نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خرید بزرگ پرسپولیس در نیم فصل از پرتغال؟/ پرسپولیس به دنبال خرید دو بازیکن جدید
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس نامه‌ای برای جذب مهاجم ماریتیمو پرتغال ارسال نکرده است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب دو بازیکن تاجیکستانی هنوز موفق به استفاده از آنها در ترکیب پرسپولیس نشده است. «منوچهر صفروف» و «وحدت هنانوف» با وجود گذشت ۱۰ روز از حضور در تهران هنوز مجوز بازی کردن برای این تیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا را پیدا نکرده اند.

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس منتظر اتمام دوران محرومیت باشگاه به دلیل عدم پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون و خواکین است تا بتواند بازیکن خارجی دیگری را به جمع سرخپوشان اضافه کند.

سرخ‌ها که دو جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارند می‌توانند پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام به جذب بازیکنان جدید دیگری هم کنند. همین موضوع باعث شد تا پس از تمایل علی علیپور در گفتگوی تلویزیونی برای بازگشت به پرسپولیس شایعاتی درباره بازگشت آقای گل پیشین این تیم شنیده شود.

این در حالی است که یحیی گل محمدی نه تنها اسم علی علیپور را برای مذاکره با باشگاه اعلام نکرده است بلکه فعلاً اسم هیچ گزینه دیگری را نیز به باشگاه نداده است. او منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است تا بتواند پس از آن درباره جذب بازیکن مدنظر خود با مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه جلسه بگذارد.

علی علیپور برای پیوستن به پرسپولیس چاره‌ای جز فسخ قرارداد با ماریتیمو پرتغال ندارد تا بتواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند. علیپور برای فسخ این قرارداد باید مبلغ بسیار بالایی را به باشگاه پرتغالی پرداخت کند که بعید است این بازیکن یا باشگاه پرسپولیس توان پرداخت آن را داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فقط استقلال IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    لنگی ها دوتا ازتاجیکستان دوتا ازپرتغال،دوتا ازاتریش،دارندمیخرند،بعد توخرج یومیه باشگاه موندن،وزیرهم استقلالیه،پول محرومین روستایی هم دادندکالدرون،یایا هم دستش بسته است،لامصب مافیای ایتالیا بایدجلوتون لنگ بندازند
    • جک تری دی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      فعلا شما از لیگ انگلیس و اینور اونور بازیکن میلیون دلاری میخرید .......... از پرتغال بازیکن گرفتین واز پدیده گرفتین تمام حرفهای مجیدی پارسال زد همه حمایت کردن که دلش نشکنه ماهم سه تا بازیکن فیکسمون رفته بازیکن فیکس تیم ملی رو از دست دادیم .. 200 میلیارد هم پول داریم و از همه بیچاره تریم
    • ارتش سرخ IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      خداااااااااایااااااااا چقدر این کیسه کشا بی منطق و چاخان و هوچی‌گرن اولا که دوتا بازیکن تاجیک ما روی هم اندازه ¼ یامگا شما قیمت دارن دوما که همینشم دوهفته اس دارن تمرین میکنن با تیم ولی نمیتونیم قرارداد ببندیم چرا چون پنجره مون بسته است چرا چون پول کالدرون کامل ندادیم و نداریم اصلا ک بدیم چرا چون اسپانسر نداریم چرا چون مدیر عامل نداریم عضو اقتصادی نداریم اونم بعد ۵بازی حالا استقلال دوتا بازیکن میلیون دلاری از فرانسه و... گرفتین بازم دارین میگیرین اسپانسر پرسپولیس و دادن به شما و۵۰۰ملیارد اونجا گرفتین الانم دارین تبلیغات کل لیگ میگیرن تمام تیم رو شاخ فرنازتون به میل خودش بسته و هرکی خواست گرفت هر بازیکنی پرسپولیس روش دست گذاشت شما چندبرابر بهش پیشنهاد دادین نمونه اش هایپر جک بهترین مدیرعامل هم دارین پس
  • سیا NL ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بیچاره مردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی