شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
۲ |
۵
دلشوره مدیران بازنشسته؛ بفرمایید منزل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال آن هستند تا مدیران بازنشسته در فوتبال را راهی خانه کنند.

به تازگی بحث‌های جدی در خصوص مدیران بازنشسته حاضر در باشگاه‌های ورزشی و سطح اول کشورمان مطرح شده و این موضوع می‌تواند سر و صدای بزرگی در فوتبال ایران به وجود بیاورد.

همان‌طور که می‌دانید، تعدادی از مدیران سرشناس و فعال در امر ورزش و به خصوص فوتبال کشور، بازنشسته هستند؛ آن هم در شرایطی که تعداد قابل توجهی از باشگاه، دولتی بوده و زیرنظر وزارتخانه‌‎های مختلف فعالیت می‌کنند. حالا مجلس شورای اسلامی به دنبال نظارت بیشتر بر وضعیت عزل خدمت مدیران بازنشسته در باشگاه‌های دولتی هستند.

هفته قبل، نام محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان به عنوان یکی از مدیران بازنشسته به وفور شنیده شد اما حالا این طور به نظر می‌رسد که چند مدیر دیگر هم تحت فشار هستند و شاید به زودی، به سمت منزل خود هدایت شوند.

البته این موضوع در حال مطالعه در مجلس شورای اسلامی است اما امکان دارد به زودی تعیین تکلیف شود و قبل از نیم فصل، شاهد استعفا یا برکناری و جابجایی در بدنه مدیریت برخی باشگاه‌های بزرگ ایران باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • واقع بین باشیم IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    مدیران کاردان متخصص و کارآمد و متعهد رو واقعا باید حفظ کرد (در تمام زمینه ها )چون در مورد این قبیل انسانها سن و جنسیت فاکتور مهمی نیست و باید از آن گذشت
    • میلاد IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      قانون بازنشستگی فقط و فقط برای پرسپولیس اجرا شد و کلا قوانین فقط برای پرسپولیس اجرا میشه اما تیم حکومتی استقلال و سپاهان فراقانونی هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی