استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزی که استقلال زبیر نیک نفس و عارف آقاسی را خرید، هر دو بازیکن ملی پوش بودند.

با گذشت ۵ هفته از رقابت‌های لیگ برتر زبیر نیک نفس و عارف آقاسی نه تنها به تیم ملی دعوت نمی‌شوند بلکه در استقلال هم بازی نمی‌کنند. زبیر نیک نفس  در لیست بازی با نساجی قرار نگرفت و مجیدی او را خط زد. در خط دفاعی هم که سرمربی آبی‌پوشان تغییر خاصی ایجاد نکرده و عارف آقاسی همچنان نیمکت نشین است.

در واقع باید گفت سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و مرادمند نسبتا بد کار نکرده‌اند و استقلال در مجموع ۵ بازی گذشته فقط یک گل دریافت کرده که همین مسئله باعث می‌شود مجیدی در بازی بعدی هم دست به ترکیب اصلی خط دفاعی تیمش نزند. با این اوصاف ملی‌پوشان سابق استقلال نه تنها دیگر در تیم ملی نیستند بلکه در استقلال هم بازی نمی‌کنند و مسلماً کار سختی برای جلب رضایت دوباره فرهاد مجیدی در پیش دارند.

استقلال قبلاً بازیکنانی چون حسن بیت سعید و بختیار رحمانی را هم از استان خوزستان جذب کرده بود که آنها هم در ترکیب این تیم جواب ندادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    چون به قول محمد تقوی استقلال فقط بازیکن خراب می کند و خیلی راحت بازیکن ملی پوش را تبدیل به یک بازیکن معمولی می کند نمونه ی عینی آن رشید مظاهری
    • اشکان IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      فرهاد مجیدی مربی نیست... مگر همین بازیکنان زیر نظر جواد نکونام بازی نمیکردن و قهرمان جام حذفی و یکی از بهترین تیم های لیگ نشدن تیم ملی هم دعوت شدن چطور هر بازیکنی پاش به استقلال میرسه کلا میره تو حاشیه... فرهاد مجیدی بلد نیست چطور از بازیکنان بازی بگیره
    • م IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      آقای تقوی که سلامت کاریشان در زمان مربی گری تراکتور وبرخوردش با استوکس مشخص شد. درباره تیم خوبان عالم هم یه نگاه به ایجنت بازیکنان تیم ملی بندازی میفهمی کدوم مربی دلال داره از تیم ملی کسب درآمد میکنه! لید پیروزی گفته یحیی قراردادشو از 14 میلیارد در سال کرده 20 میلیارد، الان خبرنگار فرهیختگان خبرو تایید کرده که یایای واسه دوفصل 40 میلیارد تضمین شده قرارداد بسته! بازیکن جداشده پیروزی هم گفته قرارداد 200میلیونی من براشون کافی نبود جای من بازیکن میلیاردی گرفتن :)))
  • محسن IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    حتما پرسپولیس بازیکن می سازه. آماتور می گیرید حرفه ای تحویل میدید مثل اسدی. جمع کنید این کاسه کوزه ها رو. تشت رسوایی مافیای پشت تیم ملی مدت هاست از بام افتاده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی