نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اتفاق عجیب در استقلال/ بازیکن فرانسوی خراب کرد؛ مجیدی زیر حرفش زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری در حالی از دقیقه ۵۴ دیدار با نساجی مازندران وارد زمین شد که سرمربی استقلال گفته بود به این بازی نمی‌رسد!

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی گفته بود: ما بازیکن مصدوم نداریم و تنها وریا غفوری به علت سرماخوردگی قادر به همراهی تیم نخواهد بود! اما وریا غفوری به بازی رسید و در دقیقه ۵۴ جانشین حسین زاده شد.

آیا سرمربی استقلال از وضعیت سلامتی کاپیتان خودش اطلاع دقیقی نداشت؟ سابقه نداشته یک سرمربی در نشست خبری پیش از بازی تیمش از غیبت یک بازیکن حرف بزند و بعد او را بازی دهد؟! این وسط تکلیف رسانه‌ها، افکار عمومی و حتی هوادارانی که به حرف سرمربی اعتماد کرده اند چه می‌شود؟

در دیدار استقلال و نساجی به نظر رسید آنچه بیش از هر چیزی وریا غفوری را به بازی رساند عملکرد ضعیف کوین یامگا به عنوان وینگ بک راست بود!

بازیکن فرانسوی که گفته می‌شد پست اصلی اش وینگر و دفاع راست است نتوانست مقابل نساجی عملکرد خوبی داشته باشد و فرهاد مجیدی مجبور شد از روی ناچاری وریا غفوری را به زمین بفرستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    اون لحظه میدونسته که بازیکنش سرما خورده ولی اسمشورومیده که چنانچه نیاز بود استفاده بشه. کاسه داغترازاش
  • حامی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    شاح فرهاده دیگه کی رو حرفاش وایستاده که این بار دومش باشه آخه
  • مهدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    اخه به کسی چه!!! کلا نمی دونید چطوری برای استقلال حاشیه درست کنید از هر چیزی یک داستان درست می کنید!!! دلش نخواسته همه چیز رو به شما خبرنگارا بگه !!! کجا نوشته شده که مجبوره همه چی رو صادقانه بیاد به شماهایی بگه که فقط دنبال داستان درست کردن برای استقلالید
  • رضا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    آقا جاج دست از سر استقلال بردارید مقداری از پرسپولیس حرف بزنید همش از استقلال بدبخت حرف میزنی پیروزی حاشیه نداره5سال الکی با کمک داور بابا مسعود قهرمان شد از آلمینیوم میخوره از تیم دسته2مساوی میگیره به لطف داور پنارت استقلال گرفته نمیشه آقای فقانی داور بین المللی واقعا متاسفم من نمیدونم پنارت چطوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی