمتی حاضرنبود به باشگاه بده. دراین شرایط برانکو به نود رفت وصحبت‌هایی مطرح کرد وکی‌روش صبح روز بعدتمام بازیکنان پرسپولیس رو از اردوی تیم‌ملی بیرون کرد! و الهه‌گان منطق ورزش کشور ازپافشاریه برانکو برای این حق مسلم پرسپولیس برا خودشون علَم درست‌گردن وبا فرافکنی گفتن برانکو دنبال نیمکت کی‌روشه ونشر اکاذیب علیه قاتل ۴جعلی‌شون عقده‌گشایی کردن
    • کیارش TR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      اقای سراپا منطق برنامه اردوهای تیم ملی از قبل ریخته شده بود فقط یه سوال اقای کروات پرست بمن بگو چطور مربی که حاضر نیست بخاطر فرار مالیاتی پاشو تو کشور بزاره برمیگرده این ادم حتی پشت کروات ها قایم شد و هم به پرتغال و هم به کی روش بی احترامی کرد برو منصفانه نگاه کن مصاحبه های هر دو طرفو ببین میبینی کی ماجرا رو به تحریک چه کسی رو شروع کرد وگرنه نمیدونم اگه رفتارهای برانکو یادت باشه جرات نمیکرد به بازیکن بگه بالای چشت ابروئه افتضاح ۲۰۰۶ نتیجه سو مدیریت این اقا بود حالا چطوری برای یه ادم دریده ای که از کوچکترین رفتارهای سرمربی حریف نمیگذشت شاخ شده بود الله اعلم یا گیریم اصلا حرف شمادرست قبل از اینکه برانکو مصاحبه کنه بهتر نبود زنگ بزنه به کی روش و محترمانه بجای تهمت زدن و جنجال درست کردن بگه من بازیکنامو لازم دارم برای این Aclنمیشد باهم تعامل کنن وقتی جلسه ای بین سرمربی و مربی های باشگاهی برگزار میشد هیچ کدام از اقایان استاد بیانیه نویسی پیداشون نمیشد ولی به همه چی معترض بودن ارشیو همین خبر ورزشی گواهه بعدمدام همه میچسبونی به ابیا کار قشنگی نیس
  • دراگان پکیجیوویچ IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بازیکن های پکیجی از مربی پکیجی تعریف نکنن کی کنه
  • مخی جون IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    تیمهاهمه‌تلاششان‌میکنندحتازمین‌لبنان‌مشخص‌بودبدبودتاتیم‌حرفه‌ای‌ایران‌نتونه‌ویک‌امتیازبگیرن‌ازماوهمه‌براپیروزی‌امدن‌ماباویلموس‌همین‌عراق‌برایمان‌غول‌بودحتابعدباخت‌بااسکوچیچ‌درصدداخراج‌مربی‌وانگارازیک‌تیم ضعیف‌باختن‌ولی‌اسکوچیچ‌ثابت‌کردایران‌قوی‌هست‌وتیمهادیگ‌‌ورسانه‌هایشان‌سکوت‌کردن‌ولی‌ویلموس‌به‌انهاتوهم‌داده‌بود
  • علی ماهی ‏ Glyptothorax alidaeii AU ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    میگم اسمت و بذارن رو یه ماهی یا جانوری جیزی تا راجع به کیروش کبیر بد نگی دیکه
  • ناشناس۷ IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    واقعا شجاع در حد تیم ملی نیست شما با دقت به بازی هاش در تیم ملی نگاه کنید چقدر سوتی میده ،بابا اصلا کیروش مربی نبود اما تو در اندازه تیم ملی نیستی معلومه باید از اسکوچیچ دلال تعریف کنی .وقتی رفتیم جام جهانی بدون اسکوچیچ دیگه به تیم ملی برنمی گردی آقای لوگو بوس ،پرسپولیس خونه خاله نیست که هر وقت بخوای برگردی ،از سید جلال یاد بگیر
    • پرسپولیسی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      اینکه در حد تیم ملی هست و نیست نتایج تیم ملی نشون میده بعد هم نوع بازی شجاع به این شکل هست که میره جلو و می جنگه سر توپ و یکی مثل کنعانی باید پشت سرش پوشش بده حالا اگر این از نظر شما سوتی هست که بماند در ضمن به اندازه کافی تو پرسپولیس زحمت کشید و حقش بود بره زندگیش رو بسازه اینکه برگرده یا نه هم به خیلی شرایط بستگی داره فقط یادتون باشه با شجاع با شش گل خورده که دوتاش هم پنالتی بود به فینال رسیدیم با بقیه با هشت گل خورده یک چهارم حذف شدیم
  • علیرضایی حور IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    هنر نه نه تقلب نزد ایرانیان است و بس
    • زهرا سادات IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      بچه های ارتش سرخ حرف ندارن باید هم بگی حقه بازی نزد ایرانیان هست و بس چون خودتون تو سف اولین خدا لعنت کنه اونایی که بازیکنای خوب مارو فراری دادن دشمنای نفوذی که از طرف سلطانی فر و الان هم از طرف سجادی به زور میخوان امسال این تیمی که با جادو و جمبل تا اینجا هست رو قهرمان کنن با پایمال کردن حق تیم ما چقدر بدبختن بخصوص اون فتاحی عقده ای
  • ۳_ IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بهترینی بی شک❣️ واسه یه همچین آدمایی روحیه تون رو خراب نکنید
  • امید DE ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    33سالته کجابرگردی
  • د IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    تو در حدی نیستی که یه مربی آماتور رو با کسی که شهرت جهانی داره مقایسه کنی
  • حسین 021 IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    کاملا با غرض ورزی نسبت به کیروش و... بعدم میگه... از قیاس سوریه و کره حرف میزنی در حالیکه یادت رفته تو همین بازی لبنان که با سوتی وحستناک بیرو نزدیک بود بازی و 2 هیچ عقب بیفتیم و.. دیقه 88 کار و به تساوی کشیدیم و گرنه که... بازی با امارات زمین خراب بود؟؟؟!! ایا امارات در سطح ماست،رو خلاقیت فردی سردار و طارمی و گل دیر هنگام،بازی با سوریه کاملا افول کرده عیار ماست؟؟؟خریبین اون مهاجم اماده الهلال که جلوی لنگ هتریک کرد؟؟ سوما کحا بود؟عراق ایا اون تیم خفن جاسم کرار و نشاط اکرم و... است؟؟ جایگاه عراق تو جدول به درستی افول عراق و نسبت به قبل نشون میده، در زمان کیروش چنتا مهاجم تو اروپا داشتیم؟سردار جوانان سپاهان بود و طارمی لیگ یک،کاوه ذوبی و کریم تراکتور،غیر نکونام و شحاعی لژیونر داشتیم؟؟ کیروش دنیا رو جرخید تا گوچی و دژاگه و قدوس و پیدا کرد،ایا بد بودند؟؟جهت استحضار سریع ترین صعود به جام جهانی با کیروش بود که بعد برزیل میزان ایران صعودکرد یه نگاه به گل خورده مون از کره بندازیم،هیچ ارتباطی بین خطوط تیم نمیبینیم،3 گلر لژیونر نشون سطح تیم فعلیس،که تمامی اینها رو مدیون کیروش هسیم بواسطه دو حضور
  • شاهین IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    ار اینکه تیم میره جام جهانی خوشحالم ولی خودمونو گول نزنیم برید شکر کنید تو گروه زاپن و عربستان و استرالیا نبودیم قطر هم که میزبان هست وتو بازیهای مقدماتی نیسا فقط تو این گروه یه کره هست عراق وسوریه و لبنان هم که درجه 2 اسیا هستند ..حالا میرید جام جهانی می فهمید... فرق کی روش واسکوچیچ معلوم میشه...
    • تیم ملی برای همه IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      حالا اگر تو اون گروه هم بودیم و بازی هامون رو می بردیم باز یه سری بودن می گفتن این عربستان و استرالیا ضعیف ترین تیم این دهه شون بوده
  • محمدیان IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    تو هم هر موقع تونستی سرمربی رئال مادرید و دستیار فرگوسن بشی یا حتی اگر تونستی بری تو لیگ درجه 2 اروپا بازی کنی بعدان بیا حرف بزن ما با کیروش کره جنوبی هم در تهران هم در سئول شکست دادیم با اشتباه امثال تو نزدیک بودیم به کره در تهران ببازیم
  • بل NL ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    اسکوچیچ بعضی بازیکنا رو حس میکنم خودش انتخاب نمیکنه
  • امیر علی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    من به شخصه از عملکرد و متایج تیم ملی راضی هستم و مشکلی با اسکوچیچ ندارم ما ففط نتیجه برد میخواهیم بقیه کارها مسئولیتش با مربیه ولی نکته اینجاس که با سوتی های که آقا شجاع میده و همیشه فیکس میزارنش تو زمین باید هم از مربی تیم حمایت کنه هر وقت از نیمکت تماشگر شد و عضو تیم ملی نشد آنوقت میشه گفت که اظهار نظر امثال شجاع خلیل زاده از بعد فنی و دلسوزی برای تیم ملی است ولی الان کاملا مشخصه که بخاطر منافع خودش داره از مربی حمایت میکنه
  • فرناز جک تری دی به خاطر مشتی دلار IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    با همه حرفاش موافقم. دلال موزامبیکی الان تو آفریقاس چه دخلی به ما داره؟ واقعا نمی‌فهمم چرا کیسه کشا انقدر از سرمربی تیم ملی مصر صحبت میکنند
  • مهران IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    رکورد بجا گذاشت تو بیشترین گل خورده به ژاپن. و البته باخت به لبنان هم به رکوردهاش اضافه کرد و نود دقیقه مراکش روی دروازه ایران... گل برای ایران. خنده دار ترین برد تاریخ جام جهانی رقم خورد
  • احمدرضا IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    اولا متاسفانه در ایران مافیای رسانه ای است که افکار مردم را هدایت میکند.داستان کیروش و بزرگنمایی موفقیتهایش هم ناشی از همین است.عده ای با حضور او منفعت کسب میکردن و به این ترتیب اونا باید به هر نحوی جو رسانه ها رو برای حفظ کیروش مدیریت میکردن. هیچ مربی در تاریخ فوتبال ایران اینقدر حمایت نشد... امکانات، تدارکات ، فرصت تمرین ، شارژمالی ، کمپ و... همه چیز در اختیار او قرار داده شد ولی واقعیت اینه که نتایج اسکوچیچ تا بحال بهتر از کیروش بوده. ثانیا نتایج کیروش با چه سبک فوتبالی بدست آمد و نتایج اسکوچیچ با چه سبکی؟ این سوال خیلی خیلی مهمیه.. چون میثاقیان هم با ضدفوتبال نتایج خوبی کسب میکرد. و مساله مهمتر دیگه در مورد سبک کیروش این بود که این سبک فوتبال به فوتبال ما ضربه زد و مانع از رشد ستاره ها میشد. این موضوع مهمی است که هیچ وقت به آن توجهی نشده است. شما ببینید همین بازیکنان در دوره کیروش هم بودند ولی با شرح وظایف کاملا دفاعی اجازه بروز خلاقیت داده نمیشد. قلی زاده طارمی سردار امیری قدوس و نوراللهی. سبک بازی اسکوچیچ ولو با شکست دارد.
  • تیم ملی برای همه IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    حالا اگر تو اون گروه هم بودیم و بازی هامون رو می بردیم باز یه سری بودن می گفتن این عربستان و استرالیا ضعیف ترین تیم این دهه شون بوده
  • هوادار تیم ملی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    شجاع عزیز به اراجیف یه عده گوش نکن و هدف خودت رو دنبال کن اینجا ایرانه چشم دیدن موفقیت کسی رو ندارن تو بازی های استقلال بهترین نمره بازیکن زمین مربوط به دروازه بان هست همین نشون میده چه مدافع هایی دارن اصلا در حد تو نیستن بچسب به کار و زندگی خودت حسود زیاد هست
  • مررتضی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    کی روش فقط یه کار کرد ده سال بود و صد سال ایران به عقب برد مثل زمانی که هیچکس فوتبال بلدنبود هر جا که توپ بود ۲۰نفر جمع میشدن تیم ایران همیشه تو دفاع تیم های مقابل تو حمله
  • کاوه IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    سلام به کیروش سلام به اسکوچیچ سلام به طارمی سلام به پرسپولیس سلام به استقلال من یک ایرانی کورد هستم و همه اینها رو دوست دارم. کی روش خوب بود ولی دیگه رفته. الان هم از مربی و بازیکنان راضی هستیم. طارمی هم اشتباهی کرده ولی خیلی دوستش داریم. پرسپولیسی هستم ولی تهمت و توهین سرخابی ها به هم رو درک نمیکنم. بخصوص اتهام دلالی. لطفا لذت ببرید از تیم ملی گ باشگاه و بازیکن مورد علاقه خودتون.
  • افشین دست کج IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    اگه الان داری تو تیم ملی بازی میکنی به خاطر دلال بودن سرمربی تیم ملی هستش و گرنه که اگه کسی حز اسکوچیچ بود که از ۱۲۰ متری تیم ملی هم نمیتونستی رد بشی.
  • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    آقای خلیل زاده محشری اگر واقعا از ته دل هنوز دوست داری با پیراهن پرسپولیس بازی کنی عشق غیرتی که داری برای این تیم‌ خرج کنی که خیلی مردی از برگشتنت خوشحال میشیم
  • حافظ IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    در بزرگ بودن کی روش شکی نیست که اگر بود حالا بی تیم بود ولی اسکوچیچ هم مربی خوبی است ولی در برابر تیم ها بزرگ باید محک بخوره بازی با کره که تاکتیک مشخصی نداشتیم دفاع منسجم خیلی مهمه اگه قصد صعود به مرحله بالا تر است به نظرم باید چند بازی بزرگ تدارکاتی داشته باشیم کی روش پایه گذار تیم ملی بوده وما سپاس گذارش هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی