راهکار جدید فدراسیون برای فرار از جریمه ۸ میلیون دلاری/ بازیکنان تیم ملی درگیر پرونده ویلموتس شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم حقوقی ایران به جهت پیروزی در پرونده پیچیده مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی، اظهارات بازیکنان را به صورت یک استشهادیه تنظیم کرده است.

در پی اعلام رای کمیته انضباطی فیفا به سود مارک ویلموتس و انشای حکمی فدراسیون فوتبال ایران را ملزم به پرداخت کامل غرامت به این سرمربی بلژیکی می‌کرد، تیم حقوقی قدرتمندی تشکیل شده که یک وکیل مشهور خارجی نیز در آن حضور دارد.

به توصیه این وکیل خارجی فدراسیون فوتبال ایران دعوی خود را در قالب یک پرونده هزار صفحه‌ای تنظیم کرده و به دادگاه عالی ورزش فرستاده تا سه قاضی رای دهنده کلیه مدارک ایران برعلیه حکم فیفا را بررسی بنمایند. در بین مدارکی که به این پرونده الصاق شده است، اظهارات چهره‌هایی مثل مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی رئیس دفتر تاج و نیز تعدادی از بازیکنان تیم ملی وجود دارد.

حضور مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی در دیدار مقابل عراق روی نیمکت ایران در حالی که او اقدام به فسخ قرارداده کرده بود، نقطه ضعف او در این پرونده پیچیده شش تا هشت میلیون دلاری است و ایران امیدوار است با شکستن رای وی بیش از چهار میلیون یورو در این پرونده تخفیف بگیرد، که این یک پیروزی بزرگ برای تیم حقوقی ایران خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    فکر کردید فیفا هم مثل شورای محلتونه که استشهاد محلی جمع میکنید ، به جای این کارها از این پرونده عبرت بگیرید و کسی رو بزارید رئیس فدراسیون که ۴ تا کلاس سواد داشته باشه نه اینکه یه روز دکتر باشه روز بعد مهندس
  • فوتبال پاک IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    قدیمیا میگفتن یه نادان یه سنگی رو توی چاه میندازه صدتا عاقل هم نمیتونن در بیارن شده قضیه ویلموتس پول رو ویلموتس گرفته پورسانت رو ویلموتس های وطنی بدبختی هاش برای تیم ملی و بازیکنان و جیب سوراخ مردم
  • صادق IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اون روزایی که غیر فدراسیونی ها نگذاشتند ویلموتس کنار تیم ملی باشه تا نتونه نتیجه بگیره حالا کجایند؟ خداکند خسارت نصف شه! ، هرچند سابقه ی این آقایون چیزی غیر از این رو نشون میده ، درست مثل تحریمها که می گفتند کاغذ پاره هستش اما ببینید ایران و ایرانی رو به چه روزی انداختن؟؟؟؟!!!!!
  • مهدی US ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    8 میلیون که پول یه دقیقه برادران لبنانی و یمنی و ... است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی