یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
۱ |
۴
منصوریان گل محمدی را نجات می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزی که پرسپولیس در اراک با الومینیوم باخت یحیی گل محمدی گفت ما فصل گذشته هم به همین تیم باختیم اما شش بازی بعد از آن را برنده از زمین خارج شدیم.

امسال هم پرسپولیس در اراک به آلومینیوم باخت اما بعد از آن در دو بازی بعدی  نتیجه نگرفت و مقابل گل‌گهر در تهران و مس در رفسنجان متوقف شد تا به رتبه هفتم جدول نزول کند. حالا یحیی انتقادات بیشتری را متوجه خود می‌بیند و البته خوب می‌داند که کارش به مراتب سخت‌تر از فصل گذشته است. این درست که پنجره‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و شاید به همین دلیل چهارشنبه هم نتواند از بازیکنان تاجیکستانی خود استفاده کند اما مسلماً تیم فعلی را خود یحیی بسته که تیم پرمهره ای هم هست.

 در واقع پرسپولیس هر مشکلی داشته باشد،   کمبود بازیکن ندارد چرا که تمام بازیکنان جدید با نظر گل محمدی جذب شدند و این طور نبود که او بازیکنی را با سفارش باشگاه بپذیرد. از طرفی کمتر برای پرسپولیس پیش آمده که سه بازی پیاپی برنده نشود و حالا گل محمدی در شرایطی است که حتماً باید صنعت نفت را در تهران شکست بدهد.

در تقابل مستقیم گل محمدی و منصوریان معمولاً یحیی برنده بوده چه در زمانی که سرمربی ذوب آهن بود و منصوریان در نفت کار می‌کرد و چه همین فصل گذشته که گل محمدی توانست در تهران منصوریان را با آلومینیوم اراک شکست بدهد. این بار هم بازیکن و مربی سابق استقلال می‌تواند در نقش‌ منجی یحیی ظاهر شده و باعث شود تا پرسپولیس از بحران خارج شود. البته خیلی‌ها می‌گویند احتمالا منصوریان در تهران یک بازی بسته را ارائه می‌کند تا حداقل یک امتیاز بگیرد اما پرسپولیس نیاز مبرم به برد دارد و به هر شکل ممکن باید منصوریان و صنعت نفت را شکست دهد.

از نظر جدولی هم با اینکه فقط ۵ هفته از لیگ جدید گذشته اما پرسپولیس نمی‌خواهد با صدر جدول زیاد فاصله بگیرد. آنها در ۵ سالی که قهرمان شدند خیلی زود بار خود را بستند و در همین لیگ بیستم از حدود هفته هجدهم فاصله زیادی با رقیب دیرینه خود یعنی استقلال پیدا کردند. پرسپولیس البته باید خوشحال باشد که سایر مدعیان هم شرایط چندان خوبی ندارند استقلال ۲ هفته است که مساوی می‌کند و سپاهان  در دو هفته اخیر هم دربی اصفهان را واگذار کرده و هم در خانه از پس تراکتور بحران زده بر نیامده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس2ستاره IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    چرا منصوریان ؟مگه داوربازی چه کاره هست خب راحت بازی رابرای لنگ درمیاورند .مثل سالهای گذشته .راستی قراره ال کثیر در خونه خودش بخوره زمین داور به نفع لنگ پنالتی بگیره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی