نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جلسه اضطراری مدیران منچستریونایتد/ سولشائر با بازیکنان و کادرفنی خداحافظی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست مقابل واتفورد راه چاره‌ای برای باقی ماندن اوله‌گنار سولشائر روی نیمکت منچستریونایتد باقی نگذاشته است.

مدیران باشگاه منچستریونایتد یک جلسه اضطراری را بعد از شکست ۴-۱ تیم‌شان در زمین واتفورد تشکیل دادند. این بزرگ‌ترین علامت برای اخراج اوله‌گنار سولشائر از سرمربیگری تیم قرمزپوش شهر منچستر است. سولشائر با نتایجی که گرفته هیچ راهی برای ماندن در این تیم برای خودش باقی نگذاشته است.

خانواده گلیزر، مالکان باشگاه منچستریونایتد با اینکه افرادی محافظه‌کار هستند و زیاد اهل تغییر و تحول ایجاد کردن نیستند اما حالا تصمیم گرفته‌اند دور هم در یک جلسه اضطراری جمع شوند تا مسیر باشگاه را مشخص کنند و در مورد اینکه آیا سولشائر بعد از این شکست همچنان روی نیمکت بماند یا نه تصمیم بگیرند.

سایت انگلیسی «تایمز» در این مورد نوشت که این جلسه به شکل ویدئویی برگزار خواهد شد و مهم‌ترین موضوع مورد بحث آن، غرامتی است که در صورت اخراج سولشائر باید به این مربی پرداخت شود. همچنین گفته می‌شود که یونایتدی‌ها حالا کاملاً مصمم هستند که برای جذب زین‌الدین زیدان مربی سابق رئال‌مادرید اقدام کنند و این مربی فرانسوی را به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی سولشائر می‌دانند.

در گزارشی دیگر، روزنامه «سان» نوشته که سولشائر از بازیکنان تیم خداحافظی کرده و مطلع شده که دیگر در منچستریونایتد ماندنی نیست. او با بازیکنان و کادر فنی بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل واتفورد خداحافظی کرده و مقامات باشگاه هم نهایتا تا ۴۸ ساعت آینده خبر رسمی اخراج او را اعلام خواهند کرد. اخراج سولشائر چیزی در حدود ۹ میلیون یورو هزینه را برای باشگاه در پی خواهد داشت چرا که سولشائر در تابستان امسال قراردادی ۳ ساله و جدید را با یونایتدی‌ها امضا کرده بود.

این مربی ۴۸ ساله حالا فقط ۴ برد از ۱۳ بازی اخیر خود داشته و شکست در ویکاریج‌رود، بعد از دو شکست خانگی مقابل منچسترسیتی و لیورپول، تیر خلاص را برای این اوله شلیک کرد. با وجودی که پیش از این گفته می‌شد زیدان تمایلی به حضور در منچستریونایتد و بازگشت به مربیگری در این فصل را ندارد اما به نظر می‌رسد عزم جدی مدیران منچستریونایتد و شرایط فعلی، نظر زیدان را هم عوض کند.

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی هم دیگر گزینه‌ای است که برای مربیگری یونایتد مطرح شده که البته این مربی اهل ایرلندشمالی به تازگی به شایعات پاسخ داد و از این گفت که خبر حضور او در اولدترافورد بی‌پایه و اساس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سپنتا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    ایشالا که انجوری بشه از شر این سولشر راحت بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی