نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
برانکو ایوانکوویچ
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه عربی در گزارشی به ماجرای برکناری سرمربی سابق پرسپولیس از تیم ملی عمان پرداخت.

به نقل از سایت «سوا الاخباریة»، رسانه های ورزشی اعلام کردند: بعد از شکست تیم ملی عمان مقابل ژاپن در هفته گذشته در دور ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲  فدراسیون فوتبال عمان تصمیم گرفته تا برانکو ایوانکوویچ سرمربی کرواتش را برکنار کند.

این رسانه نوشت: تیم ملی عمان مقابل ژاپن نیاز مبرم به برد داشت ولی باخت این تیم باعث شده تا هواداران عمانی به شدت از دست برانکو عصبانی شوند. چون تیم ملی کشورمان نیاز به برد داشت تا شانس خود را برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ حفظ کند.

بعد از این باخت بسیاری از کارشناسان فوتبال عمان علیه برانکو موضع گرفتند چون تیم ملی در سطح مطلوب بازی نمی کند و عملکرد قابل انتظار در مسابقات بین المللی را ندارد.

أیمن الفجرانی خبرنگار عمانی در این زمینه، گفت: از هواداران عمان تشکر می کنم. هیچ ناراحتی برای تیم ملی وجود ندارد چون ضعیف ترین عملکرد را در خانه و میان هواردانش داشت. امیدوار به صعود به جام جهانی هستیم ولی عملکرد تیم بسیار ضعیف است.

جابر العجمی دیگر کارشناس فوتبال عمان در این زمینه، گفت: تنها مسئول تساوی مقابل چین و باخت مقابل ژاپن برانکو است. آرزوی صعود به جام جهانی به باد رفت. فدراسیون فوتبال باید درباره برانکو تجدیدنظر کند.

صدای اعتراض رسانه های ورزشی و کارشناسان عمانی بالا رفته و آنها خواستار برکناری برانکو و انتخاب مربی جدید برای رقابت در جام جهانی عرب ها هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گلات الغرافه IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    هههه چوب خدا صدا ندارد برانگوه فکر کرده عمان هم ایرانه شخص وزیر یه مملکت پشتش باشه یه تنه تیمشو قهرمان کنه خب هنرت چی شد اقای به اصطلاح باددانش و پروفسور اونجا بابا مسعود نداری سواد نم کشیده یادروزی افتادم که با ناداوری تیمش برد و خیلی از خود راضی این برد رو به اسم خودش زده و با هواداران نادانتر از خودش شادی عجیب و غریبی هم میکرد نشون بده چند مرده علاجی ههههههههه خخخخخخخخخخخ اینا نمیخواهند برانگوه قهرمان بشه
    • میلاد IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      طرز تفکر شما الاستقلالیها همیشه باعث خوشحالی و موفقیت ماست . با قدرت ادامه بدین
  • ... IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    آخه از کجا میخواید منابع انسانی بیارید؟برید بهترین مربی دنیا رو بیادید باز هم نمیونید برید جام جهانی.
    • حقیقت تلخه IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      وقتی استعداد فوتبال و منابع انسانی نباشه چین ۱.۵ میلیارد نفری با یکی از بهترین‌های تاریخ یعنی لیپی کار بجایی نمی بره ، عمان هم نتایجی که گرفت زیاد ارتباطی با مربی نداره هر می باشه حدش همینه ولی برای کشوری مثل ایران که منابع انسانی فوتبالی داره مهمه که چه کسی مربیش میشه با مربی معمولی هم میشه رفت جام جهانی میشه با بزرگان هم بازی کرد و یکی دو گل خورد ولی اگه هدف رفتن به مرحله حذفی جام جهانی باشه اون موقع باید رفت دنبال مربیانی از جنس لیپی ، با امثال کیروش، برانکو یا ضعیفتر از اینا یعنی اسکوچیچ امکان نداره به حذفی جام جهانی رفت چون اینا امتحان خودشونو پس دادن نه در جام ملتها موفق بودن، نه مرحله حذفی جام جهانی. رفتن به جام جهانی با ایران با توجه به سهمیه ای که برای آسیا وجود داره برای هیچ کدوم از کیروش، برانکو یا اسکو امتیازی محسوب نمیشه
  • x IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    خداییش این عمانی ها هم نفسشون از جای گرم بلند میشه ها، تو گروهی که ژاپن استرالیا و عربستان هستن اینا دلشون به صعود خوشه
    • لت NL ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      خوب تا آخرش میجنگند و امید دارند خوب هم بودند
  • بهنام IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    سناریو مشخصه میآد مربی تیم ملی ایران میشه
  • کاظم IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    بنده پرسپولیسی نیستم کاری هم با برانکو ندارم.اما حقیقت این است که حضور عمان درجه دوی آسیا در همین مرحله خودش موفقیت است.در این مرحله هم نتایج نسبتا خوبی گرفته است.چطور یک جوجه می تواند از پس گربه بربیاید؟یکبار یکنفر از قول فیفا می گفت تاثیر مربی فقط ده الی پانزده درصد است.یعنی اگر بزرگترین مربیان دنیا با تواناترین تدارکات هم جمع شوند نمی توانند از تیم عمان تیم برزیل یا فرانسه بسازند.اما انتظارات عمانیها هم در مقیاس عقل انسان را به تعجب و شگفتی وامیدارد.حقیقت این است که لازمه توسعه یافتگی ، اکثریت انسانهای توسعه یافته است.به طوری که تاریکی ها در روح اجتماع ناچیز و رو به زوال گردد.توسعه یافتگی هم به زودی محقق نمی گردد و لازمه آن تضاد و حرکت مداوم و تعقل است.اما موضع گیری برخی هموطنان نسبت به برانکو هم جالب است که او از ایران رفته و کار و ارتباطی با ما ندارد.ولی ما با او کار داریم.البته متاسفانه آنچنان علل و جوی در ایران وجود دارد که اگر حشره بینوایی هم از بالای فضای استقلال پرسپولیس هم پرواز کند حتما گروهی می خواهند او را له کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی